"Λέγε "
"Ριχτω"
"Πες ρε μαλακα"
Είπαν όλοι τους κάτι αυτού του τύπου μέσα από τα χαχανιτα τους παροτρυνοντας με να τους πω τι ήθελα. Έλα όμως που εκεί που σοβαρεψαν και έδωσαν την προσοχή τους σε μένα μου κόπηκε η μιλιά..
"Εγώ..εε..εγω έχω μια..κοπέλα..έχω δηλαδή βρήκα" είπα όσο πιο ήρεμα μπορούσα.
"Έλα ρε; καινούργια γκομενα;" είπε ο Δημήτρης χτυποντας μου φιλικά τον ώμο.
"Όχι..Δηλαδή ναι..δηλαδή έχω.σχέση...εχω ναι" είπα και έσκυψα το κεφάλι μου.
Τα παιδιά άρχισαν να με πειράζουν και με ρωτούσαν πια είναι, σήκωσα το βλέμμα μου να κοιτάξω τον αμίλητο Χρήστο που είχε καρφώσει το σοβαρό του ύφος πάνω μου.
"Θα μας πεις ποιά είναι ή να μαντέψουμε;" είπε με υφακι Ο Χρήστος.
"Η..Η Ροζαλία είναι.." ανακοίνωσα χαμηλόφωνα αλλά μάλλον όχι τόσο χαμηλόφωνα αφού όλοι με άκουσαν.
Το μόνο που άκουσα ήταν ένα γελακι από τον Χρήστο. Τα παιδιά το πήραν λίγο κάπως γιατί ήταν τι στοίχημα στην μέση έτσι έφυγαν όλοι ενοχλημένοι.
Γιατί όλα να πάνε τόσο στραβά;
Έλα λες και δεν ήξερες ότι δεν θα εξελιχθούν καλά με αυτό το θέμα.
Αυτό να μου πεις. Σκέφτηκα και κουνησακαταφατικά το κεφάλι μου συμφωνώντας με το υποσυνείδητο μου.
Πήρα μια βαθιά ανάσα και άρπαξα το τηλέφωνο μου και πήρα την Ροζαλία που για καλή μου τύχη το σήκωσε.
Είπαμε να συναντηθούμε σε ενα κοντινό καφέ για να της τα πω. Ήταν ψυχρή στο τηλέφωνο κάτι που με αγχώνει περισσότερο.
[...]
Πήγα εκεί και την περίμενα, κάποια στιγμή άρχισα να πιστεύω πως με έστησε αλλά τελικά ήρθε.
Κάθισε απέναντι μου.
"Λέγε. " είπε.
"Τους τα είπα."
"Καιι;" φαινόταν ανυπόμονη αλλά η έκφραση της έγινε πιο γλυκιά.
"Δεν το πήραν και πολύ καλά.." Είπα κοφτά.
"Α μάλιστα. Λοιπόν Αχιλλέα για να τελειώνουμε, αποφάσισε, εγώ ή οι φίλοι σου;" είπε.
Ωχ..
Πολύ αποφασιστική μας βγήκε η Ροζαλία.Πώς λέτε να αντιδράσει ο Αχιλλέας και ποίον να επιλέξει;
Κάντε vote & σχόλιο για να μπει η συνέχεια. ♡♡
YOU ARE READING
-The last dance-
RomanceΑυτή ήταν σε όλα τελεια. Πειθαρχημένη, αθώα και δωσμενη στον χορό. Αυτός ανεξέλεγκτος, χωρις όρια και με μια διαλυμένη οικογένεια πίσω του. Ένα στοίχημα θα τους φέρει κοντά αλλά τίποτα δεν θα πάει όπως ήταν σχεδιασμενο και όπως περίμεναν. Θα παραμε...