Μη ξέροντας τι να κάνω πήρα τηλέφωνο την φίλη της την Λίζα.
Της εξήγησα τι έγινε και είκοσι λεπτά μετά περίπου ήρθαν τρέχοντας μαζί με τους γονείς της Ροζαλιας και άρχισαν τις ερωτήσεις.
Τους εξήγησα τα λίγα που ήξερα και βαριανασενοντας καθίσαμε ξανά στις γνωστές θέσεις αναμονής μας.
Η νευρικότητα ήταν εμφανής. Ιδικά σε εμένα.
Περιμέναμε και περιμέναμε.
Κοίταξα την ώρα στην φωτεινή οθόνη του κινητού, ήταν 10:08. Έχουν περάσει σχεδόν τρείς ώρες και ακόμα τίποτα.
Θεέ μου. Τι γίνετε;
Ένας γιατρός ξεπρόβαλε μπροστά μας και όλοι αυτόματα τιναχτηκαμε.
"Τι συμβαίνει;"
"Είναι καλα;"
"Ότι και αν είναι πείτε μας.."
Οι ερωτήσεις έπεφταν βροχή από όλους μας και ο γιατρός κούνησε τα χέρια του καθησυχαστικά.
"Η κοπέλα ξύπνησε. Άνοιξε τα μάτια της μερικές ώρες πριν και θέλαμε να σιγουρευτούμε ότι είναι κάτι μόνιμο και όχι προσωρινό. Είναι καλά. Μα το μόνο που μένει είναι κάποιες εξετάσεις.."
Αμέσως χαρά κατέκλυσε όλους μας.
Αρχίσαμε να λέμε διάφορα στον γιατρό και μας επέτρεψε να την δούμε.
Πρώτα μπήκαν οι γονείς της και αφού βγήκαν μπήκαν οι φίλες της.
Τότε είπα να κάνω και γω την εμφάνιση μου, δεν ξέρω τι με περιμένει εκεί μέσα και αφού μάζεψα αρκετό θάρρος μπήκα.
Με κοίταξε αδύναμα με τα μεγάλα καταπράσινα μάτια της και αμέσως χαμογέλασα.
"Τι θες εσύ εδώ; Φύγε!!!" Φώναξε και δάκρυα ένιωθα να απειλούν να βγουν απ'τα μάτια της. Δεν το περίμενα αυτό..
"Αγάπη μου εγώ-" ξεκίνησα δειλά αλλά με διέκοψε.
"Φύγε δεν θέλω να σε βλέπω μπροστά μου!" Είπε και άρχισε να δακρύζει.
Δεν ήθελα να κάνω χειρότερα τα πράγματα έτσι και έφυγα.
Μα δεν τελειώσαμε ακόμη.
Ξύπνησε το κορίτσι μας! 🙌
Ο Αχιλλέας δεν περίμενε τέτοια συμπεριφορά..😕
Δεν νομίζω όμως να το αφήσει έτσι..🙆
Τι λέτε να έχουν ως αποτέλεσμα οι επόμενες εξετάσεις της Ροζαλιας; Μακάρι κάτι καλό..😐
Κάντε vote και άφησε ενα σχόλιο για να μάθουμε όλα αυτά και πολλά, πολλά άλλα! 😌❤
YOU ARE READING
-The last dance-
RomanceΑυτή ήταν σε όλα τελεια. Πειθαρχημένη, αθώα και δωσμενη στον χορό. Αυτός ανεξέλεγκτος, χωρις όρια και με μια διαλυμένη οικογένεια πίσω του. Ένα στοίχημα θα τους φέρει κοντά αλλά τίποτα δεν θα πάει όπως ήταν σχεδιασμενο και όπως περίμεναν. Θα παραμε...