- Cica -suttogott valaki halkan a fülembe. Chris karjai védelmezőn karoltak át, miközben ő engem keltegetett. Csak egy morgással jutalmaztam, hogy egy szép szombat reggel fel kell keltenie.
- Cica, indulunk kell. A turné nem vár - nevetett halkan, majd nyomott egy lágy puszit az arcomra. Elmosolyodtam erre a kedves gesztusára, és csak aztán esett le, hogy mit is mondott. Ijedten pattantam ki az ágyból, lelökve magamról a takarót. A fürdőszobába rohantam, és elkezdtem őrült tempóban készülődni. Még hallottam Chris nevetését az ajtón kívülről. Villám sebességgel sminkeltem, készítettem el a hajamat, és öltöztem fel. Miután kiléptem a fürdőből észrevettem hogy Chris már minden bőröndöt levitt, és az ajtóban vár.
- Mehetünk? - nézett fel rám a telefonjából.
- Persze - mosolyodtam el.
Kisiettünk az autóhoz, és bedobáltuk a táskákat és bőröndöket. Ha minden igaz akkor innen nem messze egy parkban találkozunk a többi emberrel, támogatóval, stúdiósokkal, és mindnekivel. Beültem Chris mellé a kocsiba, erre ő magához rántott, és durván megcsókolt. Szája falta az enyémet, majd mikor elengedett egy elégedett mosoly költözött az ajkaira.- Szeretlek - mondta rekedten a szemembe nézve. Kék szemei a vesémig láttak, olyan szinten elvesztem bennük, hogy arra éledtem fel, amikor Chris a kezét az arcom előtt legyezgette.
- Én is szeretlek - jelentettem ki boldogan, átnyúltam az ülésen, és megöleltem. Nem is tudom mi lenne nélküle.
A kocsiban hangosan szólt egy 5 Seconds Of Summer album, amit Chris a kedvemért szedett le, és halgatja velem együtt. Nem vallja be, de tudom, hogy szereti őket. Mielőtt méh nem ismertem Christ, életem szerelme Luke Hemmings volt. Nem mondom, hogy most nem az, mert még mindig imádom, de itt van nekem Christian Collins, akinél jobbat kívánni se lehetne. És ez igaz.
But now that I'm broken
Now that you know it
Caught up in a moment
Can you see inside?'Cause I've got a jet black heart
And there's a hurricane underneath it
Trying to keep us apart
I write with a poison pen
But these chemicals moving between us
Are the reason to start againNow I'm holding on for dear life
There's no way that we could rewind
Maybe there's nothing after midnight
That could make you stayBut now that I'm broken
And now that you know it
Caught up in a moment
Can you see inside?Chris hangja betöltötte a kocsit, ahogy ő is énekelt a srácokkal együtt. Mosolyogva figyeltem, hogy milyen jó hangja van a mellettem ülő szőkese srácnak. Aki mellesleg egy félisten.
'Cause I've got a jet black heart
And there's a hurricane underneath it
Trying to keep us apart
I write with a poison pen
But these chemicals moving between us
Are the reason to start againThe blood in my veins
Is made up of mistakes
Let's forget who we are
And dive into the dark
As we burst into color
Returning to life'Cause I've got a jet black heart
And there's a hurricane underneath it
Trying to keep us apart
I write with a poison pen
But these chemicals moving between us
Are the reason to start againThe blood in my veins
Is made up of mistakes
(To start again)
Let's forget who we are
And dive into the darkUtolsó szavai még egy darabig a levegőben lógtak, majd mire vége lett az egész számnak, megérkeztünk a parkba. Egy hatalmas, fekete, dupla lakókocsi parkolt az út szélén, és még ezen kívül két kisebb. Az emberek a járdán és a patkán ücsörögtek, egyesek egy energiaital vagy egy kávé társaságában. Nevettek, beszélgettek. Chris leparkolt az autóval, és kinyitotta nekem az ajtót, egy puszi kíséretében. Fekete, hosszú, tapadós farmerben és egy feszülős, fehér pólóban jöttem, ami a kelleténél jobban ki volt vágva, így tökéletesen kiemelte a domborulataimat. Ebben akkor is megbizinyosodtam, amikor lehajoltam, hogy a csomagtartóból kivegyem a bőröndjeimet. Chris ekkor egy nagyot nyögött mögöttem, és az ágyéka a fenekemnek nyomódott.
- Cicám... Először a nadrág, aztán a póló... - suttogta vágytól fűtött hangon a fülembe, amitől tiszta libabőr lettem. Teste melege még mindig az enyémnek nyomódott. Piszkos gondolatok voltak a fejemben, amiknek jobb is ha odabent maradnak. Halk morgás hagyta el a számat, mire Chris arca fájdalmas grimaszba torzult.
- Cica, ha nem akarod hogy itt a kocsinál, a csogatartón, több ember előtt meg... - mondta, mire gyorsan befogtam a száját. Mosolyogva nyalta meg a tenyeremet, mire ijedten elrontottam onnan a kezemet, és nevetve a pólójába töröltem.
- Gyere - mondta, majd megragadta a kezemet, és odavezetett a többiekhez. 17 éves létemre én voltam a legfiatalabb közöttük. Sajnos a neveket nem tudtam tökéletesen megjegyezni, viszont egy vörös hajú, kék szemű lány, aki talán 23-24 éves lehet, megragadta a figyelmemet. Clarissa Mccartnie a neve, és ő az új takarító, mivel a régit lecserélték. Muszáj volt megjegyeznem magamnak ezt a csajt, mert olyan feltűnően szemezett Chrissel, hogy az már nevetséges volt. Viszont Christian, hiába fogta az én kezemet, nem vetette meg a csajt. Afféle természetes szépség volt, kivéve egy dolgot, ami közel sem tűnt természetesnek, ami a melle. Haspólóban, méghozzá egy nagyon kivágott haspólóban állt fel, és rázott velünk kezet. Mellei szinte kibuggyantak a szűk pólójából. Mellette én el is bújhattam volna. Viszont tudtam, hogy Chris soha nem csalna meg, hisz eddig sem tette, még akkor sem, amikor nem voltunk egymás közelében, hanem én például apámnál, vagy kórházban. Chris nem is olyan fiú. Ő szeret.
De ez nem jelenti azt, hogy nem leszek Clarissára féltékeny. Mert de.- Ő itt Szécsi Lorina, a dalszövegíróm és egyben barátnőm - mondta Chris a többieknek büszkén, majd nyomott az arcomra egy puszit, amit Clarissa egy gúnyos mosollyal díjazott. Mosolyogva néztem Chrisre, aki rám kacsintott.
- Szerintem induljunk - csapta össze a kezét a főnök, és egyben mindneki, és mindennek az agya, Daniel, aki egy harmincas éveiben járó pasas. Mindneki beszállt az autókba, mi mentünk Chrissel a dupla lakókocsi első felébe, mögénk pedig Clarissa. Nagyszerű...
Elkezdtem kipakolni a bőröndömből, kicsit nagyobb erővel, mint illik. A kocsi amúgy rohadt szép volt, nagy, tágas és modern egy lakóautóhoz képest. Chris karjai a derekam köré fonódtak, és a nyakamba puszilt.
- Cica, nincs miért aggódnod.
Összevont szemöldökkel fordultam felé.
- Miért aggódnék?
- Clarissa miatt - mondta Chris határozottan.
- Nem aggódok miatta. Ribanc - vontam vállat, és újra a bőröndnek szenteltem minden figyelmemet. Chris nevetett. Dühösen fordultam felé.
- Cica, én csak téged szeretlek - mondta mosolyogva.
Furcsa volt, de ettől a pár szótól le tudtam nyugodni.- Én is szeretlek te segg - mondtam, majd hozzávágtam az egyik ruhadarabot, ami a kezem közé került. Kár volt. Chris az ujján lógatta lefelé, és vette szemügyre az én piros, csipkés melltartómat. Majd rám mosolyogott, egy perverz mosollyal, de még időben leállítottam.
- Ott a bőröndöd - mondtam nevetve a fekete bőrönd felé mutattam.
- Cica - rázta a fejét hitetlenkedve Chris - Hamarosan könyörögni fogsz, hogy érintselek meg - mondta nevetve, és elkezdte kipakolni a ruháját a bőröndből.
________________________________________
Kicsit hamarabb hoztam a részt, remélem nem baj, viszont most több dolgot is szeretnék veletek közölni :))
Az első az az, hogy egyre kevesebben nézitek a részeket, és egyre kevesebb a vote és komment. Nem tetszik nektek már annyira a második évad? Vagy unalmas lett a sztorim? Mert igazából ha igen, akkor tudom törölni a második évad részeit, és egy évadban befejezni az egészet...
A következő pedig, hogy a munkáim között elérhető egy új iromány, méghozzá The Draw Teacher címen. Ha érdekel, lessetek be, írjatok és szavazzatok ❤
És ha esetleg nem tetszene a sztori már annyira, akkor tényleg le tudom zárni 1 évadban💕
Puszillak titeket ☀💞💕
Xx Lilla
YOU ARE READING
Gyere Velem (Chris Collins ff) [BEFEJEZETT]
Romance[]~Chris Collins ff~[] Egy 16 éves lány, akinek elege van lassan mindenből. És ilyenkor mindenkinek van egy döntése. Lorina pedig a szökést választja, miután minden ember, akit szeretett, megbántja őt. De arra, ami ezután következik, arra senki nem...