{} 21 {}

7.5K 282 13
                                    

Hij zet de douche aan en zet me voorzichtig neer. Ik leun tegen hem aan. Hij slaat zijn armen om me heen en houd me goed vast. 'Blijf staan honey' zegt hij.

Ik sla mijn armen om zijn nek. Hij houd me goed vast. Het zweet spoelt al snel weg. 'Beter zo' vraagt Alex.

Ik knik vermoeid. Hij tilt me op en zet de douche uit. Hij droogt me af. Ik val bijna in slaap. Ik ben uitgeput! Hij kleed me aan in een kort wit, licht jurkje. Ook trekt hij een onderbroek bij me aan. Ik laat me tegen hem aanvallen. 'Je was veel te zwak voor dit' zegt hij.

'Ik... nee... Alex, ik vond het fijn.'

'Maar je bent te zwak.'

'Nee, nee, Alex! Alsjeblieft. Ik zei dat ik oké was.'

'Maar ik had moeten zien dat je niet oké was.'

'Je wolf was de baas. Niet jij. En je wolf wilde dat mateproces voltooien zodat die Heat niet komt.'

Hij zucht. 'Dit laat je niet meer gebeuren' zegt hij, 'je gaat eerlijk tegen me zijn, oké Bella?'

'Ik zal eerlijk zijn tegen je voortaan.'

Hij glimlacht en tilt me naar bed. Hij trekt een boxer aan en gaat naast me liggen onder de dekens. Hij trekt me tegen zich aan en ik duw mijn neus tegen zijn borst. 'Ik hou van je' mompel ik tegen zijn borst aan.

Hij glimlacht, 'ik ook van jou.'

Ik val in slaap in zijn heerlijk warme armen.

p.o.v Alex

Bella slaapt. Het is vijf uur. Ik ga haar half zes weer wakker maken want ze moet wel eten. Ik mindlink Leo: "Lee. Bella slaapt en ik laat haar niet alleen dus ik ben even afwezig laten we maar zeggen. Kun jij alles regelen denk je?"

"Ja, dat gaat lukken."

"Dank je."

Ik sluit de mindlink af. Ik pak een tekenblok en teken Bella die heerlijk mijn bed ligt.

Ze slaapt zo schattig vind ik

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ze slaapt zo schattig vind ik. Het is precies half zes als ik klaar ben met mijn tekening. Ik aai over Bella's wang. 'Honey, word eens wakker.'

Bella opent haar ogen en glimlacht. Ik glimlach, 'kom. We gaan eten.'

Ze knikt en gaat rechtop zitten. Ze stapt uit bed. 'Heb je eigenlijk kleding voor me?'

'Ik moet eerlijk bekennen van niet.'

'Dus...?'

'Dus we gaan vanavond even shoppen.'

Ze knikt. 'Oké.'

Ik sta op en til haar naar beneden. Ik open de koelkast en zie dat ik weinig te eten heb. 'Mmh' zeg ik, 'ik heb alleen kip.'

'Ook goed. Ik eet niet veel.'

'Maar je gaat wel meer eten.'

'Ja-ja.'

Ik pak de kip en bak die in een pan. 'Alex' zegt ze opeens zacht, 'heb je familie?'

'Ja, mijn broertje en zusje leven beide nog.'

'Waar zijn ze?'

'Een beetje verder buiten het dorp. Ze wonen iets verder van de rest.'

'Waarom heb ik ze nog niet ontmoet?'

'Ze houden niet zo van aandacht.'

Ze knikt. Ik glimlach. 'Ik neem je morgen mee' zeg ik.

Ze knikt. We eten in stilte. Daarna neem ik haar weer mee naar boven. En geef haar kleding die ik nog van mijn zus heb. We gaan naar het dorp. Ik loop meteen door naar het kledingwinkeltje. De moeder en de drie dochters die er werken begroeten me enthousiast. 'Goedenavond Alpha' zeggen ze.

'Goedenavond dames' zeg ik.

Ze kijken naar Bella. Bella pakt mijn hand. Ik voel dat ze bang is. 'Dames mag ik jullie voorstellen aan mijn mate. Bella.'

'Luna' zeggen ze alle vier tegelijk.

Bella glimlacht kort. 'Wat kunnen we voor u doen' vraagt de moeder, Hannah.

'Ik heb nogal weinig kleding voor mijn mate. Dus ik hoopte dat...'

'Natuurlijk helpen we' zeggen de drie meisjes enthousiast.

Maaike en Marit pakken haar beide handen en trekken haar mee. Ik grinnik en leun op de balie. Maartje rent snel achter ze aan. Hannah kijkt mij aan. 'Dus Alpha' zegt Hannah, 'waarom wisten we nog niet dat u uw mate had gevonden?'

'Dat ga ik een keer uitleggen snel al, maar niet nu. Bella heeft nachtmerries van degene die haar bij me weghield.'

'Ik heb haar eerder gezien. Samen met Bèta Leo.'

'Ja toen had Morris mij in zijn kerker.'

'Morris? U bedoeld de rogue Morris?'

Ik knik. Ze knikt langzaam. Hannah was een rogue. Ze rende weg van Morris en bood mijn vader hulp aan in ruil voor een opname in de roedel. Mijn vader ging akkoord. Hij viel aan en doodde wat rogues. Maar er onstnapten er meer dan dat hij er doodde.

Hannah werd opgenomen in de roedel. Ze vond haar mate hier en kreeg een drieling. Maaike, Maartje en Marit. De meisjes zijn achttien nu. Alle drie hebben ze bruine haren en groene ogen. De bruine haren hebben ze van hun moeder maar die groene ogen zijn van hun vader. Hannah heeft blauwe ogen. Hannah is ongeveer vierendertig.

De drieling en Bella komen terug lopen. Bella heeft een mooie blauwe jurk aan. Die zit strak om haar bovenlijf en loopt wat wijder uit. Hij komt tot op de helft van haar bovenbenen.

Mijn wolf gromt zacht. 'Mine' gromt hij.

'Niet nu! Ze is ten eerste nog te zwak en ten tweede er zijn mensen bij.'

Marit wekt me uit mijn gedachten door te zeggen: 'o-oh. Donkere ogen.'

rogue maidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu