20.08.2016r.
Ten rozdział dedykuję prinzessin1307 i Bialka6. Moje kochane czytelniczki. Pozdrawiam.
Powiem szczerze zdziwiłam się gdy Jorge powiedział mi, że zerwał ze Stephie. I Karol ma większe szanse. Może i ten Ruggero czy jak mu tam mi się spodoba. Boże co ja gadam. Ale muszę zapytać Jorge, o której godzinie idziemy.
Tini: Cześć Jorguś.
Jorge: Jorguś?
Tini: Jak mam pytanie jestem miła.
Jorge: Uh... już myślałem. Jakie?
Tini: W sumie dwa co myślałeś?!
Jorge: Że ci się podobam.
Tini: No bo tak.... nie nie nie.
Jorge: Co tak? A i mów drugie.
Tini: Nie bo nie teraz powiem ci jak się spotkamy no i pytanie odnośnie tego, o której godzinie idziemy?
Jorge: Ok, będę czekał cierpliwie możemy pójść już za chwilę. Przed chwilą przyjechał.
Tini: Ok, tylko powiem dziewczynom i się uszykuję. To pa.
Jorge: Pa piękna.
Już się nie broniłam bo wiedziałam, że to na marnę choć miło było usłyszeć od kogoś, że jestem piękna. Dobra nie przedłużając ja i dziewczyny się szykujemy. Stwierdziłam, że założę sukienkę i baletki. Poszłam tam gdzie mieliśmy się spotkać i na miejscu zaspałam już chłopaków tylko, że trzech. Za chwilę dziewczyny doszły i zaczęliśmy się zapoznawać.
Ja - Cześć chłopaki ja jestem Martina mówcie mi Tini, a to Karol i Mechi. - powiedziałam pewna siebie.
Jorge - Cześć dziewczyny to jest Ruggero mój najlepszy przyjaciel i pasażer na gapę Lionel. Nasz kolega. - przedstawił nam nieznajomych z niepewnością.
Karol - O cześć chłopaki.
Ruggero - Hej.
Ja - No to może nie wiem wyjdziemy gdzieś na lody?
Lionel - Możemy iść ale Tini mogę cię o coś zapytać? *Na osobności*. - zdziwiłam się ale poszłam.
Tini - No ok, co chciałeś?
Lionel - No bo ta twoja koleżanka Karol. Ma dziewczynę?
Tini - Haha dziewczyny to nie ma.
Lionel - Sory ale ma chłopaka?
Tini - Nie a co?
Lionel - No bo podoba mi się ale pewnie jest nieosiągalna co nie?
Tini - Może trochę. Słuchaj zaproś ją gdzieś i pogadacie ale nie dziś.
Lionel - Dobra dzięki choć.
Tini - Spoko chodźmy.
Wszyscy całą ferajną poszliśmy na lody i wróciliśmy. Chłopaki do hotelu, a my do mnie musiałyśmy pogadać.
Tini - I co podoba wam się któryś.
Mechi - Nie, nie. - od razu wiedziałam, że kłamie
Tini - Mnie nie oszukasz Lionel czy Ruggero? A ty Karol jak tam Jorge? - trochę posmutmiałam.
Mechi - No ok, może odrobinę.
Karol - Wiesz, Jorge teraz no kurcze już mi się nie podoba.
Tini - Naprawdę? - zapytałam mega szczęśliwa.
Karol - Tak ale Lionel... a tobie Mechi który?
Mechi - Ruggero niech wam będzie. A po tym co powiedziałaś Tini lata w skowronkach bo podoba jej się nie Jorge.
Tini - ...
Już odkręciłam sprawę zakochanej Karol. Mam nadzieję, że nie byliście źli.
YOU ARE READING
Sms-y Jortini - Inna Historia
FanfictionJorge i Tini poznali się przypadkowo przez internet. Zaprzyjaźnili się i bardzo do siebie zbliżyli.