-SKIP-
-SEHUN POV'S-
"Wei . Congratulation to you and your wedding ." Kai menepuk bahu ku .
"Thanks ." Senyum .
"Awal gila kau kahwin , Sehun .. Tahu lah tahun ni last dan kita akan graduate ." Minho menyedut ice Americano .
"Entah . Dah lah kahwin dengan yeoja paling cantik plus cute kat sekolah . Kecewa semua secret admire dia ." Kata Onew . The charming plus cute prince ! (Aww~!)
"Hohohoho .. Say good bye to Park Eun Na's secret admires ." Sengih ku .
Aku , Kai , Onew , Minho , Hongbin & Jimin keluar minum di sebuah café ang berdekatan dengan rumah parents Eun Na . Diorang datang ke wedding tadi tapi tak berkesempatan untuk berbual-bual dengan ku .
"Ya .. Kai ah . Aku dengar kau dah ada yeochin . Jinjjaeyo ?!" Mata Jimin menjadi bulat .
"Err .. Ne ." Kai menjawab dengan ringkas .
"Nugueyo ? Jinjja yeppeuneyo ?" Makin rancak Jimin mengajukan soalan .
"Haish . Stop it , Park Jimin ! You're so noisy ." Hongbin menyampah dengan soalan Jimin .
"Aku rasa Jimin ni sepatutnya ada yeochin . Baru lah dia tak bising macam ni ." Aku memeluk tubuh .
"Tak main lah yeochin-yeochin ni . I'll prefer wife , okay . Lagi bahagia hidup ." Kata Jimin sambil tersenyum .
"Woah .. Lepas ni Jimin akan hantar wedding invitation !" Onew menepuk tangannya seperti kanak-kanak ribena .
"Hahahahaha .. Just wait and see . Maybe hujung tahun ni or tahun depan ." Senyuman Jimin semakin lebar .
"Kitorang tunggu ni !" Minho sengih .
"Okay .. okay . Back to the main topic . Sehun ah . Boleh pulak kau korbankan masa kau berdua-duaan dengan wife kau for joining us here . Tak menyesal ke ..?" Jimin dah ke pemikiran matang .
"Buat apa nak menyesal ? Aku okay je lah . Lagipun , dah lama kita tak lepak sama-sama malam-malam macam ni ." Warm smile .
Aku faham kata-kata Jimin tadi . Tiba-tiba aku teringat Eun Na di rumah . What she doing now ? Sleeping or waiting for me to come home ..? Aku tertanya sendirian .
"Okay . Alasan tu macam tak masuk akal je . Saje nak ambil hati kitorang ke ..?" Kai mengusik .
"Kau rasa ? Hahahahaha ! Mengarut betul !" Aku tergelak .
Yang lain turut ketawa .
"Sehun ! Bila aku nak dapat pangkat samchun ?" Hongbin menyoal secara tiba-tiba .
Aku terdiam . Jimin dan Kai dah senyum-senyum .
"Woi ! Tak masuk akal lah soalan kau , Hongbin . We're both too young . Graduate pun belum lagi ." Kata ku dengan sedikit tegas .
"Hahahahaha ! Relax lah , Sehun . Jangan di marah budak ni . He knows nothing . Pure minded like a child ." Kai menepuk belakang aku .
Mata Hongbin terbeliak .
"Me ? Knows nothing ?! Hey ! I know everything , okay . Even the xxx I knew , okay !" Hongbin naik angin bila Kai memanggil dia 'budak' .
"Wowowowo .. Chill , kid ! Don't get mad here . We're in public ." Minho menenangkan Hongbin .
"Kau pun sama , Minho ..?" Hongbin memandang ke arah Minho .
"Me what ?"
"You just called me 'kid' !" Hongbin is pouting . (Alololo .. Mesti cute !)
"Hey . It's true . See . You're pouting like a little kid !" Ketawa Minho meletus .
"Shut up , Choi Minho !" Hongbin malas layan .
Kami duduk di café tu sehingga ke tengah malam . Onew dan Hongbin meminta diri untuk pulang . Kai , Minho and Jimin still want to stay up .
"Err .. Guys ! I think I should go home . Bye ." Bangun dan mengambil kot tuxedo di kerusi .
"Eo . Good night ." Kai melambai .
Sebenarnya , Kai , Minho dan Jimin tengah mabuk . Diorang minum sehingga mabuk . Sehun tak join sebab takut tak sampai rumah nanti . Dah lah dia tu jadi pelik sikit bila mabuk .
Di rumah . Parents Eun Na dah tidur . Sehun terus ke bilik Eun Na . Tepat jangkaan Sehun . Eun Na tengah lena dibuai mimpi . Sehun mandi sebelum terus tidur .
YOU ARE READING
appear in my life + oh sehun [✔]
Random++"Cute girl.. Don't worry. I won't take your first kiss here. But, I just want you to know that you're going to be mine soon." "Yah! Apa yang kau buat ni?!" "Kenapa? Takkan nak pegang rambut tunang sendiri pun salah?"++ ✨start - 160529 ✨end - 17031...