Spojrzałem na dziewczynę, której oddech powoli wracał do normy. Leżała na brzuchu, jej twarz była zwrócona w moją stronę, a na jej policzkach widniały rumieńce. Oczy były zamknięte, a włosy w nieładzie. Przysunąłem się bliżej niej i musnąłem ustami jej bark. Otworzyła oczy i uśmiechnęła się. Złączyła nasze usta w krótkim pocałunku.
- Seks jest... nie wiem jak to opisać.
- Świetny? - zachichotała.
- To też, ale zakładam, że zależy od partnera, a ja nie mam do czego porównywać.
- Dzięki - mruknąłem, odwracając wzrok. Przewróciła się na plecy i złapała dłońmi moje policzki, odwracając moją głowę w swoją stronę.
- Głupek. Chodziło mi o to, że zanim go doświadczysz, seks jest po prostu seksem, a kiedy masz to za sobą, twoje myśli skupiają się na tym, jakby seks był najważniejszy.
- Za dużo myślisz.
- To mój problem od dawna - odparła. Pochyliłem się i pocałowałem ją. - Ale cieszę się, że to ty byłeś tym pierwszym - uśmiechnęła się, a ja odpowiedziałem jej tym samym gestem.
- Co powiesz na kąpiel?
- Wspólną? - zachichotała.
- Wanna jest do naszej dyspozycji - puściłem jej oczko.
- Okay.
Kilkanaście minut później siedziałem już w wannie, otoczony ciepłą wodą, a o moją klatkę piersiową opierała się Becca, którą obejmowałem wokół brzucha. Odchyliła głowę do tyłu, opierając ją na moim barku. Jej oczy były zamknięte. Schyliłem głowę, muskając ustami jej ramię, później obojczyk i szyję.
- Mogłabym tu zasnąć - szepnęła.
- Nie ma spania - przygryzłem skórę na jej szyi.
- Michael...
- Yhym?
- Zapalimy?
- Seks na haju?
- Boże... jesteś niewyżyty - odsunęła się trochę ode mnie i odwróciła w moją stronę.
- Skoro już mogę - szturchnęła mnie. - Ała! - prychnęła i zaraz się roześmiała, ochlapując mnie, na tyle mocno, że włosy przykleiły mi się do czoła, a woda w znacznej ilości znalazła się na podłodze.
- Ups... - przygryzła niepewnie dolną wargę. Objąłem ją w pasie, przyciągając do siebie, a jej dłonie wylądowały na mojej klatce piersiowej. Złączyłem nasze usta w pocałunku. - Myślę, że cię kocham, Michael - szepnęła.
W końcu doczekaliśmy się rozdziału!!!😂😂
Nie mam pojęcia kiedy kolejny😂👿
Lov U~ Oczy👿❤
CZYTASZ
Smile for me • M.C
Fanfiction•Smile for me• gdzie Rebecca ma depresję, a Michael codziennie stara się wywołać u niej uśmiech Nieznany: chcę tylko jednego Nieznany: uśmiechnij się dla mnie, proszę © 2016 by thebigblueyes