~26~

5.3K 187 3
                                    

Nikky

„Co zajít do kina?" Skládala jsem nádobí do myčky a Niall mě pevně objal. Byl pátek, akorát jsme dojedli a na mě začala doléhat nervozita.
V hlavě jsem se přehrabovala skříní a zjišťovala, že nemám co na sebe. Ačkoliv mě Niall chtěl stále šetřit, já se snažila kotník rozhýbat a v duchu si malovala, že půjdu do města, mrknout po nějakých... Po čem vlastně? Šaty na grilování, se nehodily...

„Na co?" „Na film, nějakej vyberem na místě." „Nevím, jak chceš ty." „Nikky, lásko... Nenervuj se." „Nemám co na sebe!" Našpulím rty a on vyprskne smíchy. „Cože? Ale no tak! Je to grilování u Louise! Ne zahradní párty u mých rodičů... Nikky, můžeš jít i v pytli od brambor, a bude ti to slušet. Tak si vem ty černý džíny a to černý triko, s těmi průstřihy na rukou a odhalenými zády. Je to sexy." „Jasně a budu za štětku." Zasyčím a oplatím mu bouchnutí.
Zadek mě štípe a on se výhružně sklání.

„Přestaň! Jsi nádherná, svůdná, moje... Nikky, já chci poprvé, za všechny moje vztahy, seznámit mou slečnu s mými rodiči. Vím, že to není chyba, ale že dělám dobře. Máma si tě zamiluje, uvidíš. Jsi chytrá, budeš si mít co s tátou říct... Nemáš v hlavě jen kosmetiku a značkový hadry... Hele, neřeš že jsi o pár let mladší, vždyť je to banalita, ani to, že jsi na střední, o nic přece nejde. Neřeš oblečení... Buď sama sebou a já tam budu. Nenechám tě ani na vteřinku samotnou. Když ti to tam bude vadit, tak vypadneme, ano?"

Kývám, sama pak navrhuju jít ven.

„Kam mě vedeš?" „Uvidíš." „Opatství?!" „Jo, dnes je den otevřených dveří... Hádám, že to bude lepší, než špacírovat někde po městě, kor, když tě ještě bolí nožka."

„Tebe to tu ale moc nebaví." Nedá mi to, abych to tiše nezašeptala. „Víš, že na to nejsem..." „Já vím, ty raději kluby... Děkuju!" „Dej mi pusu, prdelko." Dusím smích, líbám jej a on se po chvíli odtáhne.
„Naši se tu brali... Když nám to vydrží, tak bychom mohli taky." Nestačím odpovědět, táhne mě o kousek dál a než vše prolezeme, než já se vykopu ven, stmívá se.
„Kino?" „Jo..." „Kdo je to?" Vypnul zvuky a schoval mobil do kapsy. „Máma..." „A nebude se zlobit?" „Ne, řeknu že já nechtěl jet... Což je pravda. Chci být ještě dnes jen s tebou, protože o víkendu mi tě sprostě ukradnou. Uvidíš, staneš se miláčkem všech členů naší velké rodiny."

„Nialle?" „Ano?" „Kdo je to?" Ve frontě na popcorn, kdy mě pevně objímá a propaluje pohledem každého, kdo na mě pohlédne, mi neujde pohled holky. „Kdo?" „Ona?" „Kdo myslíš?" Laxně se otočil a pozvedl obočí.
„Ona?" „Jo... Moje ex. Nedívej se na ni, ještě budeš mít noční můry a já si pak budu myslet, že jsem tě špatně ojel a proto se ti špatně spí." Vybuchla jsem smíchy, na celou frontu. Vysloužila si od pohoršených pohledů, po reakci smíchu na můj smích... „Kašli na ni." „Ahoj, zlato!" Zavrčel a otočil hlavu.
„Co chceš?" „Nechceš nás seznámit?" „Ani ne." Nenuceně se posunul vpřed, stisk kolem mého pasu zesílil.
„Ahoj, jsem A-" „Vím, kdo jsi. Jsi děvka, těší mě."

**************************************
Děkuju za komentáře :o) ♥♥♥

Room-MateKde žijí příběhy. Začni objevovat