- de keuze

456 23 3
                                    

Perspectief Nourdine
"Good morning prinsesje" zei ik tegen m'n meisje.
Ze glimlachte lief en ik gaf haar gauw een zoen op haar voorhoofd.
Na het ontbijt nam ik mijn spullen en nam afscheid van Lina. "Ik zie je vanmiddag weer na werk."
Ze knikte en kwam me een knuffel geven. Dat deed me goed. Ik vertrok vrolijk de deur uit en stapte in mijn auto op weg naar het bedrijf waar ik werk. Ongeveer 20 minuutjes rijden.

-
Ik had m'n pauze en stuurde Lina snel een smsje.

Verzonden aan:
Vrouwtje:
Ik denk aan je lahbiba xx je mannetje

Ik werkte ondertussen een broodje gezond naar binnen.

Ontvangen door:
Vrouwtje:
Denk ook aan jou liefje... Kom snel naar huis xxxyour wife

Ik mis haar nu al. Ze is mijn alles. Ik ging weer gauw door aan het werk, zodat ik misschien nog op tijd naar huis kan. Als het meevalt zelfs eerder.

Ik keek op m'n telefoon en zag een paar apps binnen komen. Ze zijn niet van Lina.
Ik opende ze en las ze 1 voor 1.

Rachid: ey broer kom rond 5uur naar cafe. Rachid: Izjen koffie doen.
Rachid: moet je wat belangrijks zegge man

Ik antwoord hem dat ik hem dan zie en ga weer verder.

Na m'n werk rijd ik snel door naar de cafe.

Verzonden aan:
Vrouwtje
Liefje inoe ik ga nog gauw een bakkie doen met een vriend. Ben uurtje later oke. Xx hou van jou

Ik parkeer mn auto en loop de cafe binnen. Ik kom nog een paar goeie oude drerries tegen en geef ze een mannelijke knuffel.

Ik zie Rachid al zitten en neem naast hem plaats.

Na even gelachen te hebben wordt hij serieus.
"Ey vriend, ik weet dat je niet wil, maar doe alsjeblieft 1 iets voor mij. Eenmalig broer. Grote klus in België. Wordt echt geld binnenhalen, maar ik kan niet man. Mijn oma is overleden, dus ik ga met mn pa vanavond naar Marokko. Ik kan alleen jou vertrouwen. 1 keer asahbi! Daarna vraag ik je nooit meer."

Verteld hij in 1 stuk door.

Ik lach en kijk hem aan alsof hij gestoord is. " wech ben je gek nigh? Ik zei al ik begin daar niet aan. Maar wollah spijt me van je oma man." Ik geef hem een klop op zijn rug. "Wanneer vertrek je?" Voeg ik er aan toe.

"20:00 uur. Ewa kifesh je wilt echt niet. 1 keer asahbi. Je krijgt je geld natuurlijk heh."

Ik schud mn hoofd en maak hem nog 1 keer duidelijk dat ik niet wil.

Na een tijdje neem ik afscheid van hem. Ben inmiddels twee uur later ipv een uurtje. Ik kom thuis aan en stap naar binnen.

"Ben thuis schatje."
Lina komt de keuken uit lopen en groet me.
"Ewa zine ino, hoe was jouw dagje?" Ik doe mijn armen om haar middel en druk haar zachtjes tegen me aan.
" Ja was wel oke. Heb opgeruimd, gedweilt, ramen gezeemd. Met andere woorden mezelf nuttig gemaakt weer."
Ik kijk haar verliefd aan. "Ewa ik heb de Ideale vrouw gevonden zighent." En druk haar nu iets harder naar me toe. Ze probeert zich los te rukken, maar ik heb haar te stevig vast.
Ze lacht en probeert het nog sterds, maar dan geeft ze op. Ze blijft vastgeketend in mijn armen en dan raken mijn lippen die van haar.

the untold storyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu