Odtrhne zrak ode mě a dívá se na mou dlaň, jak putuje od bříška, kam jsem ji vrátil, níž.„Jsou sexy, ale takhle jsou hezčí!" Vydechne šokem, když roztržené kalhotky spadly na zem. S úsměvem přejedu dlaní, přes hladkou část, která byla ukrytá v kalhotkách. Zavrčím ji do ucha spokojeností a ona spokojeně zakňourá. Opře se o mě, vytočí nožku víc a chytá mě za předloktí. Spokojeně sténá a šeptá, ať nepřestávám.
Líbám ji na krku, na rameni... Slastně sténá, snaží se mi sáhnout do klína, ale ve výsledku je ráda, když zvládne stát. Nožky se ji podlamují a šepot o tom, abych nepřestal, nahradí jeho opak. Chytá mě za ruku, prosí, obrací ke mně tvář a zoufale kňourá o smilování.
„To mám teď přestat? Lásko..." Vyčerpaně přivře oči a znovu zašeptá, ať přestanu.
„Neustojím to, prosím! Dost..." Obrátí se mi v náručí a omotá mi ruce kolem krku. Hladí mě ve vlasech, něžně se usmívá a vytahuje se na špičky. „Měli bychom to dokončit, nerad nechávám nedokončené věci." „U tebe, u mě, nebo pokřtíme pohovku?" Zasténá a konečně pohlédne dolů na to, co ji tak tlačí.
„Bože... Ta holka musela být úplně blbá." Sjede na kolena a pohlédne na mě. „Nebo byla jak vjezd do pískovny." Vybuchnu smíchy, ji zacukají koutky a s pokojeným zamručením se dívám, jak si bere mou chloubu do ruky.„Na co čekáš? Mám prosit?" „Honění ti nestačí? Zapomínáš, že mám bolavou nožičku?" „Je to báje- Co? Kurva! Pojď nahoru." Vytáhl jsem ji k sobě a ona se začala pobaveně smát. Stála na jedné noze a těkala pohledem po mé tváři. Chytím ji pod zadkem a vysadím na sebe. „Bolí?" „Trošku." „Masáž?" „Nožičky?" „Chceš i něčeho jiného?" „A ty?"
Odnesl jsem ji k sobě. Odmítla mě pustit, držela mě kolem krku a nutila mě tak, abych se s ní položil. Mezi naše těla vsunula ruku a přejela mi po délce. Na rtech ji seděl drzý škleb, v duchu jsem počítal, kdy jsem měl v posteli tak drzou a zároveň sebejistou holku. Tahle cácorka moc dobře věděla, co chce.
Nikky
„Dej mi pusu." „Kam?" Přejel mi dlaní od boku přes prso na krk. Jemně mi ho stiskl a sklonil se. „Hm?" „Na pusu." Z nevinného, letmého polibku, se stalo dravé líbání. Dech se mi krátil, dost sil mě stálo udržet jeho dlaň ve své. Neustále se mi snažil sáhnout do klína.
„Nechceš, cácorko?" „Chci. Ale chci ti oplatit to, co jsi dělal mně dole." „Ale mně honění nestačí." „Nechci ti jen honit. Polož se." „Co když nechci být submisivní?" „Chceš, ale ještě o tom nevíš." Se smíchem se položí na záda, věnuje mi pohled, kterým mě varuje, že stejně nebude dole dlouho a začne si honit.
Se skousnutím jeho rtu, jsem nahradila jeho ruku a rty se přesunula na krk. Hladil mě ve vlasech a když jsem pomaličku klouzala rty po jeho těle, zastavil mě a se smíchem mi do rtů zašeptal, že on je prostě nerad na zádech.
Omotala jsem mu nohy kolem boků, hladil mě po stehně a jen se na mě díval.„Co je? Chuť přešla?" „Nezlob... Mám šílenou chuť, tě ošukat. Ukázat ti, co všechno chci s tvým tělem dělat, ale nevím." „Co nevíš?" „Jestli tě trápit," Roztřásla jsem se a se semknutím víček, jsem si užívala, jak do mě zasunul prsty. „Nebo si tě rovnou vzít, unavit tě, nechat tě, abys mi usnula v náručí a ráno místo snídaně, si tvý tělo vzít znovu... Dlouho jsem měl půst a upřímně se bojím, že ti nějak ublížím. Nechci z tebe udělat děvku, ale miluju podřízenost."
„Když to nezkusíme, tak to nebudeme vědět... Nechci, abys mě trápil. Chci tě. Kdybych to nechtěla, nenechám to zajít až sem. Spím jen s tím, koho mám ráda..." „Máš mě ráda?" „Mám..." „Moc?" Šeptal mi do rtů, tiše se smál. „Mm... A ty?"
„Mám... Moc a jsem rád, že jsi holka... Protože jinak bych byl asi teplej." Vybuchnu smíchy a on s klením, hledá boxerky. Zvonek drnčí, osoba za dveřmi zjevně spěchá a nese důležitou novinu.
ČTEŠ
Room-Mate
Fanfiction„Proč mám pocit, že mě chceš opít?" „Protože už mě nebaví být tím věčně ožralým. Drž basu, ne?" „Asi raději ne. Půjdu si pro nealko." Zvedám se, chytám balanc a šilhám po flašce. Je jí sotva na dně... Ve chvíli, kdy mám jistotu, že neskončím na zemi...