{} 12 {}

7.1K 320 23
                                    

'Echt meester' vraag ik.

Hij knikt, 'zo ben jij.'

'Meester' zeg ik, 'ik wil Alex afwijzen. Maar dan moet ik zijn hele naam weten en dat zeggen tegen hem.'

'Dat weet ik. Als jij zijn naam kan achterhalen dan laat ik je hem afwijzen.'

'Dank u meester.'

Hij grijnst en zegt: 'ik ga weer terug naar mijn werkkamer. Ga jij maar even slapen. Je ziet er moe uit kleine Bella.'

'Ik ben ook best moe meester. Ik moest rennen voor Alphaatje Alex.'

Hij knikt. 'Maar goed dat ik naar je opzoek ging' zegt hij, 'toch kleine Bella.'

Ik knik, 'ja meester.'

Hij glimlacht kort, 'nou... ga maar slapen kleine Bella. Ik ga nog even door met werken.'

Hij loopt weg en sluit mijn deur. Ik val neer op bed en ga op mijn buik liggen. Ik val in slaap na een hele tijd.

p.o.v Alex

Ik moet met Bella praten! Ze mag me niet afwijzen! Ik kan haar een veel beter leven geven dan dat ze hier heeft! Ik wil haar geen pijn doen en Morris vind het geweldig om haar pijn te doen. Dat zag ik in zijn ogen toen hij haar sloeg.

Ik hoor een ijzeren deur. Ik hoor maar één paar voetstappen en er komt een jongen voor de tralies staan. De jongen die Bella vastmaakte aan de tafel kijkt me rustig aan. 'Wat wil je' grom ik.

'Alex'  zegt hij, 'je moet ontsnappen.'

'Ga jij me dan helpen' vraag ik verbaasd.

'Ja. Bella moet hier weg. Morris gebruikt haar nu al als slaaf maar hij zal haar als seksslaaf gaan gebruiken meteen nadat ze in hitte raakt.'

'Meteen als ze in hitte raakt. Kun je Bella niet naar me toebrengen.'

'Misschien wel. Ik kan haar overhalen.'

'Dank je. Wat is je naam?'

'Ian. Je gaat me niet verraden aan Morris hé?'

'Waarom zou ik? Wacht, hoe lang woon je hier al?'

'Mijn hele leven. Mijn moeder legde me ten vondeling in het bos. Stan vond me en nam me mee. Hij voedde me op hier en toen kwam Bella.'

'Mmh. En jij bent ook een wolf?'

'Volbloed.'

Ik knik. 'En jij kan Bella overhalen?'

'Ik denk het wel.'

'Oké, tot morgen dan.'

'Tot morgen.'

Ian loopt weg. Ik zucht diep. zal het me lukken om Bella over te halen? Of zal ze koppig blijven en niet naar me luisteren?

p.o.v Bella

Ik word wakker doordat Morris me wakker maakt. 'Kom Bella' zegt hij, 'Ian en jij gaan zo vertrekken. Maar als je eerst even naar Alex gaat kan hij je vertellen waar hij dat zalfje heeft gelaten.'

Ik knik. En sta op. 'Ik kleed me even om' zeg ik, 'meester.'

'Das goed. Ian wacht op je bij de cel van Alex.'

'Dank u meester.'

Hij loopt weg.Ik kleed me om en pak extra kleding in zodat ik me kan aankleden als ik weer terug ga naar mijn mensenvorm. Daarna loop ik naar de cel waar Ian voor staat. Alex lijkt te slapen. Ik zucht en open de cel. Hij slaapt door. Ik loop naar hem toe en klap in mijn handen. 'Hallo schone slaapster!'

Alex word wakker en pakt me beet. Ian pakt me vanachter beet. 'Ian?! Laat me los! Beide!'

'Het spijt me Bella, maar dit komt geloofwaardiger over.'

Ian drukt een shirt op mijn mond en neus. Alex' heerlijke geur dringt mijn neus binnen. Mijn wolf neemt het over en Alex kust me in mijn nek. Hij begint mijn sweetspot te zoeken. Ik probeer uit alle macht de controle zelf weer over te nemen maar mijn wolf laat dat absoluut niet toe. Alex markt me. Ik kreun zacht. Ian laat me los. Ik trek me los en kijk kwaad naar Ian. 'Waarom deed je dat?!'

'Dit komt geloofwaardiger over Bella. Als jij verschijnt in het dorp zonder hem krijgen ze argwaan. Met een mark is het iets minder raar.'

Ik snuif, 'laten we maar gaan.'

Ik loop weg en we rennen naar het dorp in onze wolvenvorm. Net buiten het dorp veranderen we weer terug. Ik sluip naar het huis en ga naar de werkkamer. Maar zodra ik de deur open zie ik Leo staan. 'Bella' zegt hij.

'Leo' zeg ik, 'wat doe jij hier?'

'Ik ben de Bèta. Betere vraag voor jou. Waar is Alex?'

'In het bos' zeg ik terwijl ik de deur sluit.

'Het bos?'

'Ja, ik rende weg en het was al best laat en ik had geen zin om terug te rennen dus zijn we gaan slapen in het bos.' 

'En waar is hij nu?'

'Boven, in zijn kamer.'

'Mmh.' 

Hij pakt me beet en duwt me naar boven. 'Alex!'

Ik trek me los en geef hem een knietje. Hij zakt op de grond. Ik ren terug naar beneden en sluit mezelf op in de werkkamer. Ian is er al. Hij heeft een dossier vast. 'Raam' zeg ik.

We springen uit het raam en overal staan wachters. Leo springt uit het raam. 'Bella' zegt hij, 'wie is dat? En waar is Alex?!' 

rogue maidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu