Nikky
Šíleně jsem riskovala, ale touha byla silnější. Bušilo mi srdce, když jsem jej začala líbat na hrudi a s pocitem vítězství, jsem si odkryla hlavu a pohlédla na něj.
Měl v očích nevěřícný výraz, a na zápěstí mě zastudila jeho ruka. Omotal mi kolem zápěstí prsty a já se hryzla do rtu. Začala jsem slabě pohybovat dlaní a jemu se ve tváři objevilo čiré zoufalství.
Na poslední chvíli zadržel zastání, očima mi slíbil, že mi toto vrátí a silně mi stiskl zadek. Pobaveně jsem na něj mrkla, hryzla se do rtu a sevřela jeho chloubu pevněji.
Zvrátil hlavu, já dusila smích.„Co je? Nějaký unavený, ne?" Lottie... Z hlasu ji znělo pobavení. Určitě netušila, co právě Niall prožívá, jak trpí. Znovu jsem se rty přitiskla na jeho kůži, palcem přejížděla po špičce penisu a on si dal s odpovědí na čas.
„J-jo... Jsem-jsem unavený. Málo... V noci jsem spal blbě. Tr-trvalo mi, než jsem usnul." Hraně zazíval, znovu mi stiskl zadek. Ukrýval v gestu výhružku i prosbu, abych toho nechala.
„Co koktáš, vole?" „Nekoktám... Potlačoval jsem zívání." Já potlačovala smích.Líbilo se mi, jej zlobit. Věděla jsem, že mi to určitě vrátí a chtěla vše, co mi mohl dát. Nechtěla jsem si city připustit, ale stalo se. Choval ke mně jinak, než kluci, které jsem znala. Možná to bylo věkem, že byl starší, nebo byl jinak vychovaný...
Hryzla jsem jej, znovu mu začala honit a jeho dlaň, při konverzaci s Louisem, se mi snažila dostat do tepláků.
Stiskl mi zadek v kalhotkách a stačilo mu jen pár vteřin na to, aby mi dlaň zasunul pod kalhotky. Hladil mě po zadku, druhou dlaní se mi snažil zastavit ruku. Když se mu to povedlo, znovu jsem na něj vykoukla.
V očích měl agresi, rty se slabě pohnuly. Sklonil hlavu a tiše zašeptal, že jsem ho sotva slyšela, že za tohle mu zaplatím.„Chci tě líbat." Špitla jsem a znovu ruku rozpohybovala. Semkl víčka, zoufale zavrtěl hlavou.
„Co, Nialle?" „Cože?!" „Ptal jsem se, jak teda budeme spát. Už to končí... Dáme ještě jeden?" „Eh, chceš?" „Jo... Udělám ještě popcorn. Lottie?" „Já jdu spát. Teda, chci spát... Ale ne sama." „Tak Nikky už spí, ne?" „Jo. Spí." „Tak ji odnes do pokoje a lehneš si s ní, ne?" „Dva srabíci vedle sebe..." „Lottie, mně se spát ale nechce." „Tak já Nikky odnesu a ty si ustel tady. Pak tě Louis přenese." „Fajn!" „Nialle, fakt s ní nic nemáš?" „Proč bych s ní měl něco mít?" Louisův hlas zněl dost pochybovačně. Zjevně by byl nejraději, kdybych já opravdu spala s Lottie. Jako, mohla bych... On by mohl spát u Nialla a Niall, pokud s ním nechtěl být v jedné posteli, se mohl klidně vyspat na sedačce.
„Tak... Být v jedný posteli?" „No a? Přestaň rozumovat a vyber film."Ocitla jsem se v jeho náruči. Nabídku Lottie, že mu půjde nahoru rozsvítit odmítl a jen co jsme byli z dohledu i doslechu, jsem na něj pobaveně pohlédla. Propíchl mě pohledem a vyběhl se mnou schody.
Dopadla jsem do postele, kolem hlavy jsem měla jeho dlaně, kterými se zapíral o matraci a já omotala kolem jeho boků nohy.„To ti je milejší film s nimi, než noc se mnou?" Otřela jsem se pánví o jeho klín. Bolestně mi skousl ret a rozerval mi triko. Vzápětí odlétla i podprsenka.
„Kočičko, za to, jak jsi mě zlobila, tě zničím!" „Vlk taky sliboval." Posměšně jsem na něj pohlédla a dravě jej políbila. „Je ti milejší film s Louim a Lottie, než já? Nadržená, hladová... Budeš dole s pocitem, že já si sama se sebou hraji?"
*********************************************************
Děkuji za komentáře, u minulé kapitoly :o)
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
ČTEŠ
Room-Mate
Fanfiction„Proč mám pocit, že mě chceš opít?" „Protože už mě nebaví být tím věčně ožralým. Drž basu, ne?" „Asi raději ne. Půjdu si pro nealko." Zvedám se, chytám balanc a šilhám po flašce. Je jí sotva na dně... Ve chvíli, kdy mám jistotu, že neskončím na zemi...