-Halo?- odebrałem połączenie.
-Dzień dobry, czy mam przyjemność rozmawiać z panem Bartoszem Kapustką?- odpowiedziała jakaś kobieta.
-Tak, o co chodzi?
-Dzwonię do pana w celu zaproponowania kontraktu reklamowego. Czy byłby pan zainteresowany?- zapytała.
-Ymm, a co miałbym reklamować?
-Kapustę kiszoną, firmy Kapusta SP Z.O.O. Oczywiście zapłacimy panu należną sumę.
-Nie sądzę, że to dobry pomysł- o mało co nie przewróciłem się gdy usłyszałem 'propozycję' tej kobiety. Gdybym się zgodził chłopaki z kadry nie dali by mi żyć.
-No to może chociaż ogórki kiszone?
-Żegnam- rozłączyłem się, po czym poszedłem na śniadanie.
Przy wejściu do jadalni spotkałem Roberta i Anię Lewandowskich. Co tu robi jego żona? Nie wnikam.
-Hej Bartek!- odezwała się do mnie.
-Cześć...- powiedziałem niepewnie. Mam nadzieję, że nie zacznie wypytywać o jej batony.
-Smakował ci baton szpinakowy?
-Ymm...taak. Jest bardzo...oryginalny.
-O to dobrze się składa, bo mam ze sobą jeszcze kilka! Mogę ci je dać jeśli...- zawołała.
-NIE! Emm to znaczy może daj Sławkowi, on potrzebuje witamin i energii.- odpowiedziałem- Idę na śniadanie, do później!
Jak powiedziałem, tak zrobiłem. Przy stole siedział już Mariusz, który zajadał się jakecznicą.
-Hej, tobie też Anka chciała wcisnąć batony?- zapytał.
-Taa, chyba jej się nie sprzedają.
Po posiłku udaliśmy się na trening. Nawałka dalej wyglądał na zdenerwowanego, więc starałem się mu nie podpaść.
Niedługo mecz z Mistrzami Świata. Nie mogę się doczekać aż zobaczę Özila i przekonam się czy jego oczy rzeczywiście są takie wypukłe jak wszyscy twierdzą.
Zdziwiłem się gdy zobaczyłem Peszkina myślałem, że dalej śpi Szybko się pozbierał do kupy. Liczę na to, że media nie dowiedzą się o tej akcji Sławka, bo byłaby niezła afera.
W sumie to nikt spoza kadry o tym nie słyszał.
Albo i slyszał...
CZYTASZ
Z tej Kapustki będzie Bigos
FanfictionOn- początkujący, przystojny, 19-letni piłkarz Reprezentacji Polski. Ona- młoda hotelarka z polskimi korzeniami, mieszkająca we Francji. Euro 2016. Polscy piłkarze przyjeżdżają do hotelu L'Hermitage. Co się stanie kiedy zwykła dziewczyna poz...