{2} Αχιλλέας

8.3K 464 8
                                    

Αχιλλέας. Ενας πολύ όμορφος 17χρονος. Bad boy όπως τον χαρακτήριζαν και ανεξάρτητος. Ειχε όποια ήθελε, κανόνας του οτι ποτέ δεν ερωτεύονταν. Και ηταν κάθετος σε αυτό.

Οι γονείς έχουν χωρίσει και έμεινε με την μάνα του.

Μέχρι φέτος ομως γιατί η μαμά του έφυγε για επαγγελματικούς λόγους. Τουλαχιστον ετσι ειπε.

Παρόλα αυτα του έστελναν οι γονεις του χρήματα και έμενε μόνος του πλέον και το ήθελε βέβαια..

Ηταν κακός μαθητής αφού περνούσε περισσότερες ωρες εξω με την παρέα του παρα να αφιερώσει χρονο στο διάβασμα και οποία δι ποτέ άλλη υποχρέωση του.

Ηταν απότομος με του σημαθητες του και περισότερο με αυτους που ηταν χαμηλών τόνων.. Αλλά όχι μόνο.

Ροζαλίας POV:

Άλλη μια δύσκολη μερα τελειωσε. Έφευγα απο την προπόνηση στης 22:00 με το πατερα μου που ηρθε να με πάρει με το αυτοκίνητο.

Φορουσα ακομη τα ρούχα της προπόνησης.

Καθώς πηγεναμε σπιτι κοιτουσα εξω απο το παράθυρο.

Σταματησαμε μπροστα απο το σπίτι και πήγαινα προς στην μεγάλη καγκελόπορτα ενω ο μπαμπάς μου πηγε το αυτοκίνητο στο γκαράζ.

Πηγα στο σπιτι έκανα ενα ζεστό μπάνιο και μετα απο ωρα αφού αναγκαστικά να βγω γιατί ειχε κρυώσει το νερό πήγα στο δωμάτιο μου και φορεσα ενα λευκό νυχτικό που έφτανε λιγο πιο πανω απο το γονατο έπιασα τα μαλλια μου σε μια πλεξούδα ενώ ηταν ακομη λιγο υγρά και κατέβηκα κατω όπου ηταν γονεις μου. Η μαμα μου μολις ειχε επιστρέψει.

"Αγάπη μου" μου λεει κι χαμογελάει πλατιά.

"Γεια σου μαμα" λεω ανταποδίδοντας το χαμόγελο.

"Πως ηταν η μερα σου;" με ρωτάει ενω καθόμαστε οικογενειακός στο σαλόνι.

"Κουραστική. Απο το σχολειο τελείωσα νωρίτερα και εκανα δυο παρα πανω ωρες προπόνηση" λεω νυσταγμενα.

"Πήγαινε να ξεκουραστεις γλυκιά μου" λεει ο μπαμπάς μου.

"Ενταξει. Καληνυχτα." λεω και δεινω ενα φιλι στον κάθε ενα και ανεβαίνω στο δωμάτιο μου.

Ξαπλωνω και χαλαρώνω στα λευκά μου σκεπασματα ενω με πέρνει ο ύπνος.

Αλλη μια συνιθησμενη κουραστική μερα με περιμένει αυριο. Συλλογίζομαι και κοιμάμαι..

------------------------------------

Κάντε voteκαι σχολιαστε 💬.

Καληνυχτα💕

-The last dance-Where stories live. Discover now