Το επόμενο πρωί ξυπνησα με πολύ καλη διάθεση.
Χθες το βράδυ ο Αχιλλέας έφυγε μετα της 00:00 και μετα μιλούσαμε με μυνήματα μέχρι αργά αλλά στης 11:00 το πρωι η μαμα μου με ξύπνησε.
"Καλημερα αγάπη μου." ειπε αφήνοντας διπλα μου έναν δίσκο με ενα κρουασάν και ενα ποτιρι γάλα.
"Καλημερα μαμα, ευχαριστώ" ειπα και ανασηκωθηκα στο κρεβάτι πέρνοντας τον δισκο και αρχισα να τρώω.
"Μαμα.." ειπα πριν βγει από το δωμάτιο.
"Πες μου.." ειπε πλησιάζοντας και κάθισε στο κρεβάτι διπλα μου.
"Να..εεμ δεν μου εχεις πει τίποτα για τον Αχιλλέα τόσο καιρο και.." ειπα αλλά με διέκοψε.
"Κοιτά κοριτσάκι μου, ήξερα οτι κάποτε θα έβρισκες ενα αγόρι αλλά παντα ηθελα να ειναι κάποιος που να σαγαπαει αληθινά και βλεπω οτι αυτό το παιδι όχι απλα σαγαπαει, σε λατρεύει και δεν κρύβετε.." ειπε κανοντας με να χαμογαελασω.
"Το πιστεύεις;" ειπα.
"Ναι και μην αμφιβαλεις." ειπε χαιδευοντας με απαλα στο ώμο και έφυγε.
1 εβδομάδα μετα.
Ολες οι μερες κοιλησαν κάπως έτσι, ήρεμα και όμορφα με τους ανθρώπους που αγαπω. Αυτό ειναι το καλυτερο.
Επίσης πλέον περπαταω κανονικά.
Σήμερα ειναι Δευτερά πρωί και ο μπαμπάς μου θα παει στην σχολή μπαλέτου να μιλήσει με την καθηγήτρια μου να δει τι θα γίνει με το θέμα αφού η παράσταση ειναι σε λιγότερο απο δυο μηνες.
Η καρδια μου παει να σπάσει απο τον άγχος και την αγωνία.
"Ροζαλία!" άκουσα τον μπαμπά μου να με φωνάζει να κατεβω και με γρήγορο βήμα βρέθηκα κατω.
"ΠΕΣ ΜΟΥ!!" ειπα γεμάτη άγχος.
"Λοιπόν, η καθηγήτρια σου μου ειπε οτι απο αυριο θα πηγαίνεις κανονικά στο μαθημα και μετα θα μένεις για αυστηρές πρόβες, αν ανταπεξέλθεις θα εισαι στην παράσταση κανονικά!" ειπα και με μια χαρούμενη κραυγή ενθουσιασμού τον αγκάλιασα.
Ετρεξα πανω και τηλεφωνισα στα κορίτσια να τους πω τα νέα και μετα αμέσως στον Αχιλλέα να έρθει απο δω.
Οι γονεις μου τον συμπαθούν όλο και περισσότερο όσο περνάει ο καιρός.
Λιγα λεπτά μετα ηταν στο δωμάτιο και του έλεγα τα νέα μου.
Έδειξε να χαίρεται πολύ με όλα αυτα.
"Λες να τα καταφέρω;" ειπα σκεπτικα.
"Εννοείται πως θα τα καταφέρεις. Και εγω θα ειμαι εκει για σενα οτι και αν γίνει γιατί πιστεύω σε εσενα μικρή μου, θα τα πας καλυτερα απο οποιαδήποτε άλλη δεν εχω καμια αμφιβολία." ειπε στοργικά.
Δεινοντας μου ενα γλυκό φιλι που με έκανε να χαμογελασω, να χαμογελασω αληθινά.
2 κεφαλαια ακομη..🙈
Κάντε vote και αφήστε σχόλιο για να δουμε πως θα πανε τα πράγματα..💕
YOU ARE READING
-The last dance-
RomanceΑυτή ήταν σε όλα τελεια. Πειθαρχημένη, αθώα και δωσμενη στον χορό. Αυτός ανεξέλεγκτος, χωρις όρια και με μια διαλυμένη οικογένεια πίσω του. Ένα στοίχημα θα τους φέρει κοντά αλλά τίποτα δεν θα πάει όπως ήταν σχεδιασμενο και όπως περίμεναν. Θα παραμε...