13

252 15 5
                                    

22.08.2016r.

Wczorajszy wieczór był cudowny ja i Jorge zostaliśmy parą ale teraz dwa pytania mnie trapią. Co u Karol? Czy w ogóle wróciła. I co chciał powiedzieć Ruggero Mechi? Mam nadzieję, że Karol zadzwoni a Ruggero i Mechi porozmawiają. Mam dziwne wrażenie, że Ruggero jest nieśmiały. Może Jorge będzie wiedzieć o co chodziło?

Ja: Jorge? Wiesz może co Ruggero chciał powiedzieć Mechi?

Jorge: Jorge? To bardzo zwyczajnie może Kotku? I jakieś hej?

Ja: Oj, przepraszam to cześć misiu.

Jorge: Nie przepraszaj. A odpowiedź na twoje pytanie brzmi. Tak nie do końca wiem. Nic mi nie mówił. Jedynie coś, że podoba mu się.

Ja: Naprawdę? Bo Mechi stwierdziła, że to niemożliwe. Karol pododa się Lionel'owi i jemu ona. My.

Jorge: No widzisz? Przypadki chodzą po ludziach.

Ja: Poczekaj muszę zmienić twoją nazwę.

Jorge: Ok.

Ja: Już.

Misiek: Na jak zmieniłaś?

Ja: Na Misiek. Bo ty jesteś moim misiem.

Misiek: No to ja też muszę zmienić twoją nazwę.

Ja: Ok jak się nazywam?

Misiek: Jesteś Mój Skarbek.

Ja: Jak słodko.

Misiek: No widzisz?

Ja: No nie ale mam pytanie.

Misiek: Jakie?

Ja: Lionel dzwonił do ciebie?

Misiek: Nie a... o wilku mowa.

Ja: O! Karol dzwoni.

Akurat w tym samym czasie do mnie zadzwoniła Karol a do Jorge Lionel.

Karol - Słuchaj Tini Nie uwierzysz. Tak jak mówiłaś Lionel zaprosił mnie na randkę do restauracji. I tam poprosił mnie czy zostanę jego dziewczyną. Nie byłam pewna ale się zgodziłam i tak się cieszę. A co u was ciebie i Jorge Mechi i Ruggero?

Ja - Mnie też Jorge poprosił czy zostanę jego dziewczyną. Zgodziłam się. A z Mechi i Ruggero to nie wiem. Chciał jej coś powiedzieć ale powiedziała, że jest już późno i musieliśmy wyjść.

Cześć mam nadzieję, że rozdział się podobał no mamy już Jortini Kanel. Z resztą nie wiem jak połączyć Karol i Lionel. Możecie dawać pomysły w komach. Chciałam tylko napisać, że zamiast Tini Teraz piszę ja i będę pisać niektóre rozmowy przez telefon tak jak teraz to tyle.

Sms-y Jortini - Inna HistoriaWhere stories live. Discover now