{} 9 {}

7.1K 333 30
                                    

"Meester"  mindlink ik hem bang.

Ik wil niet dat hij denkt dat ik niet naar hem opzoek was. Dan doet hij me pijn! Ik wil liever bij hem zijn dan bij mijn mate. Het enigste wat Alex wil is pups in mijn buik stoppen en zorgen dat ik voor eeuwig die verdomde Luna rol moet gaan spelen! Dat kan ik niet! Zo ben ik niet!

"Bella"  zegt Morris verbaasd, "je leeft nog."

Ik knik, "zoals u ziet meester."

"Mooi zo. Kom mee."

"Nee meester. Ik kan niet. Er is...."

Ik hoor meer gegrom en kijk naar het geluid. Alex staat tussen twee bomen een stukje verderop. "Bella" mindlinkt Morris me, "wie is je vriend?"

"Alpha Alex, mijn mate."

"Mate, Bella?"

"Jup. Ik kan er ook helemaal niets aan doen meester."

Alex gromt. "Bella, kom hier!"

"Nee!"

"Omdat? Wie is dat?"

"M.M."

Alex kijkt woest naar Morris. "Dus jij verwonde mijn mate?!"

"Je liet het ze zien Bella?"

"Natuurlijk niet meester. Hij zag ze."

"Heel zeker?"

"Ja, of nou ja... zijn Bèta zag ze als eerste. Hij gooide me tegen een boom zodat ik bewusteloos werd. Ik transformeerde terug en hij zag ze. Dat melde hij aan Hem daar."

"Klinkt geloofwaardig."

Morris transformeert terug en doet een broek aan. 'Bella, hier.'

Ik loop naar hem toe en ga naast hem liggen. Ik leg mijn kop op de grond. Zo toon ik onderdanigheid aan hem. Dat wil hij graag. Hij wil dat ik onderdanig ben. En zo lang dat hij me pijn kan doen dan doe ik maar gewoon wat hij van me vraagt. Alex transformeert ook terug en trekt een sportbroek aan. Hij is echt heel erg gespierd. Hij heeft brede, gespierde bovenarmen en een sixpack. 'Mate' roept mijn wolf meteen.

'Shut up' grom ik naar haar.

'Waarom luister je wel naar hem en niet naar mij' vraagt Alex kwaad.

'Omdat Bella weet wie hier de baas is.'

'Ik ben de baas' gromt Alex.

Ik sta op en kijk Morris aan. 'Kleding zeker' vraagt hij.

Ik knik. Hij geeft me een veel te groot T-shirt. Ik transformeer achter hem terug en trek het T-shirt aan. Ik ga weer naast hem staan. 'Hij is mijn baas' zeg ik, 'niet jij Alphaatje.'

Alex gromt, 'ik vind die bijnaam niet zo leuk hon.'

'Ik vind die van mij ook niet leuk en hoor je mij klagen?'

Alex gromt en doet wat stappen naar ons toe. Ik ga voor Morris staan. Morris grijnst. 'Hon' zegt Alex, 'kom hier.'

'Nee' zeg ik, 'ik luister niet naar je.'

'Braaf meisje' zegt Morris grijnzend, 'ga je mee Bella?'

'Altijd meester.'

Hij legt een hand op mijn schouder en we draaien ons om. Alex gromt. 'Bella! Kom hier!'

'Nee, zelfs bij hen word ik nog beter behandeld dan bij jou!'

Morris grijnst. Ik hoor wat geritsel en draai me om. Alex valt Morris aan. Ik val Alex aan. Morris grinnikt. Ik duw Alex grommend tegen de grond. 'Waag het nog eens om te doen en jij ligt straks diep onder de grond' grom ik.

'Dank je mijn lieve Bella' zegt Morris, 'er komen wat vriendjes van ons. Maar eerst...'

Hij duwt een witte doek tegen de neus van Alex aan. Er zit chloroform op ruik ik. Alex probeert me van zich af te krijgen maar ik laat niet los. Hij raakt buiten bewustzijn.

rogue maidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu