Μιλούσαμε για ώρες λέγοντας άσχετα πράγματα, μέχρι που βράδιασε.
Η ώρα ήταν εννέα ακριβώς και η μαμά μου με φώναξε να κατέβω να φάμε βραδυνό αφού μόλις είχαν επιστρέψει από την δουλειά.
Δεν ήθελα να σταματήσω την συζήτηση μας.
"Θα σου στείλω σε δέκα λεπτά, οκ;" του έστειλα.
"Οκ περιμένω♡" μου είπε.
Μόλις έβαλε καρδούλα; βλέπω καλά; παναγία μουυυυ.
Αφού συνήλθα κατέβηκα στους γονείς μου κάνοντας σαν να μην συμβαίνει τίποτα.
"Καλώς την πριγκίπισσα μας" είπε γλυκά ο μπαμπάς μου και η μαμά μου με αγκάλιασε.
Αφού έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο τον γονιών μου καθίσαμε και σερβιριστικαμε.
"Πώς πήγε σήμερα η δουλειά;" ρώτησα ενώ έτρωγα γρήγορα για να πάω να του μιλήσω.
"Μια χαρά μωρό μου, εσυ πώς πέρασες σήμερα;" ρώτησε με ενδιαφέρον ο μπαμπάς μου.
"Τίποτε το ιδιαίτερο. Ξεκουραστικα." Είπα ενώ ετρωγα.
Δεν συνήθιζα να τρώω γρήγορα, πάντα ετρωγα προσεκτικά και αργά αλλά τώρα προέχει ο Αχιλλέας και η συζήτηση μας που ακόμη μου φαίνονται παράξενα όλα αυτά αλλά δεν θέλω να το σκέφτομαι.
"Μωρό μου βιάζεσαι;" ρώτησε απορημένη η μαμά μου.
"Όχι, όχι μαμάκα απλά πεινάω." Ειπα τελειώνοντας το φαγητό μου επιτέλους.
"Αα" είπε και συνέχισε με το πιάτο της.
"Λοιπόν εγώ έφαγα, μπορώ να πάω στο δωμάτιο μου;" ρώτησα.
"Ναι πάνε." Μου έδωσε άδεια ο μπαμπάς μου.
Τους καληνυχτισα και πήγα με γρήγορο βήμα πάνω στο δωμάτιο μου.
Άνοιξα γρήγορα την συνομιλία μας και του έστειλα.
"Ήρθα:Ρ" είπα. Μωρέ πολύ τολμηρή μου φαίνομαι και είναι η πρώτη φορά που μιλάω με κάποιον που μου αρέσει. Ναι ναι νομίζω μου αρέσει αλλά δεν θέλω να το παραδεχτώ για δικούς μου λόγους. Τέλος πάντων, λίγα λεπτά μετά ήρθε απάντηση.
"Επιτέλους" είπε.
"Άργησα;" είπα ανήσυχη και παραξενεμενη.
"Όχι, μου έλειψες." Είπε.
Το διάβασα και έμεινα.
Είναι τόσο γλυκός.
Όχι, όχι δεν θέλω να λυγιζω γιατί δεν τον ξέρω καν καλα καλα και αν κρίνω από τις παρέες του, Χμ δεν ξερωω.
"Χαχαχ♡" απάντησα μη ξέροντας τι άλλο να πω. Εδώ την καρδιά την έβαλα με μεγάλη δυσκολία και πολύ σκέψη.
[...]
Ξημέρωσε. Ούτε που θυμάμαι ακριβώς τι ώρα σταματήσαμε χθες να μιλάμε.
Νομίζω ήταν δύο ή δύο και μισή τα ξημερώματα.
Ανηκουστες ώρες για εμένα.
Το επόμενο πρωί λοιπόν ξύπνησα και η ώρα ήταν δέκα.
Ήταν Κυριακή και πάλι δεν είχα πολλά πράγματα να κάνω αλλά έπρεπε οπωσδήποτε να κάνω τουλάχιστον τρεις ώρες προπόνηση μπαλέτου γιατί έχω δύο ημέρες σχεδόν και δεν καθόλου να το αφήνω αφού σε λίγους μήνες έχω μια πολύ σημαντική παράσταση.
Τσέκαρα λοιπόν πριν σηκωθώ τα μυνηματα για να δω αν ήταν όνειρο.
Και ναι, δεν ήταν όνειρο. Είχαμε πει και καληνύχτα στης δύο τελικά.
Άφησα το κινητό και κατέβηκα να πάρω το πρωινό μου.
Έλειπαν όλοι από το σπίτι και η μαγειρισα μας μου σέρβιρε σε έναν δίσκο δημητριακά με μέλι, ένα μικρό κρουασάν βουτύρου και ένα ποτήρι χυμό πορτοκαλιού.
Μου τα έφερε στο σαλόνι που ήμουν και παρακολουθούσα τηλεόραση.
Την ευχαρίστησα και άρχισα να τρώω.
Είχα το βλέμμα μου στην τηλεόραση αλλά σκέψεις απέκλεισαν και πάλι το μυαλό μου.
Προσπάθησα να το ξεπεράσω γιατί αν τα ανελυα όλα αυτά θα τρελενομουν.
Τελείωσα με το πρωινό μου και ανέβηκα στο δωμάτιο μου.
Φόρεσα ένα μαύρο κορμάκι χορού και τις πουέντ μου.
Μάζεψα κατάλληλα τα μαλλιά μου και κατέβηκα στην αίθουσα για τις προπονήσεις μου.
Τακοτοποιηθηκα λοιπόν και αφού έβαλα χαμηλά την απαλή, ρυθμική μουσική άρχισα το ζέσταμα, να χορεύω και να κάνω όλες μου τις ασκήσεις.
Μια ώρα μετά από ασταμάτητο μάθημα συνειδητοποίησα ότι δεν ήμουν καθόλου μα καθόλου συγκεντρωμένη.
Έπρεπε να μιλήσω σε κάποιον να τα βγάλω από μέσα μου.
Έτσι πήρα τηλέφωνο την Ελίνα και συμφώνησε να έρθει.
Μετά από λίγο μπαίνουν μέσα η Λίζα και η Ελίνα με κορμάκι και σορτσάκι, έτοιμες για προπόνηση.
Μου εξήγησαν ότι είπαν να κάνουμε και προπόνηση όλες μαζί και χαρούμενη συμφώνησα.
"Κορίτσια.." Είπα αμήχανα.
Καθίσαμε στο παρκέ και άρχισα να τους λέω για χθες.
Τους τα είπα όλα από την αρχή. Είχαν μείνει και με κοίταζαν.
"Τι έχετε να πείτε;" είπα και πήρα ανάσα αφού τόση ώρα μιλούσα γρήγορα.
Αφού συνήλθαν αρχίσαμε να αναλύουμε το θέμα.
Μέχρι που ξαφνικά..
Hey! Κάντε vote ☆ και αφήστε και ένα σχόλιο 💬 παρακαλώ πάρα πολύ αν σας άρεσε.♡♡
YOU ARE READING
-The last dance-
RomanceΑυτή ήταν σε όλα τελεια. Πειθαρχημένη, αθώα και δωσμενη στον χορό. Αυτός ανεξέλεγκτος, χωρις όρια και με μια διαλυμένη οικογένεια πίσω του. Ένα στοίχημα θα τους φέρει κοντά αλλά τίποτα δεν θα πάει όπως ήταν σχεδιασμενο και όπως περίμεναν. Θα παραμε...