Πήγα λοιπον με περιέργεια και άνοιξα την πόρτα..
Έκανα το λάθος και δεν τσεκαρα απο το ματακι, αυτό που ειδα ποιος ηταν έμεινα.
Ήταν ο Αχιλλέας.
"Επ" ειπε με ενα στραβό χαμόγελο.
"Γ-γεια.." ειπα τραβλιζοντας άθελα μου.
Πήγε να μπει μεσα αλλά εβαλα μπροστα το χερι μου και τον σταμάτησα.
"Τι θες εδω;" ειπα.
"Να τα πουμε μωρε..μου ελειψες.." ειπε.
"Ειμαστε τυχεροί που δεν είναι εδω οι γονεις μου.." ειπα ξεφυσωντας και τον άφησα να περάσει.
"Χμ..ναι ναι" ειπε αφηρημένα ενω κοίταζε το σπίτι.
Τον κοίταξα περίεργα αλλά δεν ανέφερα κάτι.
"Κάθισε. Θες να σου φέρω κάτι;" τον πήγα στο σαλόνι και κάθισε στην μεγάλη πολυθρόνα.
"Χμ δεν ξερω" ειπε αφηρημένος και παλι αφού χαζευε τον χώρο.
"Εμμ..πείνας;" είπα κοιτάζοντας τον.
"Ναι ρε μωράκι στο μυαλό μου εισαι!" ειπε κλείνοντας μου το μάτι.
"Οκευ παω να ετοιμασω κάτι..περιμενε εδω." ειπα αμήχανα και αφού κούνησε καταφατικά το κεφαλι του πήγα στην κουζίνα.
Μεριά Αχιλλέα
Π
ήγα σπιτι της για να την πλησιασω όπως μου ειπαν τα παιδιά και να προχωρήσει και η συμφωνία μας.
Όταν μου άνοιξε ειδα οτι είναι πολύ όμορφη και σημερα.
Το σπιτι της ηταν τεράστιο και πολύ καλόγουστο ετσι που θα μπορουσα να το χαζευω με τις ωρες.
Όταν πηγε στην κουζίνα παρατήρησα ενα μεγαλο κάδρο πανω απο το τζάκι και πολλές κορνίζες διασκορπισμένες σε άλλα σημεία του χώρου που απεικόνιζαν την Ροζαλία ντυμένη μπαλαρίνα σε διάφορες παραστάσεις.
Ειχα ξεχάσει οτι έκανε και μπαλέτο.
Είναι μερικές που ξεχωρισα με την πρωτη ματια ετσι πλησίασα να κοιτάξω καλυτερα τις φωτογραφίες..
Μια πέ τράβηξε περισσότερο. Ηταν τοσο όμορφη και φαίνεται τόσο ταλαντούχα σε αυτό.
Επείσης έχει πολύ όμορφο χαμόγελο και τρομερό σωμα.
Κούνησα το κεφάλι όταν συνειδητοποίησα τις σκέψεις μου.
Μα γιατί σκέφτομαι ετσι γι αυτήν; Μήπως άρχισε να μου αρεσει;
Φυσικά και σου αρέσει βλακα!
Σκασε! Α τοσο καλα..ακούω και φωνουλες τωρα..
Οχι όχι δεν μπορει..
Άκουσα βήματα, ετσι άφησα την φωτογραφία που ειχα στα χέρια και ξανα κάθησα στην πολυθρόνα.
Ηρθε με ένα δισκο που ειχε δυο σάντουιτς και δυο ποτήρια νερό.
"Δεν μαγειρευω συχνα αλλά στα σάντουιτς το εχω" ειπε και γελασα.
Πήραμε τα σάντουιτς και αρχίσαμε να τρωμε ενω εγω για κάποιο γαμημενο λογο δεν μπορούσα να παρω τα ματια μου απο πανω της.
Οταν φαγαμε πηγε τον δίσκο στην κουζίνα και ξανα ηρθε.
"Θες να δουμε ταινία;" ειπε
"Ναι αρκεί να μην είναι ρομαντική. Τις συχαινομαι." ειπα.
Αρχίσαμε να συζητάμε για διάφορα θέματα και τελικα μαλλον την ειχα παρεξηγήσει. Αρχίζω να την..συμπαθώ..
Αφού για λίγο μας κάλυψε μια αμήχανη σιωπή μου ηρθε κάτι και δεν μπόρεσα να το συγκρατήσω.
Πήγα και καθησα δίπλα της, με κοίταξε παραξενεμενη.
Vote & comment αν σας άρεσε.💋❗❤
YOU ARE READING
-The last dance-
RomanceΑυτή ήταν σε όλα τελεια. Πειθαρχημένη, αθώα και δωσμενη στον χορό. Αυτός ανεξέλεγκτος, χωρις όρια και με μια διαλυμένη οικογένεια πίσω του. Ένα στοίχημα θα τους φέρει κοντά αλλά τίποτα δεν θα πάει όπως ήταν σχεδιασμενο και όπως περίμεναν. Θα παραμε...