Augusztus 8.
Figyelem! A rész nyomokban +16 -os részeket tartalmaz. Úgyse tartjátok be kis lázadóim, de azért szóltam. :D
- Jaj, nyugi- mondta- Úgyis végig veled leszek, semmi bajod nem eshet.
- Nekem nem, de a szeretteimnek igen- jelentettem ki.
- Úgyse lesz semmi baj- karolta át a nyakam.
- Az lehet, de a biztonság kedvéért elmondom mindenkinek, hogy maradjon ülve egész nap...- vettem elő a telefonomat.- Szegények- nevette el magát Cameron.
- Azok hát, de az is elképzelhető, hogy megmentem valaki életét- kontráztam. Elnevette magát és homlokát óvatosan az enyémnek támasztotta.
- Akkor szóljunk együtt a szeretteinknek, hogyha neked ez ilyen fontos- súgta és megpuszilta a homlokomat. A gyengém.
- Köszönöm Cameron- mosolyodtam el. Tárcsáztam apa számát, míg Cameron Gina-ét.
- Szia Kicsim- szólt a telefonba apa.- Megjavult a telefonod?- kérdezte rögtön.
- Nem is- kezdtem volna el, mert elvégre nem lett semmi baja, de aztán eszembe jutott, amit Anabell-ék mondtak neki.- Iiigen- vágtam rá.- De ez most nem lényeg- fordítottam komolyra a társalgásunkat.- Holnap te és Elliot maradjatok Csak a házban és ne csináljatok semmit a létszükségleteiteken kívül! Semmit, értve vagyok?
- Miért mi lesz?- kérdezte rögtön értetlenül.
- Jaj apa, csak tedd amit mondok és nem lesz baj- utasítottam.
- Jól van na. Miért vagy ilyen ideges?- egy újabb kérdés. A számat rágcsáltam az idegtől. Cameron elrakta a telefont a zsebébe és engem figyelt.
- Apa ne kérdezz ennyit! Mindenkinek jobb lesz, ha csak ülsz és nézel ki a fejedből holnap!- háborodtam fel. Ekkor Cam elém lépett, megszorította a bal kezem és odasúgta, hogy ,,Nyugi Szívem". Kifújtam a levegőt.- Ne haragudj, csak kérlek csináld amit mondok. Most mennem kell, puszi- köszöntem el apától.
- Nem értelek Aranyom, de holnap akkor nem fogok csinálni semmit, ha neked az jó-mondta.- Szeretlek.
- Én is téged- majd letettem és Cam-re néztem.- Neked hogy ment?
- Könnyen... Anya rögtön rávágta, hogy semmit se akart csinálni. Holnap valami nyálas sorozatot néz és nachos-t zabál, idéztem őt- nevetett.
- Na, az jó. Ma itt alszol?- kérdeztem hirtelen ötlettől vezérelve. Először gondolkozott egy kicsit, aztán válaszolt.
- Semmi akadálya. De akkor megyek, hozok pár cuccot- csókolt meg.
- Oké, addig letusolok- mosolyogtam.- Siess!
- Jövök Bébi- kacsintott.
- Bébi?- ráncoltam homlokom. Nem tetszik ez a becenév, olyan áh...nem tudom olyan fura. Az Ő szájából mondjuk jól hangzik...
- Most miért?- megrántotta a vállát. És kinyitotta az ajtót.
- Hát... fura, de nem jó értelemben- húztam el a számat, majd figyeltem, hogy mit reagál. Belökte az ajtót és odalépkedett elém. A számra tapadt és nekinyomott a falnak. Nem tudtam miért csinálja, de olyan finom a szája.
- Akkor mondjuk legyél Kicsim, Szívem vagy Szerelmem? Mind illik hozzád- mosolyodott el perverzen, amitől tökre beindultam.
- Tökéletes- csókoltam meg újra.
VOUS LISEZ
Megtalállak mindenáron. |Befejezett|
FantasyMilyen lehet beleszeretni egy álmodban megismert srácba? Amikor alszol veled van, de ha felkelsz nincs ott. Igazán soha nem érezheted a jelenlétét, mert álmodod Őt. Majd kiderül, hogy valójában létezik, de neked kell rájönnöd, hogy hol él. Ám a sors...