44. Honeymoon . Wait , What ?!!

1.2K 73 8
                                    

-SKIP-

It's morning . I've woke up . My wife still asleep . I have something to tell her . Maybe after she wake up . After shower , I lie down beside her . Watching her sleeping . Like a baby . So cute !

"Kenapa awak pandang saya macam tu ?" Tiba-tiba Eun Na menegur ku . Terkejut aku . Aku termenung ke tadi sampai tak perasan Eun Na dah bangun ..?

"Tak ada apa . Jagi nampak comel ." Jujur je lah .

"Tidur pun comel ?" Soalnya . Dia bangun . Membetulkan rambut .

"Yup . Wife oppa sentiasa comel ." Aku senyum . Her reaction ? Poker faced . Ai .. tak ada perasaan ke wife aku ni ?

Dia terus masuk ke dalam bilik air . Aku memandang kosong pintu bilik air tu . Cell phone dicapai .

-EUN NA's POV-

Dia ni tak reti nak keluar ke ? Aku ni pun satu ! Bukannya nak bawak baju masuk sekali . Masalahnya sekarang .. sampai bila aku nak duduk dalam bilik air ni ?! Sehun .. keluar lah cepat .

"Jagi .. tak habis mandi lagi ke ?" Tiba-tiba Sehun bersuara . Aku panik .

"Err .. dah lama habis ." Jawab ku dengan terketar-ketar .

"Dah tu ? Kenapa tak nak keluar ?" Aku tak nak keluar sebab kau ada kat dalam bilik lah !

"Awak bo-boleh keluar tak ?" Soalku dengan takut-takut .

"Kenapa pulak ? Jagi keluar je lah . Oppa tunggu ." Jawabnya .

Omma ! Macam mana Eun Na nak keluar ni ..?

"Awak .. saya lupa bawak baju . Awak keluar lah . Saya nak pakai baju ." Jelasku . Harap dia faham .

"Ohh .. Patut lah lama sangat . Iye lah . Oppa keluar ." Kemudian aku terdengar pintu ditutup . He's out . Yeah ! Boleh keluar .

-SKIP-

"Jagi .. Oppa nak cakap something ." Sehun memulakan perbualan .

"Apa dia ?" Tanya ku . Curious .

"Appa oppa nak oppa ambil alih syarikat dia . Jagi okay kan ?" Dia memandang ke arah ku .

"Saya okay je . Err .. Awak .. Boleh tak kalau saya nak .." He cut me off . "Boleh . Oppa tak larang jagi sambung study pun . Tapi , oppa yang hantarkan dan ambil jagi ." He smile .

"Gumawo , Sehun ah !" Aku senyum .

"When you can start call me 'oppa' ?" Soalnya tiba-tiba . I'm shocked !

"C-can you give me some time ? It's still make me feel awkward .. Sorry ." Ujar ku . Hope he's okay .

He's smile . "It's okay . I understand ." He said .

"So .. bila awak start kerja ?" Caring pulak aku ni .

"Ermm .. Appa cakap 2 weeks from now . Before that , he give us this ." Gugusan kunci dihulurkan kepada ku . Aku pun mengambil dengan muka yang tertanya-tanya .

"Kunci apa ni ?"

"Kunci penthouse appa ." Huh ? I'm confuse .

"For what ?"

"Honeymoon ." Smirk . Berderau darah aku . What ?!!

"Awak pergi lah . Saya tak nak ." Menggeleng kepala . Dia tergelak .

"Takkan jagi nak tinggal oppa sorang-sorang ? Jom lah ." Pujuk Sehun .

"Okay .. Kita pergi ." Ujar ku . Sehun memeluk ku .

"Thank you . jagiya !" Ucapnya .

appear in my life + oh sehun [✔]Where stories live. Discover now