lieve lezers,
Ik wil jullie graag twee dingen vertellen. Ik publiceer een nieuw hoofdstukje deze middag omdat ik al meer dan 200 votes heb. Ik ben jullie heel erg dankbaar voor de votes.
Tweede ding dat ik wil vertellen is dat dit hoofdstuk seksualiteit bevat dus jullie zijn gewaarschuwd! ⚠
xxx Mairin
-----------------------------------------------------------------
p.o.v Bella
Alex is heel opgewonden merk ik. Hij kust me. Hij bijt zacht op mijn onderlip. 'Mine' gromt hij zacht.
'Yours' kreun ik.
Hij grijnst en gaat al kusjes gevend naar mijn nek en naar onder. Hij blijft een paar seconden mijn onderbuik kussen. Hij legt zijn handen op mijn heupen en duwt die een beetje naar beneden. Hij begint mijn gevoeligste plek te likken. Ik kreun en hol mijn rug. Hij duwt mijn heupen omlaag. 'Down' gromt hij.
Na heel even pak ik de lakens beet voor steun. Ik wil dit heerlijke gevoel zo lang mogelijk rekken. Maar ik weet dat ik nog te zwak ben om het al te lang te kunnen rekken. 'Alex' kreun ik.
'Nog niet' zegt hij tussen het likken door, 'rek het honey.'
Ik kreun. Hij begint nu te zuigen. Ik hol mijn rug weer en kreun luid. Ik kom. Alex houd nog steeds mijn heupen tegen het matras geduwd. Ik stop met het aanspannen van mijn spieren en val op bed. Ik sluit mijn ogen en adem zwaar. Ik voel dat hij over me heen buigt. 'Honey, are you okay?'
Ik knik en kijk hem aan. De randen om zijn pupillen zijn van goud. 'Nu ik' zeg ik terwijl ik hem op het bed duw.
'En wat als ik dat niet toe sta?'
'Pech' zeg ik grijnzend.
Ik zie hoe hard hij is. Ik beginnen de bovenkant te likken. Hij kreunt. Ik begint te zuigen. Ik houd mijn hand rond de stam tot waar ik kan komen. Dat herhaal ik. Hij kreunt, 'Bella. Stop anders... anders...'
Ik kijk hem aan, 'rek het.'
Ik zuig aan de top en beweeg mijn hand. Hij kreunt luid en komt in mijn mond. Ik slik alles door. Ik ga rechtop zitten en kus hem. Hij duwt me op mijn rug. Hij leid zijn ding naar binnen bij me. Hij is groot. Ik hol mijn rug. 'Alles goed' vraagt hij.
Ik knik. 'Weet je alleen het hoofd zit erin maar het voelt nu al geweldig.'
Ik kus hem. Hij kreunt en trekt terug. Daarna duwt hij hem er vol in. Ik kreun hard en pak de lakens beet voor steun. 'Gaat het' vraagt Alex bezorgd.
Ik knik. Hij pakt mijn handen en verstrengeld zijn vingers met die van mij. Hij begint te bewegen. Ik kreun. 'Alex' kreun ik.
'Honey' gromt hij.
'Alex... ik... ik...'
'Ik ga ook komen honey.'
Ik kus hem. Zijn stootten worden ruwer. Ik kreun. 'Ik kom' gromt hij.
Ik laat me gaan en we komen tegelijk. Hij laat zich een beetje op me zakken. Zijn bezweete lichaam ligt op die van mij. Ik adem zwaar. 'Alles oké honey' vraagt Alex zacht.
Ik knik. Hij knikt en glijd van me af. Hij gaat naast me liggen. 'Die douche heeft niet geholpen' zeg ik zacht.
Hij lacht, 'laten we dan maar weer terug gaan.'
Hij staat op. Ik wil ook opstaan maar mijn benen zijn zwak. Ik val bijna maar Alex houd me staande. Hij tilt me op en brengt me naar de douche.
JE LEEST
rogue maid
Werewolf'Moet jij niet iets zeggen' sist hij. 'Het spijt me meester' zeg ik zacht, 'ik zal het nooit meer doen. Ik zal altijd aan u gehoorzamen.' 'Braaf meisje' zegt hij terwijl hij me loslaat. Ik zak op mijn knieën en adem diep in en uit. ...