{} 6 {}

7.7K 361 52
                                    

Leo loopt achter Alex aan. Alex draagt me nog steeds. 'Laat me los' roep ik, 'jij... jij... jij... moordenaar!'

Alex blijft stilstaan en duwt me tegen de muur. Hij houd me vast zodat ik met mijn voeten niet de grond kan raken. 'Wat zei je' sist hij.

Zijn ogen zijn zwart zie ik. Ik bijt op mijn lip. 'Hoe noemde je me?!'

'Ik noemde je een moordenaar! Want dat ben je!'

'Volgens wie?'

'Mij!'

'Omdat?'

'Omdat je mijn ouders doodde.'

'Dat kan ik me niet herinneren anders droeg jij allang mijn pups.'

'Wacht jij bent de Alpha van de blackmoonroedel, toch?'

'Ja, voor een jaar nu.'

'Een jaar? Dan was het je vader of zo. Maar deze hele roedel is en blijft een moordenaarsroedel!

Hij gromt dreigend, 'dus omdat mijn vader jouw roedel doodde ben ik ook maar meteen een moordenaar?'

'Zo vader, zo zoon' zeg ik.

Alex gooit me weer over zijn schouder heen. 'Aal' zegt Leo, 'haar rug zit ook vol met die wonden.'

'We kijken er zo wel naar' zegt Alex, 'eerst laten we haar omkleden.'

'Oké' zegt Leo.

Alex draagt me naar boven. Ik probeer nog steeds los te komen. Hij brengt me naar een grote kamer. Er staat een groot bed in. Er zijn nog twee andere deuren. De muren zijn donker van kleur en op de grond ligt donker tapijt. Hij zet me neer op bed. Leo gaat bij de deur staan. Ik kijk naar het raam en ren erheen. Leo komt achter me aan en trekt me terug. 'Hier jij' zegt hij. Hij duwt me op bed.

Alex pakt een T-shirt en een kort broekje. 'Ik ga nog iets halen' zegt Alex.

Hij loopt weg. Ik probeer nog steeds los te komen. Maar het lijkt erop dat Leo never nooit niet los gaat laten! Alex komt terug lopen. Hij heeft nog wat kleding vast. Dat legt hij op het bed naast me. 'Jij kleed je om' zegt hij, 'duidelijk Bella?'

'En als ik dat niet wil?'

'Dan help ik een handje en ik ben niet echt de baas over mijn wolf nu.'

Ik snuif. 'Laat haar maar los Leo.'

Leo laat me los. 'Goed' zegt Alex, 'als je klaar bent kom dan naar de werkkamer.'

'Of anders?'

'Of anders kom ik je halen.'

Hij loopt de gang op. Leo loopt achter hem aan. Alex sluit de deur. Ik kleed me om in de kleding die hij voor me heeft neergelegd. Daarna loop ik naar beneden. Ik loop naar de voordeur maar zodra ik die open hoor ik achter me roepen: 'Bella! Kom hier!'

'Of anders?!'

Ik hoor hem grommen en zijn voetstappen. Ik gooi de deur open en ren naar het bos. Hij komt achter me aan en kan me net aan beetpakken voordat ik bij de rand ben. Hij gooit me weer over zijn schouder en loopt weer terug. Hij sluit de deur en doet die op slot. Hij brengt me naar de werkkamer. 'Laat me los' roep ik, jij stomme idioot!'

'Wauw' zegt iemand, 'volgens mij haat ze je neef.'

'Rick, wat wil je?'

'Ik woon hier weet je nog. Wie is zij?'

'Mijn mate.'

'Die weg probeert te rennen van je? Nice.'

'Ik deed niks. Deze kleine rogue hier wil gewoon niet bij me zijn.'

'Laat me toch los!'

Hij verplaatst zijn hand iets meer naar boven op mijn rug. Ik piep zacht. 'Sorry' zegt hij.

Hij verplaatst zijn hand weer en brengt me naar een werkkamer. Degene waarmee Alex net stond te praten komt achter hem aan. De jongen heeft donkerbruin haar en dezelfde blauwe ogen als Alex. Alex zet me neer en Leo gaat snel voor de deur staan. Ik grom en sla mijn armen over mekaar. 'Hoe kom je aan die wonden' vraagt Alex.

rogue maidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu