{16} Ποιός να είναι;

3.9K 317 3
                                    

Μεριά Αχιλλέα.

Το επόμενο πρωί δεν άκουσα το ξυπνητήρι και έχασα τις πρωτες 3 ώρες σχολείου οπότε δεν μπήκα καν στον κόπο να σοικωθω και έτσι συνέχισα τον ύπνο μου.

Μεριά Ροζαλίας

Σήμερα ευτυχώς εχω μονο 4 ώρες σχολειο ετσι θα αρχίσω πιο νωρίς την πρόβα και ελπιζω και να τελειώσω πιο νωρίς..

Ετοιμάστηκα με την στολή μου, μάζεψα τα μαλλια μου σε μια κοτσίδα και έτρεξα για πρωινό..

[...]

Αφού τελείωσα επιβιβάστηκα με τον μπαμπά μου αμάξι και με πηγε σχολειο.

[...]

Οι ωρες πέρασαν και το σχολασμα δεν άργησε να ερθει.

Διέσχιζα με τα κορίτσια τους διαδρόμους του σχολείου μέχρι που βρεθηκαμε εξω και οι δρόμοι μας χώρισαν.

[...]

Πήγα σπιτι έφαγα και ετρεξα πανω να ετοιμαστω μέχρι που το τηλέφωνο που ηχούσε δυνατά με διέκοψε και πήγα να το σηκωσω..

Ηταν η Ελίνα..

"Ελα κορίτσι μου" ειπα.

"Ελα..Άκου η πρόβα για σημερα ακυρώνεται γιατί η Δεσποίνης Αλίσια είχε μια υποχρέωση εκτός πολης." ειπε με μια ανάσα.

"Αα μαλιστα..ενταξει.. Τα λεμε μετα αν είναι παω να κανω ντουζακι." ειπα.

"Οκευ τα λεμε" ειπε.

"Φιλιααα" είπαμε με μιά φωνη και το κλεισαμε.

Οχι! Μα γιατί να χάσουμε το μαθημα;! Πφ τελος παντων ας ξεκουραστω..

Πήγα στο μπάνιο και γέμισα την μπανιέρα με αφρολουτρο. Μπήκα μεσα και εμεινα ετσι για μισή ωρα περιπου.

Αφού βγήκα ειδα οτι η ώρα ηταν 3 ακομη ετσι άπλωσα την φραουλενια κρέμα σωματος μου στο σωμα μου και φορεσα ενα ριγέ ανάλαφρο φόρεμα, έπιασα τα νοπά απο υγρασία ακομη μαλλια μου σε μιά γαλλική πλεξούδα και κατέβηκα κάτω.

Όλοι έλειπαν ετσι ειπα να ετοιμασω μια σαλάτα μιάς και μου ειχε ανοίξει η όρεξη απο το μεσημεριανό που έφαγα βιαστικά πριν απο λιγες ωρες..

Ξεκίνησα να παω στην κουζίνα μέχρι που ο ήχος της πόρτας με διέκοψε..

Μα ποιος να είναι; οι γονείς μου θα επιστρέψουν το βράδυ και ολο το προσωπικό έχει άδεια σημερα..

Πήγα περίεργα και διστακτικά να ανοιξω...

Κάντε vote & comment γιατί έρχονται πολλα..🌹

-The last dance-Where stories live. Discover now