{} 33 {}

5K 238 5
                                    

Hij grijnst. 'Hallo zoon' zegt hij, 'dus je hebt je mate en je zusjes meegenomen.'

'Zodat jij stopt met los komen.'

Hij kijkt Roos grijnzend aan. 'Hallo Roosje' zegt hij grijnzend.

'Hallo vader' zegt Roos zacht.

'Geen kus zoals je altijd deed?'

Roos schud haar hoofd. 'Mmh' zegt hij twijfelend.

Daarna kijkt hij mij aan. 'Kijk eens aan' zegt hij, 'de nieuwe Luna van de roedel. Bella was het he?'

Ik knik, 'klopt.'

'Ik ken je ergens van.'

'Kan best. U doodde mijn familie en de rest van de roedel.'

'Dat is onmogelijk' zegt hij terwijl hij opstaat.

Hij is wat magerder dan Alex. Maar ze hebben dezelfde lengte. Alex trekt me een stukje achteruit. 'Rustig maar Alex' zegt hij grijnzend, 'ik kan toch niets?'

'Dat weet ik niet zo zeker' zegt Alex grommend.

Hij kijkt mij aan. 'Waarom is het onmogelijk' vraag ik.

'Als ik een roedel helemaal uitmoorde dan bedoel ik ook helemaal.'

'En toch ontsnapte ik aan u.'

'Dan moet ik die klus dus nog afmaken.'

Hij doet een stap naar ons toe en zijn huid sist door de aanraking met het zilver. Alex gaat voor mij en Roos staan. Hij gromt dreigend. 'Jij komt niet in de buurt van MIJN mate of zusje of wie dan ook uit deze roedel' gromt Alex.

'En daar ga jij persoonlijk voor zorgen zoon' vraagt hij, 'of gaat mijn broer daarvoor zorgen.'

'Daar gaan wij allemaal voor zorgen!'

Hij lacht. 'We gaan' zegt Alex terwijl hij ons weer naar boven meeneemt.

Hij slaat de deur hard achter zich dicht. Leo is ondertussen ook naar het roedelhuis gekomen.  Natuurlijk is Julia er dan ook. Julia heeft bruine haren en hazelbruine ogen. Ze is groter dan dat ik maar iets kleiner dan Leo. 'Wat deed hij' vraagt Floris.

Ook zijn ogen zijn donker. Net als die van Rick. Ian staat tegen de muur geleund. 'Hij wilde de klus afmaken' gromt Alex.

'Hoe bedoelt ie dat' vraagt Tess.

'Ik ontsnapte toen hij mijn roedel uitmoordde' zeg ik, 'hij wil mij doden zodat hij echt ie-de-reen heeft gedood.'

'Dat laten we niet gebeuren' gromt Rick, 'nooit niet!'

Alex knikt en trekt me tegen zich aan. Hij snuift mijn lucht op zodat hij weer rustig word. We gaan allemaal naar huis. ALex neemt me 's avonds wel mee naar een restaurant in het dorp. De man en vrouw die het restaurant hebben zijn heel erg aardig. Ze zijn een wat ouder echtpaar. Als we thuis komen is het al laat. Al half twaalf. De rest is al naar bed. Alex duwt me tegen de muur en kust me wat ruwer. Hij bijt zacht op mijn lip. Ik kreun en zodra ik mijn mond open glijd zijn tong naar binnen.

Als hij wegtrekt snakken we beide naar adem. Ik sla mijn armen om zijn nek en sla mijn benen om hem heen. Hij tilt me naar boven en doet het met me. Hard en heel diep. Ik kreun hard en het rekken van een orgasme gaat nu beter maar toch kan ik het niet lang rekken. Daarna val ik in zijn armen in slaap.

rogue maidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu