Ντριν ντριν.
Ναι το σπαστικό μου ξυπνητήρι με έκανε να ξυπνήσω για άλλη μια φορά 6:45.Ξυπνούσα νωρίς για να έχω χρόνο να ετοιμαστώ και να κάνω διαβάσω ξανά κάποια από τα μαθήματα μου.
Έκλεισα το ξυπνητήρι και στριφογυρισα στα σκευάσματα μου αλλα δεν άργησε να με ταράξει η φωνή της μητέρας μου για να ξυπνήσω.
"Μικρή ξυπνααα..Ροζαλία σε 5 λεπτά να είσαι κάτω.." συνέχισε.
"ΜΜΜ" μουρμούρισα νυσταγμένα και αναγκαστικά σηκώθηκα από τα λευκά μου σκεπάσματα και πήγα στο μπάνιο.
Αφού ολοκλήρωσα την πρωινή μου ρουτίνα πήγα στο δωμάτιο μου να ντυθώ.
Δεν είχα να σκεφτώ το τι θα φορέσω αφού θα έβαζα την σχολική μου στολή.
Ναι στο σχολείο μου αυστηρός κανόνας ήταν ότι φοράμε στολή.
Με ενοχλούσε κάπως αυτό αλλά τι να κάνουμε..Αφού ντύθηκα με την στολή μου..
Ισιωσα τα μαλλιά μου.
Και φόρεσα δύο λεπτές στρώσεις μάσκαρα και λίγο από το αγαπημένο μου lip gloss..
Ήμουν έτοιμη. Τακτοποιησα και ελεγξα την τσάντα μου, τοποθέτησα το τηλέφωνο μου σε μια από τις εσωτερικές θήκες αφού το έκλεισα και έκλεισα και την τσάντα.
Την πήρα και αφού ήμουν έτοιμη κατέβηκα κάτω που βρήκα τους γονείς να παίρνουν πρωινό.
Κάθησα σε μια από τις καρέκλες μαζί τους."Καλημέρα" είπα παίρνοντας ένα κομμάτι cake.
"Καλημέρα" μου είπαν χαμογελώντας μου.
"Έχεις προπόνηση σήμερα;" μου είπε η μαμά μου τρώγοντας μια φρυγανιά.
"Ναι αλλά μάλλον θα έχω τελειώσει πριν της δέκα." Είπα.
"Ωραία." Είπε ο μπαμπάς μου. "Γλυκιά μου σήμερα όμως θα πρέπει να πας και να επιστρέψεις μόνη σου από το σχολείο γιατί έχω δουλειά..εκτός και αν θες να πω στον οδηγό να έρθει και να σε πάει. "
"Όχι όχι θα πάω μόνη μου. Πρωί είναι δεν θα πάθω κάτι." Είπα ενώ σηκώθηκα και έπαιρνα την τσάντα μου.
"Λοιπόν φεύγω" του έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο και έφυγα.
Οι φίλες μου σίγουρα θα είναι εκεί οπότε δεν περνώ τηλέφωνο.
Σιγά θα κάνω και την βόλτα μου.
Σκέφτηκα ενώ περπατούσα.Στην διαδρομή μου περνούσα από ένα άλλο σχολείο.
Καθώς βρισκόμουν στο πεζοδρόμιο είδα μια παρέα αγοριών...
Κάντε vote ⭐ και σχόλιο 💬 για να συνεχίσω. ♡♡
YOU ARE READING
-The last dance-
RomanceΑυτή ήταν σε όλα τελεια. Πειθαρχημένη, αθώα και δωσμενη στον χορό. Αυτός ανεξέλεγκτος, χωρις όρια και με μια διαλυμένη οικογένεια πίσω του. Ένα στοίχημα θα τους φέρει κοντά αλλά τίποτα δεν θα πάει όπως ήταν σχεδιασμενο και όπως περίμεναν. Θα παραμε...