Grażyna P.O.V
Czułam, że oczy wszystkich są skierowane na mnie. Nienawidzę być w centrum uwagi, a tym bardziej przed tysiącami ludzi. Mam nadzieję, że nie pokazali mnie w telewizji...Dobra nieważne.
Mecz trwał dalej, jednak nie padło więcej goli. Po ostatnim gwizdku reprezentacja zebrała oklaski i zeszła do szatni.
Wraz z Natalie kierowałyśmy się do wyjścia, kiedy dostałam smsa.
Od: Złodziej Kapustka
Przyjdź pod szatnię. Ok?
Uśmiechnęłam się, gdy zobaczyłam nazwę jaką mu wpisałam, jednak po co mam tam iść? Ehh...
Do: Złodziej Kapustka
Po co?
Od: Złodziej Kapustka
No chodź, przecież Cię nie porwę...
Nie byłabym tego taka pewna.
Pożegnałam się z Natalie i udałam się na dół. Jako że mam wejściówkę VIP bez problemu mogę udać się do tunelu, a później pod szatnię.
Napisałam do Bartka, że czekam na niego. Z szatni wychodzili piłkarze, jednego z nich kojarzyłam, bo miał francuski akcent.
-...i oni do mnie czy nie chciałbym zostać ich nową twarzą.- opowiadał coś łysemu, który wyglądał jakby przed chwilą wyszedł z więzienia.
-I co ty na to?
-Że się zastanowię- odpowiedział, po czym nic więcej nie usłyszałam, bo odeszli.
W końcu z szatni wyszedł Bartek i Arek. Czułam się trochę niezręcznie w obecności tego drugiego.
-Hej- przywitałam się z nimi- Ładny gol.
-Dzięki- uśmiechnął się, po czym objął mnie ramieniem.
-To ja już może pójdę- powiedział Arek i dołączył do reszty chłopaków.
-Co to było?!- wysyczałam, bo nie chciałam żeby ktoś usłyszał.
-Objąłem cię ramieniem, stwarzam pozory, że jesteś moją dziewczyną?- odpowiedział.
-Nie to! Ten gol- powiedziałam w międzyczasie gdy kierowaliśmy się do wyjścia.
-Aaa...- uśmiechnął się- Nie podobało ci się?
-Zdziwię cię, ale nie podobało- prychnęłam- Po co to było?
Bartek P.O.V
-Zdziwię cię, ale nie podobało- prychnęła- Po co to było?
Gdybym sam wiedział...
CZYTASZ
Z tej Kapustki będzie Bigos
FanfictionOn- początkujący, przystojny, 19-letni piłkarz Reprezentacji Polski. Ona- młoda hotelarka z polskimi korzeniami, mieszkająca we Francji. Euro 2016. Polscy piłkarze przyjeżdżają do hotelu L'Hermitage. Co się stanie kiedy zwykła dziewczyna poz...