Otworzyłem bagażnik, a Calum od razu zabrał dwa opakowania piwa. Spojrzałem na Luke'a, który stał obok mnie z piwem w ręku. Zmrużył oczy przyglądając mi się.
- Co Ci tak długo zajęło? – zapytał.
- Mike! – poczułem jak ktoś obejmuje moje ramię. Spojrzałem na Tris, która uśmiechnęła się do mnie szeroko. Widać, że była już podpita. – Wreszcie jesteś, nie uwierzysz co...
- Zostawiłeś telefon w samochodzie, Michael – podniosłem wzrok na blondynkę, która wyciągnęła do mnie dłoń z urządzeniem.
- Dzięki – odsunąłem się od szatynki.
- To ja już wiem co ci tyle zajęło – zaśmiał się Hemmings.
- A ty to kto? – zapytała Tris.
- Dziewczyna Michaela – odparł blondyn. Becca spojrzała na niego ze zmarszczonymi brwiami i niezrozumieniem wymalowanym na twarzy, ale nie skomentowała tego.
- Od kiedy masz dziewczynę? – szatynka spojrzała na mnie.
- Od dawna ma na jej punkcie obsesję – odparł Luke. Posłałem mu mordercze spojrzenie. Nie pomagał.
- Idź sprawdź, czy nie ma Cię przy ognisku – burknąłem do niego, na co prychnął. Zabrał alkohol i poszedł sobie. – Luke!
- Co? – odwrócił się w moją stronę, a ja dyskretnie wskazałem na swoją ex. – Tris musisz mi pomóc!
- Wcale nie.
- Później z nim porozmawiasz. Alex Cię szukała.
- Było tak mówić od razu, idioto! Do zobaczenia później, Mikey – spojrzała z niechęcią na Beccę i odeszła, zostawiając nas samych.
- Nie chcę nikogo obrażać, ale... wow, ona jest geniuszem – usłyszałem. Przeniosłem wzrok na blondynkę.
- Co ty nie powiesz – zaśmiałem się. – Przepraszam za nią – wzruszyła ramionami. Zabrała napoje z bagażnika, a ja dwie ostatnie paczki z piwem, po czym zamknąłem samochód. – Chodźmy.
Znaleźliśmy się przy ognisku, a inni od razu zabrali ode mnie alkohol. Większość osób była rozproszona po plaży, a kilka nawet kąpało się w oceanie. Mój wzrok padł na dziewczynę stojącą obok mnie, która się rozglądała.
- Jak wrażenia?
- Dużo ludzi, głośnych ludzi.
- Tak wyglądają imprezy – odpowiedziałem rozbawiony.
- Na które nie chodzę – odparła.
Gorąco... umieram czy coś xD
Lov U♥
CZYTASZ
Smile for me • M.C
Fanfiction•Smile for me• gdzie Rebecca ma depresję, a Michael codziennie stara się wywołać u niej uśmiech Nieznany: chcę tylko jednego Nieznany: uśmiechnij się dla mnie, proszę © 2016 by thebigblueyes