„Proč jsi zamčený?!" Ozvalo se v pátek večer z chodby a Niall lomcoval klikou.
„Moment!" Div se nezadusím oříšky, které chroupu a přitom si stahuju hrudník obinadlem. Ještě pár týdnů a budu mít zdeformovaný celý hrudní koš, nemluvě o plicích, které pomalu vypovídají službu.
„No?" „Kterou?" Drží v rukou dvě košile. Jednu bílou s modrými ornamenty, druhou obyčejnou, černou. „A tyhle rifle?" „Jo?" „Hm... Tu černou, bude to vypadat elegantně a přitom ležérně." Kývne a začne se přede mnou oblékat. Protočím panenky a lovím ve skříni, co si vezmu já.„Ty nemáš žádný košile? Ty jsi fakt cvok do mikin, co?" „Jsou pohodlný." „Já jich mám plno, úchylka, nějakou ti půjčím." „Ne, to je dobrý. Můžeš...?" Zamračí se, ale odejde.
Upravím nedokonalosti, ze kterých by mohl něco poznat a v jeho závěsu, vycházím z domu. Chytá taxi, dává adresu nějakého klubu a já už u vstupu, chci pryč.„Strip Bar?" „Dobrej chlast, dobrá hudba a šukat s nikým nemusíš." Uchechtne se a chytí mě za rameno.
„Tak pojď, mám žízeň." „Takže piješ nealko?" Pobaveně zavrtí hlavou, zatáhne mě do nějakého boxu a po chvíli před námi přistanou dvě prázdné skleničky a celá láhev se zlatavým obsahem.„Proč mám pocit, že mě chceš opít?" „Protože už mě nebaví být tím, věčně ožralým. Drž basu, ne?"
„Půjdu si pro nealko." Zvedám se, chytám balanc a šilhám po flašce. Je jí sotva na dně... Ve chvíli, kdy mám jistotu, že neskončím na zemi, chci vykročit. „Hej, pusť!" „To víš že jo, sotva stojíš." Chytá mě za boky a stahuje k sobě.
Najednou sedím vedle něj, kolem ramen mám jeho paži a ke rtům mi přikládá skleničku. „Na ex nebo na sex?" Vypiju obsah a opřu si hlavu o jeho rameno.„Sex... Jako my dva? No super." Uchechtnu se a on se začne smát. Vypadá podezřele čile, kolik měl on skleniček?
„Mě si už bez boxerek viděl, co kdyby to bylo opačně?" „Fakt nejsi teplý?" „Třeba jsem bisexuál." „Jo, jasně a já jsem gay." Zavrtala jsem se do jeho náruče ještě víc. Alkohol mě zmáhal, nemohla jsem oči už udržet.
„Jasně kotě, ty jsi gay, jak vyšitej." I toto zašeptání jsem slyšela, ale únava byla mocnější.S pocitem Sahary v puse a bolestí hlavy, jsem rozlepila víčka a zahleděla se do stropu.
Mozek mi začínal velmi pomaličku pracovat, s nakrčeným čelem jsem se dívala nad sebe. Ten strop jsem už viděla, ale určitě ne u sebe v pokoji. Kde to jsem?Se syknutím, jsem se posadila a v tu chvíli mi došlo, že nejen strop, je to divné. Jediné, co na mě bylo za kousek textilie, byly kalhotky.
Na zemi, ve změti oblečení, jsem poznala svou černou mikinu, rifle, kšiltovku, obinadla. Další rifle, košile... Nechápavě jsem přelezla na kraj postele, klečela na všech čtyřech a hrábla po košili. Neměl ji Niall?„Mmm, to je kurva krásnej pohled!" Před očima mi prolétla část včerejšího večera a s doufáním, že je to jen blbej sen, jsem otočila hlavu.
„Na borca, máš fakt krásnou, ženskou postavu." „Nialle..." „Mohl jsem tě nechat oblečenou, ale když už jsi ty viděla mě... Ani netušíš, jak mě lákalo ti sundat i kalhotky." Agrese v jeho hlase byla potlačená jen stěží. Bylo vidět, že je naštvaný a já hrábla po první věci, na kterou jsem dosáhla; jeho košili. Zabalila jsem se do ní a utekla. Přišel za pět minut a nechápavě mi vytrhl z ruky tašku do které jsem zběsile skládala oblečení.
Po celou dobu, než jsem přeběhla z jeho pokoje do svého, jsem polykala slzy. Teď, v mém pokoji, se hráz prolomila. Následoval dvouminutový, hysterický ale tichý pláč, pak balení se. Teď stál přede mnou, se slzami v očích jsem ho prosila, ať mi tašku vrátí, že hned vypadnu.
Niall
Holčina byla hezká, moc hezká, ale něco na ni bylo zvláštního. Dal bych ruku do ohně za to, že jsem ji už někde viděl. Minimálně ty oči... Bavil jsem tím, jak byl Harry z ní nadšený, a tím, jak jej setřela, zabodovala.
Věděl jsem, že ji můj pohled není příjemný, ale já měl pocit deja vu. Každý pohyb, který udělala, mi byl povědomý a známý. Gesta rukou, mimika... Kdo si jen takhle hryzá rty, když se soustředí?Potlačil jsem škleb a vybavil si Nicka. Tak tohle je jeho pravá podoba? Jak skrývá prsa?! Výstřih dívky byl přitažlivý a plný, kam je dává Nick?
Po rozhovoru, který jsem nemohl slyšet, jsem ji sledoval až extrémně. Najednou mi ani nevadila představa, že mě viděla nahého. Přece se ji to líbilo...
ČTEŠ
Room-Mate
Fanfic„Proč mám pocit, že mě chceš opít?" „Protože už mě nebaví být tím věčně ožralým. Drž basu, ne?" „Asi raději ne. Půjdu si pro nealko." Zvedám se, chytám balanc a šilhám po flašce. Je jí sotva na dně... Ve chvíli, kdy mám jistotu, že neskončím na zemi...