Μεριά Αχιλλέα.
Μου έριξε ένα ζεστό βλέμμα και άρχισε να κοιτάει κάτι στο κινητό της.
Την πλησίασα πολύ. Σε απόσταση αναπνοής.
Έπρεπε να την φιλήσω εξαιτίας της συμφωνίας αλλά σιγά σιγά αρχίζω να το θέλω.
Όταν πήγε να μου μιλήσει ακούμπησα απαλά το πηγούνι της με το χέρι μου και είχε μείνει σιωπηλή.
Τηςπήρα το κινητό από τα χέρια και το άφησα στον καναπέ, μηδενισα σχεδόν την απόσταση μεταξύ μας..
Κοιτούσα τα χείλια της αφού φοβόμουν να την αντικρίσω κατάματα και δεν ξέρω το γιατί! Εγώ ποτέ δεν φοβάμαι..
"Τ-τι κάνεις;" είπε τρομαγμένη και αναστατωμενη.
Δεν απάντησα και απλά ενωσα τα χειλοι μου με τα δικά της.
Κόλλησα το σώμα μου στο δικό της και σχεδόν ήρθα πάνω της.
Στην αρχή δεν ανταποκρίθηκε αλλά στην συνέχεια πέρασε τα χέρια της γύρω από το σβέρκο μου και άρχισαν να κινούνται οι γλώσσες μας σε έναν δικό τους μοναδικό ρυθμό.
Μπορεί να είχαμε συμφωνήσει με τα παιδιά απλά να ρίξουμε ένα φιλί αλλά δεν ήθελα να το σταματήσω. Ένιωθα όμορφα και ιδιαίτερα.
Λες να την ερωτεύομαι;
Φυσικά και την ερωτεύεσαι βλάκα.
Σκάσε! Α τέλεια θα ακούω και φωνές τώρα.
Το φιλί μας διάρκεσε πάνω από πέντε λεπτά.
Σταματήσαμε και κοιταχτήκαμε προσπαθώντας να βρούμε τις ανάσες μας.
"Ήταν ωραία" είπα με ένα στραβό χαμόγελο και ένα χαμένο βλέμμα. Μα το είπα τόσο αυθόρμητα αλλά είναι αλήθεια.
"Ν-ναι.." είπε και τα μάγουλα της έγιναν κόκκινα. Είναι γλυκιά σκέφτηκα και χαμογέλασα ξεφυψσωτας.
"Να φύγω καλύτερα." Είπα αφού άρχισα να νιώθω αμήχανα.
"Ναι θα έρθουν οι γονείς μου όπου να'ναι. " είπε καθώς με συνόδευε προς την έξοδο.
Αφού φτάσαμε την έπιασα από την μέση και αυθόρμητα και απότομα της έδωσα ένα πεταχτο φιλί. Δεν μπορούσα να συγκρατήσω τις δυνάμεις μου και να μην το κάνω.
Αφού βγήκα από την πόρτα μου χαμογέλασε.
"Θα τα ξανά πούμε μικρή." Είπα.
"Καληνύχτα." Είπε κουνώντας το κεφάλι της.
Έφυγα και έκλεισε την πόρτα μένοντας μέσα στο σπίτι της.
Καθώς περπατούσα άναψα ένα τσιγάρο μήπως και βάλω σε μία σειρά τις σκέψεις μου.
Μπορεί και να της ερωτεύομαι.
Την έχεις ήδη ερωτευθεί.
Δεν πρέπει όμως.
Πολύ αργά.
Μα αυτές οι ηλίθιες φωνές!
Αχ ρε μικρή! Με έκανες να μαλώνω εγώ με το υποσυνείδητο μου...
Χμ λέτε να ερωτεύτηκε ο Αχιλλέας μας; 😨
Κάντε vote και αφήστε ένα σχόλιο για να με βοηθείστε να συνεχίσω.❤
YOU ARE READING
-The last dance-
RomanceΑυτή ήταν σε όλα τελεια. Πειθαρχημένη, αθώα και δωσμενη στον χορό. Αυτός ανεξέλεγκτος, χωρις όρια και με μια διαλυμένη οικογένεια πίσω του. Ένα στοίχημα θα τους φέρει κοντά αλλά τίποτα δεν θα πάει όπως ήταν σχεδιασμενο και όπως περίμεναν. Θα παραμε...