{27} Θα μείνει μεταξύ μας.

3K 281 13
                                    

Μεριά Ροζαλιας.

Πήγα σπίτι και οι γονείς μου καθόταν στο σαλόνι. Άρχισαν να μου φωνάζουν γιατί τώρα τελευταία βγαίνω συνέχεια.

Όχι ότι επιστρέφω σπίτι αργά ή κάτι τέτοιο απλά δεν τους συνήθισα έτσι και φυσικά δεν πρόκειται να τους πω ότι έχω αγόρι.

Αφού επιτέλους κατάφερα να αποφύγω το κήρυγμα τους πήγα στο δωμάτιο μου και μπήκα να κάνω ένα μπάνιο.

Μπαίνοντας στο νερό σκέψεις άρχισαν να έρχονται στο κεφάλι μου.

Η αλήθεια είναι πως ο Αχιλλέας είναι η πρώτη μου σχέση και όλο αυτό έγινε πολύ απότομα αλλά τον αγαπώ και νιώθω πως έχω παραμελήσει τα μαθήματα μπαλέτου μου και αυτό με φορτίζει πολύ συναισθηματικά γιατί σε λιγότερο από 4 μήνες είναι η παράσταση και στις πρόβες αισθάνομαι πως δεν αποδίδω τόσο καλά όσο πριν.

Αύριο πρέπει να τα πάω τέλεια

Με αυτά λοιπόν βγήκα από το μπάνιο και αφού ντύθηκα και ετοιμάστηκα έπεσα για ύπνο.

Μεριά Αχιλλέα.

Αποφάσισα τελικά να πάω στα παιδιά από περιέργεια για το τι έχουν να μου πουν.

Λίγα λεπτά μετά είχα φτάσει στο σπίτι του και μπαίνοντας μέσα είδα όλους μου τους φίλους μαζεμένους εκεί εκτός από τον Χρήστο. Δεν έδωσα σημασία και κάθισα.

"Έγινε κάτι;" ρώτησα.

"Συγνώμη ρε είσασταν πολύ αποτομοι με το θέμα με την Ροζαλία." Ξεκίνησε να λέει.

"Είναι δικαίωμα σου ρε να είστε μαζί και να ερωτευτείς όσο περίεργο και αν είναι για μας αλλά ναι"

"Απλά πρόσεχε μην την πληγώσεις."

Μου είπαν όλοι μετανιωμενοι με την σειρά τους και μετα απο συζητηση τα βρήκαμε.

"Για το στοίχημα θα μείνει μεταξύ μας έτσι; " είπα.

"Εννοείτε ρε!" Απάντησαν.

Με χαροποιεί αυτό αλλά ο Χρήστος δεν ήταν εκεί οπότε δεν ξέρω τι παίζει με την πάρτη του.

Αφού τα είπαμε και η ώρα πέρασε το διαλεισαμε και πήγα σπίτι.

Ήμουν τόσο κουρασμένος που ξάπλωσα κατευθείαν για ύπνο.

Μεριά Ροζαλιας.

Δεν έλεγε να με πάρει ο ύπνος και στριφογυριζα στο κρεβάτι.

Άνοιξα το κινητό μου και είδα ότι η ώρα ήταν 03:08 και ξεφυσωντας άλλαξα μεριά και έκλεισα τα μάτια μου.

Το κινητό μου άναψε και άρχισε να δονείται.

Ποιος είναι τέτοια ώρα;

Σκέφτηκα.

Ανήσυχη το κοίταξα και ήταν ένα άγνωστο νούμερο.

Το σήκωσα.

"Παρακαλώ" είπα.

"Γεια σου ομορφιά.."απάντησε ο άγνωστος μα η φωνή του κάτι μου θύμιζε..

"Π-Ποιός είναι" ρώτησα ταραγμένη.

"Δεν θα σου πω ποιός είμαι, το μόνο που θα σου πω είναι ότι αν θες να μάθεις κάτι για τον αγαπημένο σου Αχιλλέα αύριο το βραδάκι στης 7 έλα στην καφετέρια απέναντι από το σπίτι του να σου πω.." είπε και μετά από ένα γέλιο το έκλεισε αφήνοντας με έντρομη.

Τι στο καλό είναι πάλι τούτο;

Ποίος είναι ο άγνωστος στο τηλέφωνο άραγε;

Λέτε να επιφυλάσσει δυσάρεστη ή ευχάριστη έκπληξη στην Ροζαλία;

Ψηφίστε και αφήστε σχόλιο για να μάθουμε. 😚

-The last dance-Where stories live. Discover now