{} 35 {}

4.7K 240 29
                                    

'Ik voelde me alleen een beetje misselijk.'

Ze kijken alle vier naar Alex. Alex tilt me op. 'Ik breng haar naar bed' zegt hij.

Ze knikken. Alex draagt me naar boven. Ik pak zijn shirt beet in mijn vuist. Ik heb het koud. 'Wat is er met je honey' vraagt hij bezorgd.

'Ik weet het niet.'

Hij blijft stilstaan midden in de hal. 'Fuck' mompelt hij, 'het is een maand geleden nu.'

'Wat' vraag ik terwijl ik naar hem opkijk.

'Precies een maand geleden zijn we uit eten gegaan. Daarna ging ik met je naar bed en... Roos!'

Roos komt de trap oprennen. 'Ja' zegt ze bezorgd, 'wat is er?'

'Ik ga Maria halen. Jij blijft bij Bella.'

Roos knikt en Alex zet me neer. Hij rent het huis uit. Roos loopt met me mee naar de kamer. Ik probeer te bedenken waar Alex het over had maar mijn brein werkt niet mee! Ik voel me nog duizeliger dus stop met proberen te bedenken waarom Alex nu meteen Maria is gaan halen!

Ik ga op bed liggen en probeer een positie te vinden waarin ik me niet misselijk voel maar dat is tevergeefs. Al zijn sommige posities betere dan andere. Soms word het erger en soms zwakt het af. Ik blijf in de positie liggen waarin ik het minst misselijk ben. 'Wat is er aan de hand' vraagt Roos die op het voeteneinde zit.

'Alex ging...'

Ik kan mijn zin niet afmaken want ik voel mijn eten naar boven komen. Ik ren naar de badkamer en geef over in de wc. Net op tijd. Roos gaat op haar hurken naast me zitten en wrijft over mijn rug. Daarna helpt ze me omhoog. Ze geeft me een glas water en die drink ik op. 'Ben je al lang misselijk' vraagt ze.

'Geworden nadat ik opstond omdat ik weer terug hierheen ging na het gesprek met je vader.'

Ze knikt. 'Dat kan hij toch niet veroorzaken' vraag ik.

'Mijn vader heeft geen bovennatuurlijke krachten dus nee.'

Ik knik en loop weer de kamer in. Maria en Alex komen net op dat moment binnen. 'Luna' zegt Maria terwijl ze snel naar me toeloopt, 'wat is er?'

'Ik ben misselijk en duizelig.'

'Ga even liggen' zegt ze.

Ik knik en ga liggen. Alex gaat op zijn knieën achter me zitten. Hij pakt mijn hand. Roos gaat naast hem zitten en legt haar hand geruststellend op zijn arm en de ander op mijn bovenbeen. Maria komt op de rand zitten. 'sinds wanneer voelt u zich misselijk Luna' vraagt ze.

'Nog maar net' zeg ik.

Ze kijkt even van mij naar Alex en vraagt dan: 'bent u seksueel actief geweest Alpha?'

Alex knikt, 'ja.'

Maria kijkt mij aan, 'mag ik Luna?'

Ik knik. Ze duwt mijn shirt iets omhoog en begint een beetje op mijn buik te duwen. Ik kreun zacht omdat dat misselijke gevoel meteen weer terugkeert. Alex staat meteen op scherp. Roos knijpt zacht in zijn schouder om te laten merken dat er niets aan de hand is. Maria kijkt ons één voor één aan. 'Ik heb goed nieuws' zegt ze, 'er is niets ernstigs Luna. U bent zwanger.'

-----------------------------------------------------------------

A/N voor degene die vaker mijn boeken lezen weten al wat ik wil gaan vragen. Willen jullie alsjeblieft in de reacties achterlaten of het een jongen of meisje moet worden. Of een tweeling of drieling mag ook natuurlijk. En welke naam.Want ik kan niet goed beslissen daarin. Tip: Ik houd heel erg van bijzondere namen. Zoals Collin of Eala. Vooral als er een mooie betekenis achter zit. Ik heb maar één voorwaarde. Ik mag de naam niet in eerdere weerwolfverhalen gebruikt hebben. Alvast heel erg bedankt. Xxx Mairin

rogue maidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu