Ik trek mijn shirt uit. 'Draai om' zegt Morris grijnzend.
Ik draai me om. 'Dus de andere wonden zijn nog niet helemaal geheeld' zegt Morris.
Ik schud mijn hoofd langzaam. Opeens voel ik een hand op mijn heup. 'Bella' fluistert Morris in mijn oor, 'je luistert toch nog steeds naar me?'
Ik knik, 'natuurlijk meester.'
'Dan wil ik je een opdracht geven' zegt hij terwijl hij mijn hand pakt en me omdraait.
'Die is meester?'
'Ga terug naar die roedel en breng me wat ik wil hebben.'
'Wat is dat meester? U vertelde Ian wat maar mij niets.'
'Mmh. Ian!'
Ian komt aanrennen. 'Baas?'
'Jij gaat Bella helpen. Duidelijk?'
'Ja baas.'
'Goed. Bella, morgen gaan jullie die opdracht overnieuw doen. En deze keer wel slagen.'
'Ja meester.'
'Ga maar naar je kamer. Ian bedenk samen met haar een plan.'
Ik loop weg. Ian loopt achter me aan. Stan sluit de deur achter ons.
p.o.v Alex
De baas gaat achter het bureau zitten. 'Dus jij bent de zoon van Harold' vraagt hij.
'Alpha Harold' grom ik.
'O ja... Daar ben je nogal gesteld op hé.'
Ik rol met mijn ogen. Daarna kijk ik hem weer aan, 'wat wil je van me?'
'Van jou niets. Ik wil iets van je mate. Ik wil Bella. Ze lijkt veel op mijn mate die jouw vader doodde.'
'Wat wilt u van haar?'
'Zoals je weet raken meisjes na een tijdje in hitte. Ze zal me smeken om de pijn weg te halen. Door middel van...'
Ik grom. Hij grijnst, 'ik denk dat je me al begrijpt.'
'Ik zal Bella beschermen. Zelfs al word dat mijn dood!'
'Bella zal je hulp afwijzen. Ze zal nooit om je bescherming vragen.'
'Bella weet dat ze niets kan doen. We zijn mates! En dat weet zij ook!'
'Ze zal je afwijzen. En zodra ze dat doet dood ik jouw. Daarna val ik je roedel aan en word ik een Alpha. Nou Alpha, de baas. De jongens hebben zich al lang niet meer uit mogen leven.'
'Laat ze met rust! Laat iedereen met rust!'
'Stan breng hem maar weer terug' zegt hij.
Stan trekt me mee naar een cel. Hij boeit me weer met de zilveren boeien. Mijn huid sist als het met het zilver in aanraking komt. Ik sis zacht. Stan grinnikt en loopt weg. Ik leun met mijn hoofd tegen de muur. Ik moet hier wegkomen! Ik moet Bella laten zien dat ik haar kan bescherm en een veel beter leven kan geven dan dat ze hier heeft!
p.o.v Bella
Morris wil dus een dossier van een roedel. Ian weet welke roedel. We zitten op mijn bed. 'Waarom wil je weg daar' vraagt Ian opeens.
'Ik wil geen Luna zijn. Dat kan ik niet!'
'Natuurlijk wel.'
'Waarom wel?'
'Je bent zorgzaam. En Luna's zorgen voor roedelleden.'
'Maar dat kan ik niet! Niet voor zoveel roedelleden.'
'Nou Bella' horen we, 'Ian heeft een punt.'
We kijken naar de deuropening. Daar staat Morris. 'Je zorgt voor mij Bella' zegt hij.
Ik knik, 'maar u bent één persoon. Ik kan niet voor iedereen zorgen.'
Hij knikt langzaam en zegt: 'Ian ik wil Bella even spreken.'
Ian staat op en gaat weg. Morris sluit de deur achter hem. 'Het spijt me dat ik je pijn deed Bella' zegt hij, 'maar anders was Alex nog steeds tegenstrijdig.'
'Maar meester' zeg ik voorzichtig, 'wat wilt u van hem?'
'Niets. Of eigenlijk wel... Zijn roedel.'
Ik knik langzaam. 'Gaat het met je wonden' vraagt hij.
Ik haal mijn schouders op. 'Ze doen nog steeds pijn' zeg ik.
Hij knikt, 'nogmaals het spijt me. Laat die wonden eens zien.'
'Nog eens meester?'
'Ja Bella, nog eens.'
Ik sta op en trek mijn shirt uit. Hij trekt me op mijn buik en schud zijn hoofd langzaam. 'Ik heb er helaas niets voor mijn Bella' zegt hij.
'Alex had een zalfje' zeg ik zacht.
'Waar is die?'
'Weet ik niet. Ik denk in zijn kamer.'
'Zijn kamer?'
'Ja. Hij wilde praten daar.'
'Mmh. Niets meer?'
'Nee, al hoewel hij zei dat als ik niet luisterde dat hij me dan zou straffen door... Hij kuste me en zei en dan nog wat stapjes verder.'
'Mmh.'
Hij strijkt de lokken weg. 'Nog geen mark zie ik' zegt hij.
Ik schud mijn hoofd, 'dan had Alphaatje nu een blauw oog.'
Hij lacht. 'Typisch iets voor jou Bella' zegt hij grijnzend, 'typisch iets voor jou.'
JE LEEST
rogue maid
Werewolf'Moet jij niet iets zeggen' sist hij. 'Het spijt me meester' zeg ik zacht, 'ik zal het nooit meer doen. Ik zal altijd aan u gehoorzamen.' 'Braaf meisje' zegt hij terwijl hij me loslaat. Ik zak op mijn knieën en adem diep in en uit. ...