Niall
„Lituju, že tu nemám nějaké pomůcky. Třeba pouta... Nebo alespoň nějaký šátek." Dusí smích, kouše se do rtu a tiše šeptá, že může oči zavřít, ale rukám neporučí.
S vítězoslavným úsměvem a svépomocí, jsem ji ruce svázal páskem a zahákl skobu kolem železné pelesti. Překvapeně se na mě dívá, rtíky má víc a víc rozkousané a její tělo je naprosto dokonalé.Zahrnuji jej polibky, koušu ji, laskám a pomalým tempem postupuju po jejím těle níž.
Tiché steny, prosby... Nohy měla pokrčené, protáhl jsem ruce pod nimi a chytil ji za boky. Drze jsem ji hleděl do očí, vzápětí se znovu díval na její klín a věnoval ji hladové pohledy.
Drze se usmívala, věděla, jak se mi líbí, jak je pro mě její tělo nádherný.Vykřiknutí, které vyplnilo ložnici jsem si vryl hluboko do paměti. Přejel jsem si jazykem ret a věnoval ji znovu pohled.
Oči měla doširoka rozevřené, na rtu kapička krve... „Copak, miláčku, nelíbí se ti to?" „Nialle!" Zvrátila hlavu, práskla s ní do polštáře a pozvedla pánev. Potlačil jsem smích, takhle si říkat o uspokojení...
„Copak chceš?" Pustil jsem ji a tentokrát vyzkoušel její vlhkost prsty. Zasténal jsem společně s ní a rovnou do ní prsty vsunul. Další slastné zasténání, vlnění pánví a tichounké prosby, abych ji netrápil.„Copak ty jsi mě netrápila? Nemohl jsem nic! Nemáš nejmenší tušení, jak jsem tě chtěl povalit na pohovku, servat z tebe oblečení a ojet tě!" „Tak proč to neuděláš teď?!" „Protože tě chci zničit, miláčku." „Ničíš i sebe!" „Jistě... Ale rád to ještě chvíli vydržím..." Zjihl jsem. Žadonila po polibku, dostala jej a spokojeně vydechla.
„Tak mě netrap dlouho. Chci tě." „Nikky... Zastav mě, rozumíš? Pokud se ti něco nebude líbit." Kývne, znovu mě políbí a zašeptá, pokud mě má zastavit, tak jak mě dá do pohybu, když mě potřebuje v sobě.Stená, vzdychá, vlní se a zoufale mezi steny prosí, ať ji uvolním ruce. Milostivě to udělám a znovu se vrátím mezi její nohy. Sotva ji projedu jazykem, mám ve vlasech její dlaně. Nechávám ji, aby mi ukázala jak to má ráda a po chvíli, kdy si mě s nesmírnou nadržeností tiskla na svůj klín, mě jen něžně víská ve vlasech, sténá a může se ukřičet.
Orgasmus, který ji proběhl tělem ještě nedozněl a ozve se další, hysterický, ale spokojený výkřik. Nemohl jsem už čekat. Nebyl jsem ochotný čekat ani za tím účelem, že mi lehne do nohou a vykouří mi.
Omotala mi nohy kolem boků a zaryla mi nehty do předloktí. Zvednutý na rukou, jsem proti jejímu tělu přirážel, užíval si to, nechal volně svoje vzdechy vycházet z úst a ona se mohla ukřičet.
Pár minut a já po ní zoufale žádám, aby se ke mně otočila zády. Nejistě na mě pohlédne, dívá se mou chloubu a já ji násilně vytahuju na nohy.
„Nemám strach se otočit, spíš jen nevím, kam mi ho teď vrazíš." Laškovně se usměje, otočí se a než si na posteli klekne, provokativně se mi zadečkem otírá o rozkrok.
Hladím ji po těle, kloužu dlaněmi od prsou na bříško i klín a ona, s hlavou natočenou do boku se o mě opírá, otírá a spokojeně se usmívá.„Dej mi pusu, Nikky." „Ne." „Ne?!" „Ne, vem si ji, lásko." Zamumlá mi už do rtů a spokojeně vydechne. Odtáhli jsme se od sebe, díval jsem se ji do tváře, oba jsme se usmívali a ona spokojeně sténala. Uspokojoval jsem ji rukou, ona zapažila a stiskla mi penis.
„Pak si můžeš hrát, miláčku, ale teď si klekni." „A kam to bude?" „Zadeček ti ojedu, ale ne teď." Dusí smích, klekne si a spokojeně zavzdychá, sotva ho do ní vsunu.
Přírazy jsou tvrdé, ona sténá a křičí a moje ego létá ve výšinách. Další změna polohy, tentokrát si ji beru z boku a pak je na zádech. Na ramenou mám její nohy a poslední poloha je zakončena orgasmem a postříkáním jejího bříška.
ČTEŠ
Room-Mate
Fanfiction„Proč mám pocit, že mě chceš opít?" „Protože už mě nebaví být tím věčně ožralým. Drž basu, ne?" „Asi raději ne. Půjdu si pro nealko." Zvedám se, chytám balanc a šilhám po flašce. Je jí sotva na dně... Ve chvíli, kdy mám jistotu, že neskončím na zemi...