Nagyon nagyon nagyon köszönöm az első díjamat viviengrier - nek! ❤ Annyira örülök neki, tényleg köszönöm!!❤ Hihetetlen wáá😍
Szabályzat:
- Tedd ki a szabályzatot
- Írj 10 tényt magadról
- Olvasd el annak a könyvét, akitől a díjat kaptad
- Válaszolj 10 kérdésre
- Jelölj legalább 10 embert a díjra
- Tegyél fel 10 kérdést1) Imádom a zöld növényeket és a zsiráfokat.
Már több éve zsiráfbolond vagyok és fogalmam sincs, hogy hogy lettem az. Egyszerűen csak meghalok annyira édesek, és persze nem mindent, de tudok róluk annyit ami több, mint az átlag... Najóna.. értitek... És a zöld növények is a favoritjaim. Rengeteg kis- és nagy zöld növénykém van. Imádom őket gondozni és elnevezni...2) Van egy öcsém.
Van egy 10 éves öcsém és brutál jó a kapcsolatunk. Remélem életünk hátralevő részében is ilyen lesz.❤3) Hegedülök, zongorázok és gitározok.
Már 2-os korom óta hegedülök és ezzel is tanultam tovább (konziban tanulok). Kb. 4-es lehettem, mikor elkezdett érdekelni a zongora és magamtól megtanultam rajta játszani. És 2 éve gitározok szintén magamtól.😊4) Imádok festeni
Főleg a galaxist.5) Kedvenc színem a fehér.
6) Utálok futni és félek a pókoktól.
7) Régen nagyon nagy R5 rajongó voltam.
Ross Lynch volt a nagy szerelmem😂 Mindent tudtam a bandárol... De mostanában kicsit elunalmasodtak. Egyébként még mindig szeretem őket.:)8) Pedáns vagyok.
Ha elkezdek takarítani egyszerűen nem bírom abbahagyni-mint Emma- addig, amíg minden nem ragyog. És utálom, ha valami poros vagy foltos vagy akármi... és ugye ehhez társul a maximalizmusom... Remek.9) Utálom a történelmet.
Általánosban csak azért voltam 5ös, mert nem akartam csúnya jegyet hazavinni. Most meg...khm... maradjunk annál, hogy nem buktam meg belőle. Gyűlölöm...fhuj... De csak ebből az egy tantárgyból vagyok rossz, a többi nagyon jól megy és imádom a föcit😍10) Annyira szeretnék már anya lenni.
Persze nem ilyen idősen... De kb 25-27 évesen szeretnék már gyereket. Egyébként alapból ki nem álhatom a kicsiket, de érzem, hogy sajátot már nagyon szeretnék.
Válaszaim:1) Melyik lábadra húzod fel először a zoknid?
Bal.2) Mit szeretsz és mit nem szeretsz a nyárban?
Szeretem, hogy szabad vagyok aránylag... Utálom a meleget és a szúnyogokat. És ugye ezek együtt..fhuj. Izzadsz és lepnek el a dögök. Halál.3) Mi a jelenlegi kedvenc dalod?
Jason Derulo- Get ugly4) Melyik stílusra hasonlít leginkább a te öltözködési stílusod?
Retro. Abszolút...5) Te tudsz ilyen helyzetekben rögtön 10 kérdést leírni vagy neked is sokat kell gondolkodnod?
Nem tudom, ez az első díjam( Kösziii). De majd kiderül...^^6) Mi a kedvenc márkád?
Nike.7) Mi a hobbid?
Festek, írok, fotózok.8) Mc Donald's vagy Burger King?
Burger King.9) Van jelenlegi kedvenc filmed? Ha igen melyik az?
Igazából kedvenc filmem sosincs... de a vígjátékok a bestek.10) Mi a véleményed a Magcon family-ről?
Hogy őszinte legyek sose voltam a tagja... Csak Cameron és Nash életét követtem mindig. Najó meg még pár fiújét. De bocsi, hogy csalódnotok kell... Nem ismerem a Magcon Family-t. :/A 10 kérdésem:
1) Melyik a kedvenc állatod?
2) Ha tehetnéd melyik sorozatban szerepelnél?
3) Mi vezetett rá arra, hogy elkezd írni a történetedet Wattpadon?
4) Szereted a horrorfilmeket? Ha igen, melyik a kedvenced?
5) Mi a háttered a telódon?
6) Hány gyerekeet szeretnél majd? És milyen neműeket?
7) Szereted a kenőcsöket/ krémeket?
8) Gondolkoztál már azon, hogy az emberek élete nagyon nagyon rövid?? 😟
9) Játszol hangszeren? Ha igen, min?
10) Nike vagy Adidas?
A jelöltjeim:
Coletta8- Védelmezés Mesterfokon ❤
viviengrier- Shouldn't have ❤
naomilovescam- Szomszédfiú ❤
fallinlove_69- Whatever you want. ❤
sznoemi02- The bad boy Lawley ❤Csak ennyit tudok, bocsi:/
Még egyszer nagyon szépen köszönöm a legelső díjamat viviengrier-nek❤
YOU ARE READING
Megtalállak mindenáron. |Befejezett|
FantasyMilyen lehet beleszeretni egy álmodban megismert srácba? Amikor alszol veled van, de ha felkelsz nincs ott. Igazán soha nem érezheted a jelenlétét, mert álmodod Őt. Majd kiderül, hogy valójában létezik, de neked kell rájönnöd, hogy hol él. Ám a sors...