{} 23 {}

6.9K 253 5
                                    

A/N Lieve lezers, omdat dit boek zo goed word gelezen en ik veel verder ben met schrijven ga ik nu twee publicaties per dag doen (als ik het niet vergeet ten minste ^^ ) Dus daarom dit tweede hoofdstuk. Heel veel leesplezier. Xxx Mairin

------------------------------------------------------

p.o.v Bella

Ik word wakker in de armen van Alex. Gelukkig weer een nachtmerrieloze nacht. Alex slaapt nog. Ik zie op zijn wekker dat het pas half acht is. Normale tijd voor mij in ieder geval. Ik wil heel graag ontbijt gaan maken voor hem maar ik weet niet hoe hij gaat reageren als hij merkt dat ik weg ben. Ik til heel voorzichtig zijn arm op. Hij gromt zacht. Ik kruip onder zijn arm weg en sluip naar beneden. Ik open alle kastjes en zie nog wat brood. In de koelkast liggen nog wat eieren. Brood met eieren voor ontbijt, kan best.

Ik maak voor hem twee eieren en voor mij één. Ik besmeer de broodjes met boter en leg de eieren erop. Ik pak wat appelsap en twee glazen. Die vul ik en ik neem het mee naar boven. Eén bord laat ik op mijn arm balanceren en de ander houd ik vast. De glazen houd ik met mijn andere hand vast.

Alex ligt nog steeds in dezelfde houding als eerst. Ik zet eerst de glazen op het nachtkastje. Daarna zet ik de borden neer en opeens word ik bij mijn arm gepakt. Ik geef een gilletje terwijl ik over Alex heen op het bed word gegooid. Alex leunt over me heen. 'Wat deed jij uit bed' vraagt hij.

'Ik... ik... ik ging ontbijt maken.'

Alex grijnst en kust me. 'Ben je boos' vraag ik.

'Boos? Op jou?'

Hij grinnikt en schud zijn hoofd. 'Nee honey' zegt hij, 'op jou zal ik nooit boos worden. Tenzij je niet eerlijk tegen me bent of iets HEEL gevaarlijks doet.'

Ik knik. Hij glimlacht en gaat rechtop zitten. Ik ga ook rechtop zitten. Hij pakt zijn bord. Ik pak mijn bord. 'Bedankt honey' zegt hij.

'Graag gedaan' zeg ik.

We eten ons ontbijt op. 'Waarom bakte je eigenlijk een eitje' vraagt Alex opeens.

'Omdat er bijna niets anders was.'

'Mmh, dan gaan we vandaag even naar de winkel. Dan kunnen we eten halen.'

Ik knik. Hij tilt me op en brengt me naar de badkamer. 'Weer douchen' vraag ik.

'Nee' zegt hij grijnzend, 'bad.'

Hij begint kusjes te geven in mijn nek. 'Alex' kreun ik.

Hij trekt het kanten jurkje uit. Hij trekt alles uit en doet het bad aan. Hij draait zich weer om naar mij. Hij neemt me in zich op. Hij gromt laag en loopt naar me toe. Hij trekt me tegen zich aan en zoent me. Ik sla mijn benen om hem heen. Hij duwt zijn kruis tegen me aan. Die is hard. Ik kreun. 'Mine' gromt hij laag.

'Yours' kreun ik.

[seksueel stukje]

Hij trekt zijn broek uit en tilt me in het bad. Hij gaat achter me zitten. Ik ga met mijn hand naar zijn ding en beweeg heen en weer. Hij kreunt. 'Little doll' gromt hij laag.

'Is dat nu mijn bijnaam?'

Hij grinnikt. 'Voor als je me opgewonden maakt' zegt hij grijnzend.

Hij gromt weer. 'Zoals nu' kreunt hij.

Ik grijns maar die verdwijnt snel als ik zijn vingers in me voel. Ik krimp een beetje ineen en kreun. Hij grijnst. Ik beweeg mijn hand wat sneller om zijn ding. Hij gromt. 'Je plaagt me little doll' zegt hij.

'Dat is mijn bedoeling, big guy.'

Hij draait me om naar hem en ik zit op zijn schoot met mijn knieën naast hem. Gelukkig is het bad mega groot aangezien het anders niet heel gemakkelijk zou zitten. Hij duwt zijn ding langs mijn opening. Ik kreun. 'Wil je dit' vraagt hij laag grommend.

Ik knik heftig. 'Zeg het little doll' gromt hij.

Ik schud mijn hoofd. Dat kan ik niet! 'Bella' gromt hij.

Hij knijpt me in mijn kont. Ik kreun. 'Alsjeblieft Alex, alsjeblieft.'

'Wat? Ik heb het je nog steeds niet horen zeggen, little doll.'

'Ik wil dit! Alsjeblieft Alex.'

'Braaf meisje' zegt hij grijnzend.

Hij gaat in me. Ik kreun hard en hij gaat langzaam steeds dieper in me. 'Alex' kreun ik.

Ik zet mijn nagels in zijn schouders. Hij duwt mijn heupen helemaal omlaag en hij zit helemaal in me. 'Little doll' zegt Alex, 'are you okay?'

Ik knik, 'alsjeblieft Alex.'

Hij grijnst en trekt me een beetje omhoog. 'Jij moet bewegen little doll' zegt hij.

Ik beweeg mezelf omhoog maar zodra Alex bijna uit me is duwt hij omhoog. Ik kreun hard. Hij grijnst. 'Hoe voelt dat little doll?'

Ik kreun. 'Hoe little doll' vraagt hij laag grommend.

'Gewelig' kreun ik.

'Mooi' zegt hij terwijl hij zijn heupen weer naar beneden legt. Ik laat mezelf mee zakken. Iedere keer dat ik omhoog beweeg stoot hij ook omhoog. Hij geeft me geen moment rust. Zijn stoten worden ruwer en hij komt tegelijk met mij.

rogue maidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu