17.08.2016r.
W nocy obudziłam się i nie mogłam zasnąć. Zaczęłam słuchać piosenki i gdy stałam się senna znowu zasnęłam. Gdy się obudziłam poczułam podekscytowanie. Czy to przez spotkanie z Jorge? Może w głębi duszy chcę go poznać. Może. Ciekawi mnie jaki on jest. Niby poznałam go przez sms-y ale nie na żywo. A właśnie zapomniałam zadzwonić do dziewczyn. Mam nadzieję, że będą mogły przyjść. Po chwili zadzwoniłam do dziewczyn. Najpierw do Karol, która nie odebrała a potem do Mechi wszystko jej wytłumaczyłam i się zgodziła. Ale nie wie czemu Karol nie odbiera. Jest już 11.00 więc powoli zaczęłam się szykować ale powooli. Przeszkodził mi Jorge.
Jorge: Hej.
Tini: Hej. Nie przeszkadzaj.
Jorge: W czym ci przeszkaszam?
Tini: Szykuję się.
Jorge: Na co? Na randkę?
Tini: Nie udawaj ty dobrze wiesz.
Jorge nie zdążył odpisać i zadzwoniła Karol. No nie co ja powiem Jorge jak zapyta co chciała? Ok trudno się mówi.
Tini: Jorge poczekaj moja przyjaciółka dzwoni.
Jorge: Ok. Mechi?
Na razie nie odpisałam bo gadałam z Karol. Powiedziałam jej co chciałam i się zgodziła. Jeej. Razem raźniej. Szybko się rozłączyłam i wróciłam do rozmowy z Jorge.
Tini: Sory, że nie opisywałam. I niestety nie jesteś dobry w zgadywaniu rozmawiałam z Karol.
Jorge: Ok, a ja już kończę bo jakoś muszę dojechać i wynająć hotel.
Tini: Dobra pa.
Jorge: Napiszę jak dojadę.
YOU ARE READING
Sms-y Jortini - Inna Historia
FanfictionJorge i Tini poznali się przypadkowo przez internet. Zaprzyjaźnili się i bardzo do siebie zbliżyli.