☀ 3 évvel később ☀
20 évesen úgy érzem hogy végre kezd helyrebillenni az életem. Van egy jól fizető állásom, a családom környékén lakok egy kis lakásban, és szereztem magamnak barátokat is. De kezdem az elején.
Christian Collins akkor, 3 évvel ezelőtt eltűnt az életemből. 17 évesen nehezen dolgoztam fel, hazajöttem Magyarországra, és csak sírtam napokon keresztül. Anyu mindig mellettem volt, hol egy csomag zsebkendő társaságában, hol pedig a kedvenc fehércsokimmal a kezében. Sokszor beszélgettünk, megnyíltam előtte, és elmeséltem mindent a szökésem elejétől kezdve. Volt hogy együtt sírtunk, együtt nevettünk, vagy közösen izgultunk. Bennem sorra jöttek fel a szebbnél szebb emlékek, mint például amikor lementünk San Francisco tengerpartjára, felelsz vagy merszeztünk, és kitaláltuk hogy beteljesítjük a bakancslistánkat. Aztán voltak olyan pillanatok amikor együtt szisszentünk fel, például a kávéházas jelenetnél, amikor kidobtak minket onnan. Volt hogy együtt sírtunk, amikor az a pillanat jutott eszembe hogy Chris fellökött, én pedig bevertem a fejem a betonba. Vagy amikor összevesztünk Chrissel, és Magyarországra utaztam, később pedig majdnem öngyilkos lettem. Anya minden egyes pillanatban megértett, sokszor elszörnyülködött, amikor Levit említettem, és hogy miket tett velem, a következő pillanatban meg már azon nevettünk, hogy Daniella és Hannah mennyire jó barátok voltak. Örömkönnyekkel a szememben gondoltam vissza a kislányra, aki arra kért hogy színcápázzak velük, majd később értem aggódott.
Végül három tábla csoki mellett konstantáltuk, hogy tartalmas hónapok állnak mögöttem.
Anya noszogatására elkezdtem éjjeli suliba járni, és végül sikeresen leérettségiztem. Mindenből jó jegyeim lettek, kivéve a matekot, hisz ott egy gyenge hármassal csúsztam át. A szüleim büszkék voltak rám, és én is magamra. Viszont sok minden hiányzott akkoriban az életemből, legfőképpen a barátok. Ellával nem tartottuk a kapcsolatot, csak néha rám írt, hogy hogyan vagyok, mi újság velem. Ekkor határoztam el, hogy elkezdek dolgozni. Egy kávéházba kerültem, ahol ott is ragadtam. Túl jól éreztem magam ott, sok barátom lett, és jó fej volt a főnököm. Természetesen vágytam komolyabb munkára is, de mivel itt elég jól fizettek, és olyat csináltam amit szeretek, nem nagyon foglalkoztam más állásajánlattal.
És jól hallottátok, itt tettem szert az első igazi barátaimra. Zsófit ismertem meg először. Zoli, a kávéház vezetője és egyben a főnököm kérte meg őt arra, hogy tanítson be engem, az újoncot. Zsófi pedig mindig nagylelkűen segített, bármi bajom vagy problémám volt mindig szólhattam neki, és mellettem állt. Később pedig a munkaidőnk lejárta után kitaláltuk, hogy üljünk be valahová kajálni, menjünk el moziba, vásárolni, vagy aludjunk a másiknál. Rengeteget beszélgettünk mindenről, és azóta is a legjobb barátnőmnek tartom.
Pár hónappal később új munkaerők érkeztek, aki pedig nem más volt mint Villő és Norbi. Villő sötét hajú lány volt, rikító kék szemekkel, ellenben Zsófival, akinek hozzám hasonló mézszőke tincsei voltak, és jeges kék szemei. Norbi pedig a környék menő sráca volt, szőke hajjal és zöld szemekkel, sportos, deszkás stílusban. Nem is kell említenem, hogy mindenkit az ujja közé csavart, és kellett neki egy gyors kör minden környékbeli csajjal. És így lettünk mi a barátai, ugyanis se engem, se Villőt, se Zsófit nem tudta megdönteni, és bírt minket, meg persze mi is őt. Így alakult ki a baráti köröm, akikkel szinte minden nap találkozok, és beszélek. Az utóbbi időben esténként néha néha pár szórakozóhelyre is benézünk, ahol táncolunk, iszunk, és jól elvagyunk. És a 3 év alatt nagyjából sikerült elfelejtenem Christian Collinst, volt pár futó kapcsolatom, esetleg randik, de valahogy egyik sem volt az igazi. Bár a mai napig próbálkozok, ezt a tegnapi és a mai tettem is igazolja.
2 hete tart egy kapcsolatom, egy Dani nevű sráccal. A kávézóban ismerkedtünk meg, amikor idejött tanulni, mert egy kis magányra vágyott. Az elején nem fogott meg, csak egy volt a sok közül. Gesztenyebarna szemei már az első rendelésnél is engem kutattak, barna haja rendezetten állt a feje búbján, fekete Nirvana pólója pedig kiemelte a karján dagadó izmokat és tetoválásokat. 5 évvel idősebb nálam, és jogásznak tanul. Aznap, amikor először láttuk egymást, megvárta a műszakom végét, és elhívott randizni, amire boldogan mondtam igen. Azután pedig minden úgy alakult mint a mesékben. Újra és újra találkoztunk, meglátogatott a kávézóban, és néha néha lopott egy csókot a raktárban. Nem mondom, hogy nem érdekelt Dani, mert egy bizonyos szintig izgatta a fantáziámat, de szívesen nyakon csaptam volna magam olyankor, amikor a szemeiben elkezdtem kutatni a Chris féle kékes-zöld árnyalatot.
KAMU SEDANG MEMBACA
Gyere Velem (Chris Collins ff) [BEFEJEZETT]
Romansa[]~Chris Collins ff~[] Egy 16 éves lány, akinek elege van lassan mindenből. És ilyenkor mindenkinek van egy döntése. Lorina pedig a szökést választja, miután minden ember, akit szeretett, megbántja őt. De arra, ami ezután következik, arra senki nem...