p.o.v Morris
Stan is weg op zoek naar Bella en Ian. Want ze zijn nog steeds niet terug. Ik zal Bella goed straffen als ze weer terug is. Ik ijsbeer door mijn werkkamer. Stan is nog steeds niet terug. Ik loop naar de cel van Alex. Ik wil weten hoeveel wachters hij heeft. Alex ligt te slapen. 'Opstaan Alphaatje' roep ik.
Hij kijkt me meteen kwaad aan. 'Wat wil je?'
'Hoeveel wachters heb je.'
'Veel, geen idee hoeveel precies. Ongeveer vijfentwintig.'
'Ik heb meer rogues dus ik ga je roedel aanvallen.'
'Wat?!'
Alex springt op. 'Laat ze met rust! Waarom ga je aanvallen?!'
'Omdat Bella, Ian en Stan alle drie nog niet steeds niet terug zijn.'
'Dus val je mijn roedel maar aan?! Waarom wil je überhaupt weer in een roedel leven baas van de rogues?!'
'Omdat de mannen opstandig worden. Ze mogen zich niet uitleven op meisjes. Daarom Alpha van de Blackmoonroedel.'
Alex gromt en probeert de ketenen te breken maar dat lukt hem niet. 'Laat ze met rust!'
'Nee, alle vrouwen zonder mate zullen nieuwe slaven worden. En Bella blijft mijn persoonlijke slaafje.'
Ik loop weg. Ik loop naar de kamer waar de rest meestal trainen en niks doen. Meestal niks doen. Zodra ze mij zien kijken ze fronsend op. 'Baas' vraagt Samuel verbaasd, 'wat dat u hier?'
'Vanavond vallen we de blackmoonroedel aan. Bella, Ian en Stan zijn nog steeds niet teruggekeerd.'
'Dus we mogen ons snel uit gaan leven' vraagt Mark.
Ik knik en loop weg. Ik meld Thomas dat hij een goede maaltijd moet maken. Daarna ga ik naar mijn werkkamer.Ik leun achteruit in mijn stoel. Ik kan hier later nog terug komen maar ik neem de riem mee voor vanavond. Dan kan ik Bella meteen straffen als ik haar zie. Ik ga Alex denk ik niet doden. Hij heeft haar nog niet gemarkt dus kan het een tijdje duren voordat ze in hitte raakt. Maar het zal snel gaan als hij haar markt. Aangezien ze nog nooit eerder in haar wolf is veranderd is haar mateproces anders dan die van ons. Ze zal sneller in hitte raken. Ze zal snel smeken om de pijn weg te halen bij haar. En dat doe ik dan ook met alle plezier. Maar eerst moet ik nog even wachten daarop. Nog heel even.
Ik blijf in mijn werkkamer tot het avond is. Daarna gaan we naar boven. Ik laat vier mannen Alex een zilveren boei om zijn nek doen. Hij moet mee met ons. Alex is zwak zie ik. Dus dat is mooi. Ik doe de riem in een tas en neem die in mijn bek. We rennen naar het dorp. Bij de grenzen zijn veel wachters. Ze rennen eerder voor ons weg dan dat ze aanvallen. Als we er zijn. Staat Ian naast een man. Er staan twaalf wolven naast Ian en dertien naast de man. De man heeft bruin haar en groene ogen. "Ian" grom ik via de mindlink.
'Morris' zegt Ian.
Hij lijkt echt totaal niet bang.De ogen van de man worden wazig. Ik kijk om naar Alex. Zijn ogen zijn ook wazig. Waar hebben ze het over?! Ik mindlink Ian: "Waar is Bella?!"
'Bella is veilig. Ver weg van hier. Ver weg van jou.'
"Ian, ik heb je onderdak gegeven zo verraad jij me?!'
'Ja, maar weet u, ik deed dit voor Bella. Bella hoort niet bij u! Ze hoort geen slaaf te zijn van u! Ze moet vrij zijn! Ze hoort bij Alex. De enigste die haar gelukkig kan maken is Alex.'
Ik grom dreigend en mindlink de rest: "Val aan!"
Ze beginnen tegen de wolven te vechten. Als snel zie ik dat we aan elkaar gewaagd zijn. Ik kan wegsluipen en naar het huis rennen. Ik volg de geur van Bella. Die is veranderd. Het kan toch niet dat... Ik open de deur en sluip naar boven. Bella zit in een kamer in een hoekje gedoken. Ze heeft haar knieën opgetrokken en haar armen eromheen geslagen. Ze kijkt op zodra ik de deur open. 'Meester' zegt ze bang.
Ze kijkt naar het raam. Ik grom dreigend. Ik transformeer terug en doe een broek aan. 'Waag het eens Bella' zeg ik terwijl ik op haar afloop. Ze springt op.
'Meester ik wilde echt naar u toekomen maar... ik... de Bèta liet me niet gaan. Hij moest me laten zien dat dit geen roedel meer is die iemand zomaar vermoord. Dat heeft hij me niet laten zien. Ik bleef weg want anders zou ik hen naar u leiden.'
Ik ben nu bij haar. Ze is achteruit gedeinst verder de hoek in. Ik leun met mijn armen tegen de muren. 'Is dat zo' vraag ik kwaad, 'Bella?'
Ik zie een mark en leg mijn hand erop. 'En wat is dit?!'
Ze piept zachtjes. 'Als jij echt terug wilde naar me waarom rende je dan niet 's nachts weg?'
'De Bèta liet me bewaken.'
'Inderdaad' hoor ik achter me.
Ik kijk over mijn schouder. De man staat in de deuropening. 'En wie mag jij dan wel niet zijn' grom ik kwaad.
'Bèta Leo' zegt hij, 'ik ben de Bèta van deze roedel.'
Ik grinnik, 'en jij denkt mij aan te kunnen?'
'Nee, Alex gaf me een bevel. Laat Bella Hem bevechten.'
Ik kijk naar Bella. Ze kijkt een beetje bang van mij naar Leo en weer terug. 'Bella' zegt Leo, 'jij behoort aan niemand toe. Je mag Alex afwijzen als je wil maar het enigste wat Hij hier wil is precies wat Alex wil. Hij wil pups in je stoppen. Maar Alex doet dat niet tegen je wil in. Hij doet het als jij zegt dat je daar klaar voor bent.'
'Wat een onzin' zeg ik, 'Bella. Ik zal nooit pups in je willen stoppen.'
Ik streel haar wang. Ze kijkt me aan. En trekt zich dan los. 'Nee' zegt ze, 'u liegt.'
JE LEEST
rogue maid
Werewolf'Moet jij niet iets zeggen' sist hij. 'Het spijt me meester' zeg ik zacht, 'ik zal het nooit meer doen. Ik zal altijd aan u gehoorzamen.' 'Braaf meisje' zegt hij terwijl hij me loslaat. Ik zak op mijn knieën en adem diep in en uit. ...