36. Tatuś.

2K 252 197
                                    

Grażyna P.O.V

-Hej- uśmiechnęłam się do Arka, po czym kiwnęłam głową- Mam dzisiaj pomoc na recepcji.

-Tak, słyszałem coś o tym- zaczął się śmiać, jednak przerwał gdy spojrzał na Bartka- Jak ci idzie?

-Świetnie- przewrócił oczami, po czym wziął teczki i spojrzał na mnie- Idziesz ze mną? Nie wiem gdzie mam to zanieść.

-Ostatnie piętro, pokój 221. Trzymaj- podałam mu klucz, a następnie odwróciłam się do Arka.

-Mogę cię o coś zapytać?- po chwili powiedział.

-Pytaj- wzruszyłam ramionami w międzyczasie sprzątając ladę.

-Co jest między tobą, a Bartkiem?

Co jest między nami? Nie zastanawiałam się nad tym. Znam go od kilkunastu dni, ale już wiem, że jest głupi i często mnie denerwuje. Chwilę się zastanowiłam, po czym wreszcie coś powiedziałam.

-Sama nie wiem- słabo się uśmiechnęłam- Czemu pytasz?

-Z ciekawości. W mediach podawali, że się umawiacie i byłem ciekawy.

-My...- nie zdążyłam skończyć, bo przerwał mi Bartek, który właśnie wrócił.

-Powinieneś chyba iść na śniadanie- powiedział patrząc się na Arka.

-Tak, okej...to do później- mrugnął do mnie, po czym kiwnął do Bartka.

-Szybko ci poszło z tymi teczkami- powiedziałam.

-Bo ja jestem szybki chłopak- uśmiechnął się, po czym siadł na krześle.

Przewróciłam oczami. Nagle poczułam wibracje telefonu.

Bartek P.O.V

-Zaraz wracam, odbiorę- wskazała na telefon, po czym odeszła.

Kiwnąłem głową, a następnie wyjąłem swoją komórkę. Wszedłem na fejsa i zacząłem przeglądać stronę główną. Zauważyłem kilka linków do stron plotkarskich. Nie zwróciłbym na to większej uwagi gdyby nie to, że w nagłówku było moje nazwisko.

Kliknąłem w jeden link, po czym poczekałem aż strona się włączy. Gdy się załadowała prawie spadłem z krzesła.

Bartosz Kapustka tatą?

Piłkarz Reprezentacji Polski, Bartek Kapustka (19 l.), właśnie debiutuje na Euro we Francji. Czy wkrótce zadebiutuje w roli ojca? Jak donoszą nasze źródła, była dziewczyna Bartka jest w ciąży! Jak dalej potoczą się losy młodego piłkarza i jego ex? Czekajcie na dalsze informacje na naszej stronie!

Aby być na bieżąco z newsami polubcie nas na Facebooku i...

Zablokowałem telefon, po czym zamknąłem oczy.

Co się tu dzieje?

Z tej Kapustki będzie BigosOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz