9

254 18 2
                                    

19.08.2016r.

Po rozmowie z dziewczynami a szczególnie z Karol nie mogłam zasnąć. W końcu lecz po długim czasie mi się udało. W nocy miałam sen o tym jak Karol i Jorge są razem. Nie wiem czemu przeszkadzało mi to i raczej to był to koszmar. Nie chcę wyglądać Karol bo to moja przyjaciółka ale nie wiem co robić i muszę pogadać z Mechi. Może mi wybaczy. Z samego rana dzwonię do niej i ją zapraszam. Gdy przyszła powiedziałam jej to.

Mechi - Już jestem. Co ważnego chciałaś mi powiedzieć?

Ja - No... bo... - jąkałam się

Mechi - No mów. - powiedziała stanowczo.

Ja - Ok już no bo Karol mi powiedziała że zakochała się w Jorge i nie wiem co robić.

Mechi - To chyba dobrze że ktoś jej się podoba?

Ja - No właśnie nie.

Mechi - Aaa.... bo ty się w nim zakochałaś. - powiedziała z pewnością.

Ja - No... nie co za niedorzeczność. - powiedziałam i sama nie byłam tego pewna

Mechi - Taak. Na pewno ok powiedz jej to ale nie od razu, a ja idę dam ci to przemyśleć. - powiedziała nie dała nic powiedzieć i wyszła.

I oczywiście zawsze w złym momencie napisał Jorge. Stwierdziłam niepewna, że mu to powiem.

Jorge: Cześć piękna.

Tini: Hej muszę ci coś powiedzieć.

Jorge: Ok ale najpierw ja jutro lub jeszcze dzisiaj przyjeżdża mój przyjaciel Ruggero.

Przepraszam, że tu kończę ale podzielę ten dzień na dwa czekajcie cierpliwie pa pa.

Sms-y Jortini - Inna HistoriaWhere stories live. Discover now