~20~

6.9K 180 3
                                    

Trošku spaaaam; založen FB profil! Odkaz najdete v boxíku keců "o mně" :o) Když už jsem ten profil vytvořila a hážu na něj třeba kousky povídek, tak si udělám i reklamu =D  

Nikky

„Nikky...!" Zasípal a chytil mi boky. Jezdila jsem po jeho chloubě, sténala mu do rtů a nesmírně si to užívala.
„Copak?" Skousla jsem mu ret, slabě zatahala a pár sekund jej sála. „Netrap mě." Zněl tak zoufale!

„Řekni mi něco." „Teď?" „Ano, teď." „Tak se ptej." Zachrčí, znovu zabrzdí můj pohyb a spokojeně zafuní, když jej políbím.

„Ona... Jaká byla?" „Nikky, to chceš řešit mou ex?" „Jen to chci vědět." „Byla to kráva." „Ale v posteli, víš, jak jsem otázku myslela, tak to neotáčej." „Nikky, byla to kráva a děvka. Sex s ní mě bavil, jo... Bylo to fajn, ze začátku. Ale ona se nikdy nechovala jako ty. Nezlobila mě, nevozila se mi mokrým klínem o ptáka a nekousala se přitom do rtu, protože to vypadá naprosto dokonale! Nikky, netahej sem mou ex, už nikdy." „Každá nová je zvědavá... Chci ti ukázat, že jsem ve všem lepší, než byla ona. A v posteli to začíná." Nahrbila jsem se, dala mu pusu a znovu se o něj, jen tak pro pozlobení otřela. Byl šíleně nadržený a já se nemohla dočkat momentu, kdy jeho chloubu ucítím v sobě.
„Já si zakázal na toto myslet, ale dobře! Ti, co s tebou spali...?" „Bylo jich jen pár a... Nikdo nebyl tak velký." Samolibě se usmál, stejně jako já.
Zavrčel, chytil mě za boky a očekávání, že mi znovu začne v pohybu bránit, se nesplnilo. Spíš naopak. Pomáhal mi v pohybu, já si to užívala a se zájmem jsem se dívala na jeho penis, který mu ležel na břiše a začínal být ode mě mokrý. Se skousnutým rtem, jsem si toto nesmírně užívala a doufala, že ještě několik minut budu moct toto dělat.

Musela jsem uznat, že jeho chlouba je největší z těch, co jsem viděla. Děsilo mě to, svým způsobem, a zároveň šíleně vzrušovalo, což se na mně projevovalo.

Skrze řasy jsem k němu pohlédla. Ve tváři měl spokojený výraz, hladil mě po noze, druhou rukou mě držel za zadek, mačkal jej a stále mi pomáhal v pohybu.
Sám se zrovna v tu chvílí díval na svůj penis, ze kterého vyteklo několik kapiček lásky, či jak se tomu říká. Usmála jsem se, zvedl oči a díval se mi na prsa. Natáhl ruku, slabě se vytáhl do jakéhosi polosedu a sevřel mi ňadro v dlani.
Zasténala jsem a naklonila se k němu blíž.

„Chci tě ojet." Zachrčel mi do ucha. „Ještě chvilku mě zlob, a neudržím se. Nikky... Potřebuju tvý tělo!" „Já si ale ráda hraju a zlobím." „A já rád trestám!" Potlačila jsem smích a nevěděla, co dělat. Ležela jsem pod ní, nalehl na mě a drze se usmíval.

„Neříkej mi, že to nechceš. Nemůžeš mi ani lhát. Tvoje tělíčko tě zrazuje. Jsi tak... Tak dokonalá, dokonale připravená." Zasténala jsem se. Vsunul do mě prsty a něžně rukou pohyboval.

Zakláněla jsem hlavu, jemu dávala všanc svůj krk, který okusoval, líbal, tvořil na něm modřinky... Nezapomněl se vracet zpět ke rtům, drsně mě líbat, vzápětí něžně. Dokonce mi věnoval i několik polibků na tváře, do vlasů... Hrál si se mnou, mazlil se...
Šílela jsem! Kam mi paměť sahala, nikdo nebyl jako on. Už jsem byla jistá, že nejen jeho velikost mi přinese neskutečný pocit rozkoše.

„Už mě nechceš, nebo ti toto stačí?" Mně to už přestalo stačit. Práce jeho ruky byla jednoznačně dokonalá, věděl jak sáhnout, kdy zrychlit, zpomalit... Mohla jsem se uvzdychat a jemu to lechtalo ego. Ve tváři měl spokojený výraz, sám několikrát spokojeně zachrčel a pod zadkem mě začínalo prostěradlo studit.
„Nestačí mi to." Usměje se, dá mi pusu a já tichounce vykřiknu. Opět mě uspokojuje rukou a dává si snad záležet víc, než doposud.
 „Nicméně... Zasloužíš si potrestání." „Proč?" „Zlobila jsi mě, když ti to nemohl oplácet a teď? To ježdění?" „Copak se ti to nelíbilo?" „Líbilo," Znovu polibek, výkřik končící v jeho ústech.
„Ale mnohem víc by se mi líbilo, kdybys ho měla v sobě a nabodávala se, protože pak bych netrpěl." „A teď-teď netrpíš?" Vydechla jsem, prohrábla mu vlasy a mimoděk vyšla pánví vstříc jeho ruce.
„Šíleně!" Zachrčel, přestal a vytáhl se nade mě. „Ale ještě chvilku to vydržím... Doufám, že mi dovolíš vše, co s tebou chci dělat." „A co chceš teď dělat?" Usmál se, naklonil s mi k uchu a tiše do něj zašeptal. 

******************************************
Děkuji za komentáře :o) ♥

Sandranoha - děkuju :o) Krásný komentář :o) ♥ No, co ty víš... Třeba jsme spolu jely šalinou nebo se někde už potkaly a ani jedna o tom nevíme =D :o) 

Room-MateKde žijí příběhy. Začni objevovat