-SKIP-
-SEHUN POV'S-
Malam tu Eun Na tidur awal . Sehun hanya duduk sendirian di ruang tamu . Tiba-tiba Kenit muncul dengan badan yang penuh lumpur dan darah . Di badannya terdapat luka-luka kecil .
"Kenit !" Aku menuju ke arah Kenit .
"Meow ~" Balas Kenit . Dia duduk di hadapan aku .
"Neo waeirae ? Kenapa comot sangat ni ? Bergaduh , ya ?" Soalku .
Kenit menjawab dengan bahasa kucingnya . Aku hanya mengangguk-angguk kepala . Macam faham apa yang Kenit cakap .
"Ahh .. Macam tu . Dah . Jom hyung mandikan . Kalau noona kau nampak kau macam ni conform dia membebel lepas tu menangis ." Kenit aku angkat dan menuju ke bilik air .
Setelah selesai dimandikan ..
"Haa .. Kan dah cute macam ni ." Ujarku .
Luka-luka di badan Kenit aku ubatkan . Selepas tu aku memberi Kenit makan . Malam tu Kenit tidur di hadapan pintu bilik Eun Na . Aku ajak tidur dengan aku dia tak nak . Lantak kau lah wahai kucing gemuk .
-SKIP-
-EUN NA POV'S-
Pagi tu ..
"Kenit !!!" Jerit ku sebaik sahaja pintu diselak .
Kenit yang sedang diulit mimpi dipeluk erat . Dalam hati aku bersyukur kerana Kenit tak apa-apa . Sehun keluar dari biliknya dengan keadaan yang mamai . Dia terjaga akibat jeritan ku .
"What's going on ?" Soalnya sambil menggaru belakang kepala .
Aku memandang ke arahnya . Muka ku membahang . Terus aku mengalihkan pandangan ke arah lain . Dia memandang aku dengan pelik .
"Wae ?" Soalnya lagi .
"You're .. not wearing shirt ." Jawabku dengan perlahan .
"Oh . Semalam panas so aku bukak je la baju ." Sehun bersandar di dinding .
"Go wear any shirt ." Aku ingin beredar .
Sehun mencapai tangan ku . Aku tidak memandang ke arahnya sebaliknya hanya menundukkan kepala .
"Why ? Are you embarrassed ?" Tembaknya .
Aku tahu yang Sehun sedang tersenyum . Tanya lagi .. of course ! Aku menjawab di dalam hati . Aku baru tahu yang Sehun sebenarnya ada abs . Ahh ! Malunya !!
"Ya ! Pergi lah pakai baju !" Aku memarahinya .
"Okay .. okay ." Sehun pergi . Aku terdengar suara dia gelak . Sakitnya hati aku ..
YOU ARE READING
appear in my life + oh sehun [✔]
Random++"Cute girl.. Don't worry. I won't take your first kiss here. But, I just want you to know that you're going to be mine soon." "Yah! Apa yang kau buat ni?!" "Kenapa? Takkan nak pegang rambut tunang sendiri pun salah?"++ ✨start - 160529 ✨end - 17031...