Nikky
Bylo to jako skládačka, jako puzzle... V hlavě se mi vše spojilo do výsledného obrázku a já nebyla schopná jít najednou sama ani na záchod.
Jak bouchly dveře, leknutím jsem se otáčela, zda v nich nestojí otec. Neměla jsem odvahu projít kolem okna, kde byly roztažené žaluzie a nebylo okno alespoň zastíněno záclonou.„Nikky, děje se něco?" „Ne!" Možná až přehnaně jsem reagovala na dotaz Fizz. Zvedla jsem se z obyváku a šla najít Nialla, ten pohled jsem už nevydržela snášet déle.
Ačkoliv jsem nebyla v místnosti jen s nimi, děsila mě jejich blízkost.
Netušila jsem, co řeknu Niallovi, jak mu to řeknu. Děsila jsem se jeho reakce, ale já už nemohla...
Ta podoba, ten hlas... V prvním momentu setkání s Harrym, v Leprechauns bar, mi to nedošlo ale teď...„Nikky, no tak! Co se děje?! Děsíš mě!" „O-otec Harryho..." „Co s ním? Je jeho biologickej. Zve se na všechny takový akce." „To-to on je ten, se kterým mě otec prohrál..." Zašeptám, sotva se sama slyším, ale on mě slyšel velmi jasně. Vytřeštil oči a sesunul se vedle mě. Chvíli se díval před sebe a pak mě objal.
Pevně, silou... Myslela jsem, že mě rozdrtí.„Miláčku... Neplač! Vypadneme! Už mu nedám možnost, aby se k tobě přiblížil, ani Harry...! Vadilo mi, jak se na tebe Harry dívá, ale toto... Kurva!" Pustil mě a pochoval po pokoji. „Zabiju ho! Rozbiju mu držku! Zmrdovi!!!!" „Chci pryč, jen mě vem pryč." „Půjdeme..." Zbrklé rozloučení s jeho rodinou, omluvný úsměv na Jay s Danem a jen jsem otevřela vchodové dveře s představou sebe sama v autě, hystericky jsem zaječela.
„Pusť ji!!!" Zařval za mnou hlas, který přilákal zbylé chlapské osazenstvo. Neměla jsem tušení, jak se to semlelo, ale mě najednou držela Maura, Bobby stál před námi a Niall s Danem, ale i tím Zaynem a Louisem, se tyčili před námi.
„Jak se opovažuješ?!" Vrčel Dan, vyhrnoval si rukávy a byl rozhodnutý jednat. Stejně jako Niall, toho držel u nich Louis.
„Přišel jsem si pro holku!" „Abys ji mohl zase zmlátit?! Nebo ji tentokrát zabít?!" „Ty se starej o svoje fagany a toho mého nech na pokoji." Zaječela jsem. Niall se Louisovi vyškubl a vrazil otci pěstí do spodní čelisti.
„Jdi do hajzlu! Nech ji na pokoji, a ty," Otočil se k Harryho otci. „Se seber a vypadni z tohohle domu! Beztak jsi mu dal vědět, co?!" „Nialle! Co to meleš?" „Znají se! Chtěl ji znásilnit!" Dvěma kroky Bobby vyhodil otce Harryho ven z domu, za ním letěl Harry. Jeho maminka se sestrou stály opodál a naprosto to nechápaly a ve mně vše ztuhlo.„Tak poslouchej, hochu, ona půjde se mnou, nebo ti ani záchranka nepomůže!"
**********************************************
Děkuju :) ♥♥♥
ČTEŠ
Room-Mate
Fanfiction„Proč mám pocit, že mě chceš opít?" „Protože už mě nebaví být tím věčně ožralým. Drž basu, ne?" „Asi raději ne. Půjdu si pro nealko." Zvedám se, chytám balanc a šilhám po flašce. Je jí sotva na dně... Ve chvíli, kdy mám jistotu, že neskončím na zemi...