Αφού με έβγαλε από την ζέστη αγκαλιά του συνεχίσαμε την βόλτα ενώ δεν έπαψε λεπτό να με στηρίζει πάνω του με τον ίδιο τρόπο.
Όσο πήγαινα περπατούσα όλο και καλύτερα.
Πήγαμε και έξω στο προαύλιο του νοσοκομείου και μετά από ώρα επιστρέψαμε στο δωμάτιο.
Με τοποθέτησε απαλά και στοργικά στο κρεβάτι και οι γονείς μου φαινόταν πολύ χαρούμενοι.
Δυστυχώς όμως έπρεπε να φύγει έτσι του είπα ότι θα του τηλεφωνήσω.
"Μωρό μου σε λιγάκι θα βγει το εξιτήριο σου και θα φύγουμε!" Είπε χαρωπά η μαμά μου μαζεύοντας τα πράγματα μου από το δωμάτιο.
"Αλήθεια; Τέλεια!" Ειπα και ένα χαμόγελο υπήρχε στο πρόσωπο μου.
Λίγη ώρα μετά ήρθε ο μπαμπάς μου με έναν γιατρό και αφού συμπλήρωσαν κάτι χαρτιά μου ανακοίνωσαν ότι είμαι ελεύθερη να φύγω απλά θα πρέπει να αναρρωσω για μια εβδομάδα ακόμη στο σπίτι.
Φόρεσα ένα λευκό καθημερινό φόρεμα και με την βοήθεια της μαμάς μου φόρεσα και τα λευκά all star μου και αφού χτενισα τα μαλλιά μου πετάχτηκαν στο δωμάτιο από το πουθενά η Λίζα με την Ελινα ουρλιάζοντας χαρούμενα και αγκαλιαστηκαμε σφιχτά.
Πλέον μπορούσα να περπατήσω κανονικά αν και πονούσε ακόμη το πόδι μου αλλά μας διαβεβαίωσαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Τα καπρίτσια βέβαια ήταν η μια δεξιά και η άλλη αριστερά μου και με κρατούσαν ελαφρά.
Κατεβήκαμε και μπήκαμε στο αυτοκίνητο.
Αφού τακτοποιησαν οι γονείς μου τα πράγματα στο πορτ-μπαγκάζ μπήκαν μέσα και εμείς πίσω.
Συζητούσαμε τα δικά μας και κάποια στιγμή γύρισα το βλέμμα μου έξω από το παράθυρο και διαπίστωσα κάτι.
Το να έχεις ανθρώπους στην ζωή σου που νοιάζονται για σένα είναι ανεκτίμητη αξία, δεν έχει σημασία πόσοι είναι αυτοί αρκεί να υπάρχουν και τα αλλάζουν όλα.
Και με αυτές τις σκέψεις ένα χαμόγελο απλώθηκε στα χειλοι μου και έκλεισα με ευχαρίστηση τα μάτια μέχρι το τέλος της διαδρομής.
Μαντέψτε τι κάνει ένας άνθρωπος στης 2:20 τα ξημερώματα; Γράφει κεφάλαια στο wattpad! 😢
Τι μόνο εγώ; 😪🙆
Καλά τα πράγματα προς το παρόν..άντε να δούμε 🙇
Κάντε vote και αφήστε ένα σχόλιο για να συνεχίσουμε. 😗
Καληνύχτα, όνειρα γλυκά και πολλά πολλά φιλάκια! 😚💕
YOU ARE READING
-The last dance-
RomanceΑυτή ήταν σε όλα τελεια. Πειθαρχημένη, αθώα και δωσμενη στον χορό. Αυτός ανεξέλεγκτος, χωρις όρια και με μια διαλυμένη οικογένεια πίσω του. Ένα στοίχημα θα τους φέρει κοντά αλλά τίποτα δεν θα πάει όπως ήταν σχεδιασμενο και όπως περίμεναν. Θα παραμε...