25.fejezet

1.4K 107 22
                                    

Brooklyn...

El se hiszem, hogy végre eljutottunk idáig.

Azzal Shawn elfordította a kulcsot és a kocsi motorja dörmögve beindult.

Már egy órája, hogy elindultunk és a szívem ugyanúgy, ugyanolyan gyorsan, ugyanolyan idegesen kalapál. Ha ez így lesz egész brooklyni 'kirándulásunk' során, én mehetek a sürgősségire...

- Mi újság ott hátul? Megvagy Emma?- nézett a visszapillantótükörbe Mendes. Belenéztem a szemébe és elmosolyodtam.

- Most hogy így kérdezed, pisilnem kell- válaszoltam.

- U-u, most olvastam az előbb, hogy egy benzinkút van 1 km-re, jobbra!- ujjongott magának Anabell.- Én is bepisilek. És éhes is vagyok- nyögte ki.

- De mégcsak egy órát utaztunk, előtte ettünk!- nevettem el magam, mire megrántotta a vállát.

- Én akkor is éhes vagyok- durcázott.

- El fogsz hízni asszony- röhögött egyet Shawn is.- Aztán majd jössz velem edzeni- kacsintott.

- Fogjátok be mindketten! Mostanában valamiért folyton éhes vagyok na- emelte fel védekezésképp a kezeit, de közben nevetett ő is.

- Csak ki ne derüljön, hogy terhes vagy...- néztem ki az ablakon és észrevettem a benzinkutat- Itt álljunk meg!

- Terhes...az- vágta rá Ana. Shawn kicsit ijedten ránézett és 2 másodpercig őt figyelte, majd bekanyarodott és megállt egy parkolóban.

- Intézzétek el a dolgotokat, én addig veszek valami kaját. Sós vagy édes legyen?- lépett ki az autóból Mendes. Mi is kiszálltunk és megigazítottuk magunkat.

- Édes!- vágta rá Anabell, majd ketté váltunk. Mi megkerestük a wc-t és bementünk. Most jelenleg Trenton-ban (New Jersey) tartózkodtunk.
Kivártuk a sorunkat és pisiltünk. Mikor kezetmostunk Anabell- nek az az ötlete támadt, hogy csináljunk fotókat.

- Egy wc-n?- ráncoltam homlokomat.- Nagyon szexuális képek születnének- nevettem végül.

- Hát na... Most itt álltunk meg, szóval itt, aha- válaszolt és elővette a telefonját. Rákattintott a kamerára és elkezdtünk minden hülye módon pózolni. Körülbelül a huszadik képet csináltuk, mikor bejött egy nő és hát...elég furán nézett ránk. Én elpirultam, Ana meg vidáman kacarászott és elrakta a telefonját. Csendben elhagytuk a helyiséget.

Az autónál már Shawn várt ránk kezében egy megtömött szatyorral.

- Vettem terhességi tesztet is- nevetett.

- Egy benzinkúton?- tártam nagyra szemeimet.- Nem igen bíznék abban...- elfintorodtam.

- Minek?- háborodott fel Anabell.

- Csak hülyülök lányok, nyugi már- nevetett ki minket.

- Menj a francba- bokszolt a vállába Ana.- Na, add ide a szatyrot és kajáljunk- kapta ki kezéből az említett dolgot és elkezdett kutatni benne. Végül kivett egy 4 db-os fánkcsomagot és majszolni kezdte azt( mármint a fánkokat...).

- Jó étvágyat, én beülök- nyitottam ki a kocsi ajtaját és behuppantam.

- Én is- szállt be előre Shawn.- Még kb. másfél óra az út- fordult hátra hozzám.

- Ohh Istenem, meddig kell még várnom?!- háborogtam és ledőltem az ülésekre...elvégre enyém a kocsi hátsó része, miért ne használnám ki?!

- Ha ez megnyugtat, még Brooklyn-ban is keresnünk kell a srácot- húzta el a száját. Oh ne már, erre nem is gondoltam.

- Sokat segítettél ezzel- morogtam, mire megrántotta a vállát. Felültem.

Megtalállak mindenáron. |Befejezett|Where stories live. Discover now