~23~

6.4K 188 4
                                    

Niall

Hladil jsem ji, usmíval se a ignoroval neustále vibrující mobil. Louis se evidentně nesmířil s větou: „Nestarej se, až se budeme chtít vykecat, tak vše zjistíš. Je nám spolu prostě dobře."

Usnula, s omotanou nohou kolem mých a nutkání na záchod, se rovnalo pomalu boji o přežití. Zamručela, sklonil jsem se a do vlasů ji šeptal, ať spinká, že se hned vrátím.
Po návratu jsem ji odnesl nahoru a nechal ji spát. Se zíváním poklidil kuchyň, projel si mejly a s omluvným výrazem psal profesorovi, že tu práci co psali ve škole samozřejmě v pondělí dodám. Výmluva, že mi bylo zle a marodím naštěstí zabrala a jeho zjevná snaha, dostat mě do kouta mu nevyšla. Okamžitě mi odpověděl zpět, že to chápe a souhlasí, ale chce potvrzení od lékaře. Výhoda, že máma Harryho dělala sestřičku u obvoďáka.

S nevinností v hlase jsem ji volal, pobaveně se smála a vyhodila mě ze sedla, když se zeptala, jestli i slečna bude potřebovat podepsat omluvenku a doložit lékařskou zprávu. Jako školák jsem koktal, že máme potvrzení z nemocnice a s vražedným tónem hlasu trylkoval, jestli ten debil modrooký roznesl po všech známých, že mám přítelkyni.

„Akorát jsem dovolala s tvou mámou, jsem s ní domluvená, že to vezmou přes nás, než se pojede k Deakinům." „Prosím?" „Ty to nevíš? Budeme grilovat. Dorazí i tvoji rodiče, máma říkala, že ti asi zítra zavolá." „Ona to ví taky, že?" „No... Louis zjevně nepřekousl, že jsi mu něco tak důležitého zatajil." „Paráda, Annie... No, díky. Zítra se stavím s indexem. Ale budu potřebovat páteční razítko, není to teda problém?" „Není, ale cestou to vezmi přes pekárnu, něco nám kup." Dusím smích, škodolibě si ji dobírám, že přes sladké kývne každá baba na cokoliv a byť mírně naštvaný, odhodím mobil na druhý konec pohovky a v duchu si maluju setkání s rodiči.

Což o to, jich jsem se na jednu stranu nemohl dočkat, ale Nikky? Ta se zblázní.

Hned mě napadlo, že to zamlčím. Že jsme prostě zvaní na grilování a tím to hasne a jé, hele, kdo dorazil!
Hořce jsem si pomyslel, že by mě okamžitě vykastrovala.

Jedna ráno, Nikky vypadala, že bude spát až do rána a já se po sprše vrátil do postele. Sotva jsem začal usínat, Nikky se vzbudila. Myslíc si, že spím, mi dala pusu na tvář, ukradla mi ze skříně tričko a zmizela z pokoje.
Vrátila se zhruba za půl hodiny. Předstíral jsem spánek a sotva se posadila do postele, kde si začala česat vlasy a splétat cop, chytil jsem ji a strhl ji pod sebe.
Zapištění, za které by se nemusela stydět ani hysterka z hororového filmu pročíslo pokoj, mě na chvíli ohlušilo a pak jsem dostal facku.

„Blbečku!" „Taky tě miluju, kočičko." „Já tebe taky," Našpulí rtíky, políbím ji a ona mi do rtů huhňá, že ji nemusím příště tak lekat. Jako trest vyfasuju hřebínek, gumičku a dalších dvacet minut se snažím uplést cop.

Rozhodl jsem se, nechat špatné zprávy na odpoledne a zatímco se na mě uvelebila, hladil jsem ji, kradl ji polibky a stejně dravě ji dával ty svoje.
Sváděla mě pohledem, ale šeptala, že je utahaná a chce spát. Mumlu ji do rtů, že se nezlobím, protože zítra je teprve úterý, škola nás čeká až v pondělí a do té doby, můžeme mít sex několikrát, klidně i celý den.
Culí se, souhlasí, líbá mě už vyloženě na dobrou noc a pak se ke mně stulí. Tiché zašeptání, jak mě miluje a já nevím o světě. Vytuhnul jsem, sotva to dořekla.

Zamručím, něco mě budí. Něco mokrého, mrštného... V rozkroku mi cosi zavazí a já fascinovaně, stále rozespalý zírám na Nikky, jak mi leží v nohách a probouzí mě orálním sexem.

******************************************
Děkuji za komentáře! :o) ♥♥♥

Room-MateKde žijí příběhy. Začni objevovat