-SKIP-
"Eun Na ah ." Tegur appa semasa di ruang tamu .
Aku menutup majalah yang sedang dibaca . Wajah appa ku tatap .
"Ne ?" Jawabku .
"Are you okay ? Selalunya Eun Na bercerita macam-macam but now you're just keep silent . What happened ? Bergaduh dengan Sehun ?" Soal appa .
Aku menjeling Sehun sekilas sebelum menjawab soalan appa .
"Aniyo ."
"Then ?"
"Eun Na okay . Annyeong , appa . Eun Na nak masuk tidur ." Aku kiss pipi appa .
Kemudian aku menuju ke arah omma dan kiss pipi omma . Kaki ku menaiki tangga . Tiba-tiba terasa tanganku ditarik ke belakang . Aku memandang .
"Mianhae ." Kata Sehun .
Aku merentap tanganku dari genggamannya . Langkahku semakin laju . Di dalam bilik , aku merebahkan diri ke atas katil . Kenit tidur di atas lapik kaki di hadapan pintu bilik air .
Apabila Sehun berbaring di sebelahku , aku terus mengalihkan badanku . Aku tak mahu memandang mukanya . Sehun mendekatkan dirinya kepadaku .
"Park Eun Na . I'm sorry ." Sehun bermain-main dengan rambut panjangku .
Aku memejamkan mataku dengan rapat . Sehun memegang bahu ku dan mengalihkan badanku memandang ke arahnya .
"Eun Na ah . Please look into my eyes ." Katanya .
Aku membuka mata . Sehun tersenyum .
"Forgive me , okay ?" Lembut .
Aku hanya memandang ke dalam matanya . Jantung ku sekali lagi buat hal . Sehun meletakkan tangannya di atas pipiku .
"Please say something .." Pujuknya .
"You want me to say what ?" Soalku .
Dia senyum .
"Keluar pun suara . Ingatkan nak kena kiss dulu baru keluar ." Katanya .
Senyuman dia bertukar nakal . Aku mencebik .
"Okay .. okay . I'm sorry ." Ujar Sehun .
Sehun memelukku dan tangannya mengusap kepalaku . Aku terkedu . Aku cuba melepaskan diri tetapi gagal . Sehun lagi mengeratkan pelukan .
"Just for a minute . Let's stay like this for a minute ." Kata Sehun .
Aku berhenti . Tiba-tiba aku terdengar something sounds like 'dup dap' . Laju and begitu jelas di pendengaran ku . Aku memandang ke atas . Sehun senyum .
"That's my heart . Yeah . It's pounding loudly every seconds when I'm with you ." Kata Sehun dalam nada yang lembut .
"Hoksi neo .."
"Ne . I like you . Ani .. I love you ." Warm smile .
I'm speechless . I can't believe it . He confess his feelings towards me . In front of me . While hugging me and look into my eyes . I don't think he's tricking me because matanya langsung tidak bergerak daripada terus merenung ke dalam mataku .
"I want to be the person who always protecting you . Taking care of you . Loving you with all my heart . Nan i sarami hago sipeo . Please let me take care of you for the rest of my life . I promise .. I'll love you . I'll never leave you behind . I will always be at your side no matter what happen ." Ujarnya .
Then he kiss me . For 2 minutes I guess . Why he been so romantic at this time ? Or maybe he already planned this before ? I fall asleep while in his hug . Warm enough to warm me up .
-SEHUN POV'S-
Aku tak percaya yang aku confess Eun Na . After I kissed her , I heard a delicate snores . As I expected she fall asleeps . Aku menyisipkan rambut yang menutupi muka Eun Na ke telinganya . Aku biarkan Eun Na menjadikan lenganku sebagai bantai kepalanya .
"Sweet dreams , my angel ." Kataku sebelum menutup mata .
YOU ARE READING
appear in my life + oh sehun [✔]
Aléatoire++"Cute girl.. Don't worry. I won't take your first kiss here. But, I just want you to know that you're going to be mine soon." "Yah! Apa yang kau buat ni?!" "Kenapa? Takkan nak pegang rambut tunang sendiri pun salah?"++ ✨start - 160529 ✨end - 17031...