Die nacht blijf ik inderdaad bij Bella slapen. Midden in de nacht word ik wakker omdat ik iets naast me voel. Ik open mijn ogen en zie dat Bella uit bed is. Ze komt bij mij liggen. 'Hey honey' fluister ik, 'wat is er?'
'Ik had een nachtmerrie' fluistert ze.
Ze kruipt tegen me aan. Ik sla mijn armen om haar heen. 'Niets kan jou meer overkomen' zeg ik.
Ze valt in slaap. Ik val ook weer in slaap. De volgende ochtend word ik wakker en Bella ligt nog steeds te slapen. Ze houd mijn shirt vast in haar vuist als een kleine baby. Ze is zo schattig als ze slaapt. En vooral wanneer ik weet dat ze gewoon weer wakker word.
Bella kreunt zacht. 'Nee' murmelt ze, 'stop.'
Ze schikt wakker. Ze duwt zich weg van me. 'Hey, hey' zeg ik, 'kalm aan.'
Ze kijkt me aan en begint dan te snikken. Ik trek haar terug. 'Wat is er?'
'Morris... hij... hij...'
'Morris is dood. Hij kan je niets meer doen. Stan kan je ook niets meer doen. Iedereen zal je beschermen. Maakt niet uit of je besluit om me af te wijzen of niet.'
'Wat afwijzen?! Ik niet... ik... het spijt me dat ik ermee dreigde. Ik was gewoon bang.'
Ik knik. 'Het maakt niet uit honey' zeg ik, 'ik was gewoon niet de baas over mijn wolf.'
Ze knikt en kijkt me aan. 'Ik hou van je' zegt ze zacht.
'Ik ook van jou, honey.'
Ze duwt haar neus in mijn borst. 'Je ruikt lekker' mompelt ze.
Ik grinnik, 'vind je? Ik heb nog niet eens gedoucht.'
'Nou en... jij bent goed zoals je bent.'
'Net als jij. En jij ruikt ook heerlijk honey.'
Ik kus haar. 'Zal ik Ian melden dat je wakker bent?'
Ze knikt. 'Graag.'
Ik glimlach. Daarna mindlink ik Ian: "Ian, Bella is vannacht wakker geworden."
'"Kom er nu aan!"
'Hij komt er nu aan' zeg ik tegen Bella.
Precies op dat moment komt Ian binnen. 'Bella! Godin zij dank!'
Hij rent naar haar toe. Bella omhelst hem. Mijn wolf is jaloers maar ik weet dat Bella en Ian goede vrienden zijn. Hele goede vrienden. Die twee zijn niet te scheiden. Ian kijkt me aan. 'Waarom maakte je me niet meteen wakker' vraagt hij.
'Heb je niet getraind?'
'Jawel, maar veel slapen doe ik niet.'
Bella gniffelt. 'Jij slaapt nooit.'
Ian grinnikt, 'daar heb je ook gelijk in.'
'Ian' zeg ik, 'kun je alsjeblieft Maria halen. Dan kunnen we vragen hoe lang Bella hier nog moet blijven.'
'Natuurlijk.'
Ian loopt weg. Bella kruipt weer tegen me aan. Ze voelt koud aan. 'Heb je het koud' vraag ik.
'Een beetje' zegt ze.
Ik knik, 'ik kan er pas iets tegen doen als we thuis zijn. Dan kunnen we douchen.'
Ze knikt zachtjes. Maria komt binnen samen met Ian. Ze blijft staan en houd haar hoofd weer een beetje schuin. Ze glimlacht, 'waarom moeten jullie toch telkens bij elkaar in bed kruipen?'
'Omdat ze weer een nachtmerrie had' zeg ik.
Ze knikt. 'Daar heb ik niets tegen Luna' zegt ze.
Bella knikt, 'helaas.'
Ian en ik grinniken. Maria onderzoekt Bella en vertelt me dat Bella vanmiddag al naar huis mag. Ian is heel opgelucht. En natuurlijk ik ook. 's Middags zit ik op de rand van het bed. Bella zit naast me. Ze leunt met haar hoofd op mijn schouder. Maria komt de kamer in. Ze glimlacht, 'u kan gaan Luna. U heeft het zalfje nog voor de wonden?'
Ze knikt, 'ergens in zijn kamer. Waar weet ik niet precies.'
Ze glimlacht en knikt. Ik til Bella op. Ik breng haar naar mijn huis. Daar zet ik haar neer op mijn bed. Ze valt neer en drukt een kussen tegen haar gezicht. 'Mmh' zegt ze, 'lekker.'
Ik grinnik en trek mijn shirt uit. Ik loop naar haar toe en ga naast haar liggen. Ik trek haar tegen me aan. Ze legt haar hoofd tegen mijn borst aan. 'Warm' zegt ze zacht, 'ruikt lekker.'
'Blijf je dat doen' vraag ik.
'Wat wil jij dan doen?'
'Ik dacht dat we gingen douchen?'
Ze knikt en gaat rechtop zitten. Ik til haar op en breng haar naar de douche. Ik kleed haar uit en kleed ook mezelf uit. Ik trek haar onder de douche en tegen me aan. 'You smell wonderfull' kreun ik.
'Niet doen' zegt Bella, 'niet kreunen. Mijn wolf wil dan alles overnemen.'
'Mijn wolf heeft alles al overgenomen.'
Ik geef een kus op de mark. Ze begint mijn sweetspot te zoeken. Die vind ze al snel. Ze zet haar tanden snel in de plek. Ik duw haar zacht tegen de muur en zet mijn nagels in de tegels. Er breken wat tegels af maar dat maak ik later wel weer. Ik kreun zacht. 'Mine' grom ik.
Ze slaat haar benen om mijn middel. 'Nee Bella' zeg ik, 'je bent te zwak nog.'
'Maakt niet uit' zegt ze, 'alsjeblieft. Maak me van jou.'
'Maar ik...'
Ze kust me voordat ik ook maar iets verder kan zeggen. 'Alsjeblieft' smeekt ze.
Ik begin kusjes te geven in haar nek. Mijn wolf neemt alles over. Bella's ademhaling versnelt iets. Ze wilt dit heel erg graag! Ik zet de douche uit en draag haar naar het bed. Ik leg haar op het bed. 'Mine' grom ik.
JE LEEST
rogue maid
Werewolf'Moet jij niet iets zeggen' sist hij. 'Het spijt me meester' zeg ik zacht, 'ik zal het nooit meer doen. Ik zal altijd aan u gehoorzamen.' 'Braaf meisje' zegt hij terwijl hij me loslaat. Ik zak op mijn knieën en adem diep in en uit. ...