{10} Το ραντεβού

4.4K 375 12
                                    

Η απάντηση ήρθε και έκανε και εμένα και τα κορίτσια να μουδιασουμε ολόκληρες.

"Θες να βγούμε;" έστειλε.

Τότε τα κορίτσια τυναχτικαν πάνω και άρχισαν να ουρλιάζουν ενώ εμένα ένα κύμα κρύου ιδρώτα άρχισε να με διαπερνά.

"ΑΠΆΝΤΗΣΕ ΤΟΥ" μου φώναξαν.

"ΤΙ ΝΑ ΠΩΩΩΩ;" είπα υστερικά.

"ΝΑ ΔΕΧΤΕΊΣ!!" Είπαν με τον ίδιο τρόπο.

Τότε άρχισα να πληκτρολογώ παίζοντας την χαλαρή.

"Ναι, γιατί όχι." Είπα και παρατήρησα ότι το είδε απευθείας.

"Τέλεια! Αύριο στης 6:00 το απόγευμα στο παρκάκι..ξέρεις;)"

"Οκ τα λέμε" απάντησα ενώ το στομάχι μου δέθηκε ένας τεράστιος κόμπος.

"Φέρε και τις φίλες σου αν θέλεις." Είπε και τα κορίτσια άρχισαν να χοροπηδάνε.

"Οκ!" Είπα και κλείσαμε την συζήτηση μας.

Στράφηκα προς τα κορίτσια.

"Θα έρθετε, δεν το συζητώ!" Είπα.

"ΕΝΝΟΕΊΤΑΙ!!" Είπαν με μια φωνή.

[...]

Με τα πολλά, πολλά αναγκαστικά αρχίσαμε την πρόβα.

Δεν συγκεντρωθήκαμε ούτε λεπτό βέβαια αλλά τελειώσαμε.

"Ευτυχώς που αύριο τελειώνουμε στης πέντε το μάθημα" είπε η Λίζα.

[...]

Την επόμενη λοιπόν μέρα ξύπνησα από της πέντε τα ξημερώματα από την υπερένταση μου.

Σηκώθηκα από το κρεβάτι μου και φόρεσα την σχολική μου στολή.

Έκανα τα μαλλιά μου μια ψηλή κοτσίδα, φόρεσα δύο στρώσης mascara και μια πολύ λεπτή γραμμή eyeliner και ήμουν έτοιμη.

Η ώρα είχε πλέον περασει και αφού πρόσθεσα και το άρωμα μου πάνω και κατέβηκα για πρωινό.

"Καλημέρα μαμά, καλημέρα μπαμπα!" Είπα.

"Καλημέρα μικρή" απάντησαν.

Κάθισα και έτρωγα τα δημητριακά μου, προσπαθούσα τουλάχιστον γιατί ένιωθα έναν κόμπο και τίποτα δεν κατέβαινε.

[...]

Ξεκίνησα με τον μπαμπά μου και το αυτοκίνητο για το σχολείο.

Φτάσαμε μετά από 10 λεπτά περίπου και κατέβηκα.

Κατευθύνθηκα προς τα κορίτσια που έδειχναν ενθουσιασμενες σε αντίθεση με εμένα που το άγχος με κατέκλυσε.

[...]

Οι ώρες πέρασαν βασανιστικά και στης δώδεκα είχαμε ευτυχώς σχολάσει.

Αμέσως μετά πήγαμε σπίτια μας και αφού ετοιμαστικαμε πήγαμε για προπόνηση.

[...]

Οι ώρες πέρασαν και εκεί και στης πεντέμιση είχαμε τελειώσει.

[...]

Πήγα σπίτι μου και χωθηκα αμέσως στο μπάνιο.

Τελείωσα γρήγορα και αφού είχα μόνο είκοσι λεπτά άρχισα αμέσως να ετοιμάζομαι.

Έκανα τα μαλλιά μου χαλαρές μπούκλες.

Ντύθηκα.

Πραγματικά δεν είχα ιδέα τι να φορέσω

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Πραγματικά δεν είχα ιδέα τι να φορέσω.

Ελπίζω να έκανα σωστή επιλογή.

Πρόσθεσα δύο στρώσεις mascara, ένα nude κραγιόν και το άρωμα μου με μια γλυκιά οσμή λουλουδιών και ήμουν έτοιμη.

Αντίκρισα την ώρα.

Είχα επτά λεπτά πριν την συνάντηση.

Το κουδούνι χτύπησε και έτρεξα πανικόβλητη να ανοίξω την πόρτα.

Ήταν η Ελινα η οποία φορούσε ένα μαύρο κολλητό κοντομάνικο μπλουζάκι, ένα απλό μαύρο κολάν και μια φαρδιά, μακριά ζακέτα που έφτανε λίγο πιο κάτω από τον ποπο της και τα μαλλιά της μπούκλες.

Και η Λίζα η οποία φορούσε ενα λευκό μπλουζάκι με μαύρες λεπτομέριες στα τελειώματα και ένα από blue jean και είχα τα μαλλιά της φυσικά ελεύθερα.

Αντικρίσαμε η μια την άλλη και το μόνο που είπαμε ήταν..

"ΦΎΓΑΜΕ"

Είπαμε πανικοβλητες με μια φωνή και αρχίσαμε να τρέχουμε προς το σημείο.

Όταν φτάσαμε λίγο πιο κάτω σταματήσαμε και αρχίσαμε τις ανάσες για να φανούμε χαλαρές.

Αφού συγχρονισαμε τις αναπνοές μας κοιτάξαμε προς το παρκάκι όπου....

Κάντε vote ☆ και σχόλιο 💬 για να μπει σύντομα επόμενο. Φιλακιαα♡♡

-The last dance-Donde viven las historias. Descúbrelo ahora